Ebonylover 10 Skrevet 18. Januar, 2016 Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/196834 . Kan kun sige at det var en god oplevelse. Hun lever helt op til annoncen og har en skøn krop. Det er en privat lidt rodet lejlighed, men det kompenseres rigeligt af hendes sexdrive. Hun har nogle skønne naturlige bryster og alle tiders lækre suttemund. Jeg havde aftalt 30 min til 1200 og fik fuld valuta for pengene. Jeg tog hende uden gummi i flere forskellige stillinger og kom til sidst i hendes dejlige våde stramme mis. Lækker følelse. Jeg er ny stamkunde. Er man til mørke piger bliver man ikke skuffet her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 18. Januar, 2016 Taler hun dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 18. Januar, 2016 Tak for anmeldelse. Hun har været på min to-do liste, men har ikke reageret på mine forespørgsler om aftale. Måske pga. travlhed. Hvordan var hendes BJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebonylover 10 Skrevet 18. Januar, 2016 Hun taler perfekt dansk og hendes "franske" er også top. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 18. Januar, 2016 Bravo! Endnu en tråd ødelagt. 4 ud af 18 indlæg vedrører det faktiske, pigen, og oprindelig anmelders oplevelser. 7/18 vedrører ét medlem's aversion mod uden gummi. Bevares, jeg går ikke selv efter uden gummi, men jeg kan da godt selv finde ud af selv at tage stilling, samt handle derefter. Og, hvis det havde min interesse, hvad det ikke har, læse andres mening om dette emne i Fri Debat eller Hyggedebat (eller hvad de nu end hedder, kommer der ikke). Et medlem skrev at på grund af sådanne tråde skriver han ikke anmeldelser - lad mig slutte mig til flokken (1-2-mange). Et andet, ham med de 7/18 indlæg, skriver at EG har mistet en væsentlig del af sin eksistensberettigelse hvis anmeldelsestråde ikke må ødelægges sønder og sammen med indlæg om uden gummi. Oprigtig talt, jeg tror ikke han behøver bekymre sig, det er allerede sket grundet det med baggrund i først nævnte medlem's (og min egen) begrundelse. Ja, jeg er med dette med til at ødelægge denne anmeldelse. Det lever jeg med, det er/var allerede sket for 14/18 vedkommende. Så det er til at overse. Når der nu ikke er voldsomt mange anmeldelser. Der har ham med de 7/18 indlæg ret: EG har (allerede) mistet en væsentlig del af sin eksistensberettigelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jant 11 Skrevet 19. Januar, 2016 Ebonylover skrev, den 18-01-2016 at 06:03: Så fik jeg besøgt https://annoncelight.dk/showad/196834 . Kan kun sige at det var en god oplevelse. Hun lever helt op til annoncen og har en skøn krop. Det er en privat lidt rodet lejlighed, men det kompenseres rigeligt af hendes sexdrive. Hun har nogle skønne naturlige bryster og alle tiders lækre suttemund. Jeg havde aftalt 30 min til 1200 og fik fuld valuta for pengene. Jeg tog hende uden gummi i flere forskellige stillinger og kom til sidst i hendes dejlige våde stramme mis. Lækker følelse. Jeg er ny stamkunde. Er man til mørke piger bliver man ikke skuffet her. har du en link der virker ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 19. Januar, 2016 Jant skrev, for 5 timer siden: har du en link der virker ? https://annoncelight.dk/showad/196834 Virker da stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 20. Januar, 2016 Hun svarer ikke på mail... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 20. Januar, 2016 OleV skrev, for 2 timer siden: Hun svarer ikke på mail... Vel sagtens fordi hun har et dette som et bi erhverv.... Annonce indikere også det var i søndags hun kunne kontaktes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 20. Januar, 2016 (edited) Tja nu har hun jo en del flere annoncer.. F.eks. den her, hvor hun var på "duty" i mandags... https://annoncelight.dk/showad/196660 Redigeret 20. Januar, 2016 af OleV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 20. Januar, 2016 OleV skrev, for 28 minutter siden: Tja nu har hun jo en del flere annoncer.. F.eks. den her, hvor hun var på "duty" i mandags... https://annoncelight.dk/showad/196660 Ser ikke noget om i mandags. Annoncen er fra d.13/1 og reklamere med GB d. 17/1, men det skal vi ikke spilde mere plads på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2016 (edited) Lazymann skrev, for 5 timer siden: Ser ikke noget om i mandags. Annoncen er fra d.13/1 og reklamere med GB d. 17/1, men det skal vi ikke spilde mere plads på. Annoncen plejre at blive opdateret kort tid før hun er aktiv næste gang. Redigeret 20. Januar, 2016 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 20. Januar, 2016 OleV skrev, for 14 timer siden: Hun svarer ikke på mail... Jo hun gør. (Beskriv lidt klarere: hvornår skrev du, hvornår havde hun vagt, hvis du vil brokke dig). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2016 Bebop skrev, for 15 timer siden: Jo hun gør. (Beskriv lidt klarere: hvornår skrev du, hvornår havde hun vagt, hvis du vil brokke dig). Det er lidt op og ned. Jeg har flere mail's som ikke er blevet besvaret, også selvom hun har en aktiv annonce. Men somregl svare hun, eller retter hendes "ven" når hun har en aktiv annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. Januar, 2016 Jeg skrev d. 15/1, og hun havde vagt d. 17/1... Skrev ikke engang noget klamt eller noget.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2016 OleV skrev, for 1 minut siden: Jeg skrev d. 15/1, og hun havde vagt d. 17/1... Skrev ikke engang noget klamt eller noget.. Kan det ikke hænge sammen med at, hun kun svarer mail der er modtaget, samme dag hun er på vagt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. Januar, 2016 Måske, ved det ikke, bare lidt svært at planlægge noget... Spurgte jo netop omkring d. 17... Nå men skidt pyt, hvis hun dukker op igen, prøver jeg at skrive igen... For fin sur hun ud.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg