Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften alle :-D

Lørdag den 9 Januar tog jeg et smut forbi Romantica, ved hjælp af nogle flinke personer her på siden :-)

Har ikke lyst til at fortælle detaljeret, men ellers en super dejlig oplevelse, med masser af nusseri og kys.

Jennifer er virkelig sød og imødekommende, vi fik snakket en del efter en hyggelig stund, så man følte sig virkelig velkommen. 

Jennifer kan varmt anbefales og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ciftci skrev, for 1 time siden:

Godaften alle :-D

Lørdag den 9 Januar tog jeg et smut forbi Romantica, ved hjælp af nogle flinke personer her på siden :-)

Har ikke lyst til at fortælle detaljeret, men ellers en super dejlig oplevelse, med masser af nusseri og kys.

Jennifer er virkelig sød og imødekommende, vi fik snakket en del efter en hyggelig stund, så man følte sig virkelig velkommen. 

Jennifer kan varmt anbefales og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der :-)

Det glæder mig, du fandt ud til den lille numse-viser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for det hyggelige besøg og den fine, fine anmeldelse Ciftci. Det altid dejligt at få af vide at ens gæster hygger sig lige så meget som man selv gør.. Hehe..Du er i hvertfald altid velkommen.. Glade gæster er gode gæster.. Hehe.. 

Kys og Knus Jennifer ;-*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...