sydjyden 109 Skrevet 28. Januar, 2016 Besøgte parret her forleden: https://annoncelight.dk/showad/197451 Håbet var, at opleve lidt af energien i en trekant, hvor der er strejf af noget ægte kemi mellem de to. Lidt amatøroplevelse på den gode måde. Desværre blev det en lidt fesen affære. Begge virkede noget uengagerede og amatøragtige på den triste måde, dvs famlende, ikke-tændte og uprofessionelle. Hun har et par rigtig flotte bryster, men det kunne ikke opveje det manglende engagement, da det stort set var forbudt at røre dem. Samtidig gjorde hun sig en del anstregelser for at undgå øjenkontakt, hvilket efter min mening forhindrer en fræk stemning i overhovedet at opstå. Så lidt store forventninger - uden ret meget sjov at hente i virkeligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 28. Januar, 2016 Hummm øv øv. Jeg havde faktisk sat næsen lidt op efter og besøge dem tirsdag, men nu ved jeg da ikke rigtig:-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nordjyden37m Skrevet 28. Januar, 2016 God aften. Skal nødig kloge mig, men. Dette par prøvede jeg for et stykke tid siden og drømmer stadig om kvindes bryster... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zentec 7 Skrevet 29. Januar, 2016 Øv. Jeg hade dem på ønske listen, men springe over nu, synes også der var meget man ikke må. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg