Hop til indhold
Dejlige Sisse

Hvis en gp vender tilbage

Recommended Posts

Hvad ville i så foretrække. 

At hun bruger sine tidligere billeder eller får lavet nye...

Jeg har snakket med andre piger om det med når vi som er på pension måske engang beslutter at hoppe i stiletter igen. Er det misvisende at bruge de gamle billeder for at vise man er tilbage. 

Jeg har altid været af den overbevisning at man skal have retvisende fotos. Men tiden går jo og tiden gør også sit ved kroppen. 

Men omvendt så er det jo som en tidligere kollega sagde til mig dumt at starte helt forfra hvis man ellers var en vellidt pige som behandlede folk godt. Og derfor dumt ikke at bruge tidligere billeder til at tiltrække gamle gæster. 

Jeg må indrømme at jeg er både for og imod. I er jo ikke dumme. Og kan godt regne ud at pigen jo ikke er blevet yngre med tiden. Ville i gerne at en tidligere vellidt pige gjorde opmærksom på hun var tilbage ved hjælp af gamle billeder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sæt er karakteristisk foto i fra din første tid, og så nogle dags aktuelle. 

Gør tydeligt opmærksom på hvorfor du bruger et ( flere) gamle, så du ikke oplever gæster der vender om i døren, fordi der er gået et par små smukke rynker mere på øjenkrogen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal da ikke starte forfra hvis man ikke vil :)  Det bedste er da at tage sit gamle navn også.

Man kan jo have både nye og gamle billeder, med en forklarende tekst at man er tilbage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville være en god idé at starte ud med én af sine gamle billedserier og sit gamle navn, så man på denne måde kan signalere, at det er den "rigtige" pige N.N., som er tilbage (dette kan selvfølgelig ikke bruges, hvis grunden til, at man oprindeligt stoppede, var, at man var blevet "opdaget").

Derefter kan - eller bør - man tilføje nogle nye billeder eller en helt ny serie af nye, retvisende billeder samt tage et nyt navn, hvis behovet er for det.

Nogen forklaringer mener jeg ikke, man bør komme med på skrift i sin profil (det kommer jo ikke nytilkomne gæster/kunder ved) - dem kan man gemme til dem af éns "gamle" gæster, der dukker op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rekvirenten / ikke retvisende... hvis vi snakker 10 år uden stiletter, så har man måske ændret udseende, men et par år ?! Der ændrer man sig vel ikke så meget :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par af de gamle billeder til at minde om hvem man er (hvis det skulle være glemt) og så nogle nye billeder af hvad man møder nu, det er der næppe nogen der vil pege fingre af ;) Fornemmer du gerne vil have at "de gamle gæster" opdager du er tilbage :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vend da bare tilbage som du gik, tænker mændene er ligeglade bare der er billeder på.. Der så få piger der formår, at blive helt væk fra branchen, så for at gøre det nemmere behøver i jo ikke opfinde den dybe terlærken hver gang :-)

God arbejdslyst til dig. 

Knus line . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget muligt Line, men selv den dybe tallerken bliver ældre, og skal ikke markedsføres med billeder fra dens yngre dage!

Så på med nogle opdaterede billeder, og gerne et af de gamle for gammelt venskabs skyld, dem det måtte gælde.

Eller hverken billeder, eller alder, som nogle ikke bruger, så har de heller ikke lovet noget.

Resten er op til forbrugeren.

Godt jeg så godt som kun går i klub, der fanger bordet ikke for kunden, når han tropper op, fordi han/nogle har svært ved at gå igen, men pigerne er til at møde, tage bestik af, og kan ikke lokke på nettet, sådan som  det er muligt med sin billed politik, når vi går i nettet som mænd på nettet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel meget enkel:

Man laver to mapper med billeder:

