Hop til indhold
Guest Aalborg

Glostrup Thai

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej.

Jeg har siddet og rodet lidt rundt på deres hjemmeside og som det sidste billede fundet et gruppebillede.

Kan se, at det er taget i Thailand.

Nogen der kan bekræfte om billedet er fake og bare til sat ind som blikfang - eller om der er tale om realiteter?

Især synes jeg at de tre piger fra højre i billedet virker meget sympatiske.

Hvis de arbejder på stedet, kan jeg godt finde en mulighed for at booke et besøg i forventning om FS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 2 timer siden:

Hej.

Jeg har siddet og rodet lidt rundt på deres hjemmeside og som det sidste billede fundet et gruppebillede.

Kan se, at det er taget i Thailand.

Nogen der kan bekræfte om billedet er fake og bare til sat ind som blikfang - eller om der er tale om realiteter?

Især synes jeg at de tre piger fra højre i billedet virker meget sympatiske.

Hvis de arbejder på stedet, kan jeg godt finde en mulighed for at booke et besøg i forventning om FS.

Hvis det er dette billede, du hentyder til, skal du ikke være sikker på, at du vil møde nogen af pigerne. Det er flere år gammelt, og i øvrigt findes der flere tvivlsomme anmeldelser af stedet. - ER du i Glostrup, så smut hellere over til Dokkun.

i286541539245444511._szw1280h1280_.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Nej - jeg er IKKE i Glostrup. Jeg går rundt nede i Pattaya og nyder livets fristelser og goder og dem er der mange af. Bare tage for sig af retterne. Jeg kommer til Glostrup medio februar, når jeg kommer hjem, så derfor ville jeg gerne vide, om det var fake billede, eller om der var guf i det, for hende længst til højre ser rigtig lovende ud. Nydelig og knepabel....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg har været der et par gange på det seneste.

1.

Pigeforskerens betænkeligheder holder ikke (længere) vand, stedet er hverken værre eller bedre end de fleste. Muligvis ny ejer?

2.

Du kan være helt sikker på ikke at møde nogen af dem på billedet. Ellers har de gemt sig særdeles godt når jeg har været der, alle sammen. Læg også mærke til at de ofte skifter billeder på deres annoncering; tro ikke (ret meget) på deres billeder. De piger jeg har mødt er hverlen værre eller bedre end dem man møder de fleste steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, den Monday, January 25, 2016 at 10:03:

Jeg har været der et par gange på det seneste.

1.

Pigeforskerens betænkeligheder holder ikke (længere) vand, stedet er hverken værre eller bedre end de fleste. Muligvis ny ejer?

2.

Du kan være helt sikker på ikke at møde nogen af dem på billedet. Ellers har de gemt sig særdeles godt når jeg har været der, alle sammen. Læg også mærke til at de ofte skifter billeder på deres annoncering; tro ikke (ret meget) på deres billeder. De piger jeg har mødt er hverlen værre eller bedre end dem man møder de fleste steder

Er der nogen af de piger der er på deres billeder der er der nu ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...