Mr1time 1727 Skrevet 14. Januar, 2016 Nu skal Fynbo til København i næste uge, og havde glædet sig til at skulle have et af de roste blowjob af Lilly. Har læst i mange tråde at hun var skide god til det. så er hendes annonce væk. Nogen der ved om hun er her under et andet navn, eller jeg bare skal glemme hende og finde den næstbedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 14. Januar, 2016 (edited) Jeg synes at både hendes bj og hendes generelle ydelser var stærkt overvurderet her på siden. Hun kan jo have haft en dårlig dag, men mit råd er at finde en anden Redigeret 14. Januar, 2016 af Legetimen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 15. Januar, 2016 Jeg er en af dem, der har skamrost Lily's blæs. Besøgte hende kort før jul, hvor jeg desværre oplevede, at hun var blevet en smule udbrændt. Hun nævnte selv, at hun måske slet ikke kom tilbage efter jul. Mon dog, pengene lokker jo, og de er go' medicin mod lommesmerter. Vi får se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg