Hop til indhold
Blow lover

Sugarmouth - når du er sulten for sjov

Recommended Posts

Havde læst om Sugarmouth herinde under efterlysninger. Jeg er nem at lokke, når talen falder på suttepiger. Kontaktede pigebarnet pr. SMS og fik en aftale i stand.  Dog kan jeg se, at hun nu blot kalder sig suttepigen. Link: https://annoncelight.dk/showad/200729

 

Sukkermunden mødte op på min adresse til aftalt tid. Det er hende på fotos. Hun er fra Thailand, men er lige flyttet til Danmark. Det er rigtigt, at hun er genert og hele tiden fniser – undtagen når hun har kalorius i munden. Proceduren begynder: Afregning, af med klunset (dog kun overdelen, så alene hendes overkrop var bar), ned på knæ, åbn munden og kalorius bliver lukket ind i den varme bøfhangar. Mums.

 

Sukkermunden har vist prøvet det før. Men jeg guider hende lidt for at opfylde mine specifikke ønsker. Det bliver heller ikke ringere af, at hun er tjenestevillig og lærenem. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg står i min egen stue i København med en ung thaipige nede på knæ, mit lem i hendes varme mund, mens jeg uhæmmet gramser på et par ægte, kompakte babsedutter i C-skåls størrelse? Jeg lever åbenbart i verdens lykkeligste land. Fryder mig over globaliseringen og arbejdskraftens frie bevægelighed. Velkommen til suttepiger fra hele verden, der valfarter til Skandinaviens smørhul, syndens by, Sodoma og Gomorra fusioneret til et stort lysthus, swinging Copenhagen. Jeg kan mærke suset og  fornemmer, at der er forhøjet aktivitet i løgposen, hvor en ny tyk proteinblanding er tæt på at være færdiglavet. Annoncerer at ladningen er ved at blive fyret af, hvorefter Sukkermund begynder at massere roden med hånden, så løgposens indhold bliver tømt fuldstændigt i hendes gæstfrie mund. Dygtig pige. Herefter går hun ud og tømmer munden i håndvasken. Og så begynder hun ellers at fnise igen og være lillepigeagtig. Til tider var det dog et lidt mekanisk blæs, men samlet set en rigtig god oplevelse. 

 

Bemærk at Sukkermund åbner forretningen allerede kl. 6 om morgenen. Tænk at byde en ny dag velkommen med et gedigent økologisk blæs udført af en ung suttepige. Et alternativ til en morgenbolledame må vel være en morgensuttepige? Skal der være fest ringer man efter en diner transportable, er man ved at gå sukkerkold af bar liderlighed skriver man til Sukkermund, der kommer kørende (BJ transportable). Voila, et nyt koncept er født i hovedstaden. Eller skal jeg rettere sige genopstået efter, at Bella stoppede sin suttegesjæft.

 

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle optakt (lige lærer hinanden at kende overfladisk) eller er det kontant afregning og så lige på og hårdt?

Hvordan afregnes der med tiden?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

- Det er vel næsten HENDE, der er sulten for sjov ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 34 minutter siden:

- Det er vel næsten HENDE, der er sulten for sjov ;-)

Nej hun spytter jo ud, så er man ikke sulten, rigtige piger spiser da op.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun spytter ud. Der er ingen tidsangivelse på ydelsen i annoncen. Heldigvis har tiden ikke været et problem, da hun har tømt mig hurtigt. Jeg kender ikke hendes holdning til forspil. Jeg er altid gået lige på. Når en gæstfri mund venter, er der ingen grund til snak om vind og vejr. Men smag og behag er forskelligt. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt der der med Ingen kontakt til hendes skød får mig til at tænke på om hun nu også er en hun? Det kan man vel nærmest mærke på brysterne.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sukkermund er med statsgaranti en kvinde - hendes tøse fniseri kan en hormonkur ikke skabe :-) 

konceptet med alene at tilbyde et blæs er for så vidt ikke nyt. En anden dygtig blow pige, pæredanske Bella, tilbød også dette koncept.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Alt der der med Ingen kontakt til hendes skød får mig til at tænke på om hun nu også er en hun? Det kan man vel nærmest mærke på brysterne.

