Hop til indhold
Mortennn

***EXOTIC MERCEDES IN CPH!!!***

Recommended Posts

Prøv at lave en google billede søg så finder du ud af det..

Hvorfor gør folk ikke selv det ende de kommer her med det ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
The_Man skrev, for 5 minutter siden:

Prøv at lave en google billede søg så finder du ud af det..

Hvorfor gør folk ikke selv det ende de kommer her med det ???

Ren og skær dovenskab tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde skam lavet en Google search, hvilket er hvorfor jeg spørger her. Det er nemlig ikke usædvanligt at kvasi-kendte ungarer kommer herop og "bijobber". Hvis det rent faktisk er hende Voksan, man kan møde, så gør det jo lidt mere interessant. Og pigerne i det kollektiv der, som udspringer fra Thorsgade, og hvor hende Vicky er en gennemgående person, plejer at have rigtige billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortennn skrev, for 9 timer siden:

Hej folkens!

Er der nogen, der kan rapportere, om mercedes billeder er ægte? 

Umiddelbart ja - hun holde bla. til sammen med hende her: 

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
tvr skrev, for 10 timer siden:

Billederne er ægte og af hende. 

Har du været der, og konstateret det selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
TboneDK skrev, for 18 timer siden:

Har du været der, og konstateret det selv?

Ja, jeg var der i torsdags, og hun er en ualmindelig smuk pige, med et højt serviceniveau ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du nu også sikker på det er hende?....! Hun arbejder som dj og har poster billeder fra sine fester i samme tidsrum som hun "burde" være i dk. Og alle billederne er stjålet fra istragram profilen. Lugter lidt af at det er fake med fake reklame! Tror næppe en kendt dj bare kommer til dk for at kneppe sig til ekstra lommepenge og tager fly frem og tilbage samme dag for at holde fest!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Psyops skrev, for 14 minutter siden:

Er du nu også sikker på det er hende?....! Hun arbejder som dj og har poster billeder fra sine fester i samme tidsrum som hun "burde" være i dk. Og alle billederne er stjålet fra istragram profilen. Lugter lidt af at det er fake med fake reklame! Tror næppe en kendt dj bare kommer til dk for at kneppe sig til ekstra lommepenge og tager fly frem og tilbage samme dag for at holde fest!

Jeg ved ikke om hun er DJ, men jeg er sikker på det er hende...... hende jeg så i torsdags er hende på billederne. Ingen tvivl.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mattvega
tvr skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved ikke om hun er DJ, men jeg er sikker på det er hende...... hende jeg så i torsdags er hende på billederne. Ingen tvivl.

Hvordan var det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Mattvega skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan var det? 

Altså hun kysser godt. Virkelig godt. Hun har kysselæber..... og så tror jeg hun kan lide at kysse. Eller også kan hun bare lide at kysse mig hehehe. Resten var OK. Ikke fantastisk men godkendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mattvega
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Altså hun kysser godt. Virkelig godt. Hun har kysselæber..... og så tror jeg hun kan lide at kysse. Eller også kan hun bare lide at kysse mig hehehe. Resten var OK. Ikke fantastisk men godkendt.

Hehe ok. Men hun er sindsygt lækker? Hvor holder de til henne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Christianshavn. Og ja, jeg synes jo hun er ret lækker. Høj og smuk. Hun er lidt reserveret til at starte med, men det varer ikke så længe....

Del dette indlæg

Link til indlæg

beklager gutter ... har lige haft en længere discussion hvorfor helvedet de brugte fakes. aldrig gjort før :((

viser sig hun har haft mega problemer med en x som truede hende på livet . 

men så må de for helvedet skrive Modelbilleder. 

beklager endnu engang mine 100% udtagelse . må sige jeg har siddet længe med hende og set billeder uden at bide mærke i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Softcore skrev, for 3 timer siden:

beklager gutter ... har lige haft en længere discussion hvorfor helvedet de brugte fakes. aldrig gjort før :((

viser sig hun har haft mega problemer med en x som truede hende på livet . 

men så må de for helvedet skrive Modelbilleder. 

beklager endnu engang mine 100% udtagelse . må sige jeg har siddet længe med hende og set billeder uden at bide mærke i det. 

Super godt, at du tog snakken. Jeg kender også den gruppe for altid at have rigtige billeder, hvilket er hvorfor dette undrede mig. De skal altså virkelig passe på med at begynde at bruge falske billeder, da det nu vil skabe tvivl om alle de billeder, der bliver lagt op fra dem. Og en af de rigtig gode ting ved dem har ellers altid været, at man vidste, hvad man fik, når man besøgte dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...