Nye Billeder

Tidligere Billeder

Eller mærker hvert enkel billede, så ved gamle bekendtskaber hvem det er og nye får et fingerpraj om hvem der gemmer sig bag annoncen.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Selvfølgelig bør pigen bruge retvisende (nye) fotos.
Møder kunden en person i døren, han ikke forventer, vender han måske om og går igen og det er spild af tid for begge parter og dårlig reklame for GPen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 5 minutter siden:

og dårlig reklame for GPen

og stedet! - Møder man det samme sted gang på gang piger, der ikke svarer til forventningerne, så holder man sig væk eller er ihvertfald meget skeptisk mht. bare at styrte hen og besøge den første den bedste pige på stedet, næste gang man er trængende - så derfor bør alle piger et sted være enige om at holde samme standard mht. at vise ægte, opdaterede og retvisende billeder og ikke fifle alt for meget med alder, vægt udseende med mere.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sgu da bare fordi i vil have nogle nye billeder at spille til :grin:.. 

Havde nu ikke fornemmelsen af at den pågældende pige havde været væk i længere tid end at i vidste hvem det var og at der ikke var synlige forandringer , men jeg kan jo tage fejl ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg fik muligheden for at "vende tilbage" sad jeg med samme dilemma. Jeg valgte at bruge et af mine gamle billeder, som jeg oftest havde brugt, netop for genkendelsens skyld, så man vidste, at det stadig var mig bag navnet. Jeg krydrede det med nogle amatørfotos, som var under et år gamle, bare for at vise, at kropsformen ikke havde ændret sig.

Så som flere andre skriver, så vil jeg også foreslå lidt blandet af ældre og nyere. :)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 3 timer siden:

Da jeg fik muligheden for at "vende tilbage" sad jeg med samme dilemma. Jeg valgte at bruge et af mine gamle billeder, som jeg oftest havde brugt, netop for genkendelsens skyld, så man vidste, at det stadig var mig bag navnet. Jeg krydrede det med nogle amatørfotos, som var under et år gamle, bare for at vise, at kropsformen ikke havde ændret sig.

Så som flere andre skriver, så vil jeg også foreslå lidt blandet af ældre og nyere. :)

Mvh,

/Gina.

Men altså, hvor meget ændrer du dig på 1 år?! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

Men altså, hvor meget ændrer du dig på 1 år?! :D 

Hvem siger at Ginas 'gamle' billeder kun har et år på bagen?

Men bortset fra det, så er jeg overbevist om at de 'gamle' billeder stadig passer fint selvom de nok har nogle år på bagen. :-D:grin: 

Og det nye passer sikkert fint når/hvis man IRL møder Gina.

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 18 timer siden:

Hvem siger at Ginas 'gamle' billeder kun har et år på bagen?

Men bortset fra det, så er jeg overbevist om at de 'gamle' billeder stadig passer fint selvom de nok har nogle år på bagen. :-D:grin: 

Og det nye passer sikkert fint når/hvis man IRL møder Gina.

Altså når det kun er kroppen så er det jo ret svært at se forskel... og jeg tror at kvinder kan slippe af sted med mere end man lige aner :) 

Men Gina havde da selfies på et tidspunkt, så jeg tror da ikke at hun fupper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Altså når det kun er kroppen så er det jo ret svært at se forskel... og jeg tror at kvinder kan slippe af sted med mere end man lige aner :) 

Men Gina havde da selfies på et tidspunkt, så jeg tror da ikke at hun fupper.

Nej, det jo også derfor at jeg skriver, at hendes billeder sikkert passer fint, når/hvis man møder hende IRL. Jeg har svært ved at forestille mig at hun kan finde på at snyde, det har hun absolut ingen grund til,  og jeg tror heller ikke, at hun nogensinde har overvejet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Jag kan garantera att Gina ikke fupper.

Hennes ben och numse är om möjligt ännu bättre IRL :)

Redigeret af umiaqse
Stupid autocorrect....

Del dette indlæg

Link til indlæg
umiaqse skrev, den 21/1/2016 at 21:28:

Jag kan garantera att Gina ikke fupper.

Hennes ben och numse är om möjligt ännu bättre IRL :)

Ansigt og resten af kroppen skuffer så sandelig heller ikke. Tværtimod. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...