 

Det har nok noget at gøre med at hun er Dansk-gift ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for en god anmeldelse. Var 100% sikker på det var en han. Må erkende jeg tog fejl.  Syntes stadigvæk det med trusserne er mærklig. Bella var da bundløs ærlig hos mig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej, jeg ved hun er ts-dvs trans seksuel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
SnowmanKbh skrev, for 11 timer siden:

 

Det har nok noget at gøre med at hun er Dansk-gift ;)

Fordi hvis hun beholder trusserne på så er det ikke utroskab??

Jeg er også ret sikker på der gemmer sig en overraskelse dernede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 4 timer siden:

Hej, jeg ved hun er ts-dvs trans seksuel :-)

Hvorfra?

Borntofly skrev, for 2 timer siden:

Jeg er også ret sikker på der gemmer sig en overraskelse dernede ;)

Suk. Det skrev flere også om Bella. Det er så træls at skulle læse om homofobe gætterier. Det næste bliver vel at hun også er indbrudstyv?

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg er temmelig sikker på at hun er en ombygget inbrudstyv. 

Ombygget fra hvad til hvad:mrgreen:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gør det nogen forskel, så længe hun er sød og leverer det lovede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Here we go again! Det laver altid rav i den, når folk begynder med alle de hjemmestrikkede teorier om, at en speficik pige tidligere har været en dreng eller faktisk er en dreng.

Ja, jeg kan også huske beskyldningen om, at Bella skulle være indbrudstyv. Det rene nonsens. Bella blev vist mere stødt over dette end hun blev over påstanden om, hun skulle være en mand. Naturligvis fordi Bella åbenlyst er en kvinde.

Stop nu alt det gyllespredning. Fokuser på at vi lever i et land, hvor det flyder med mælk og honning - og en masse søde suttepiger. Køb et godt blæs, få renset hovedet, og nyd søndagen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en her, som ved hun er TS, og en anden siger hun med statsgaranti er en kvinde. 

Jeg går netop i disse dage og overvejer hende, men hvis hun er TS, så springer jeg over. ( blev også kun selv i tvivl, da hun skriver at bukserne bliver beholdt på)

Hvor høj er hun ccirka?, Har hun brede skuldre, adamsæble, store hænder? og hvis dun smidder skoene, har hun store fødder?:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

holdda kæft en gang teori pis . 

fordi pigen har et princip om at liderlig mænd ikke skal rave dernede, og at hendes service  KUN er at levere sut så kommer alverdens teorier på banen. 

kan det være at det er 10gg nemmere for hende at levere et blow og ikke mere eller som nogle nævner at måske en kærste siger blow er ok men ikke mere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Der er en flot kvinde i nordsjælland, der levere en blæs, og tømmer dig fuldstændigt, hun er (vist) endnu ikke blevet beskyldt for TS eller andet,

selvom hun heller ikke tilbyder sex.. 

C'mon, der er konspirationsteorier nok der ude, uden at vi behøver opfinde flere.

Der var også en sort "pige" på amager, der suttede den grummeste gren, og heller aldrig smed bukserne (sagde det var fordi hun ikke ville være sin fyr utro), "hun" var tydeligvis en mand, men hun kunne eddermame levere varen (hun er vist stoppet nu) og det er IKKE brevsprække- pigen jeg taler om.

Er man i tvivl med sig selv, så bliv væk, der er MASSER der tilbyder både det ene- og det andet ;-)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, den ‎31‎-‎01‎-‎2016 at 08:20:

Fordi hvis hun beholder trusserne på så er det ikke utroskab??

Jeg er også ret sikker på der gemmer sig en overraskelse dernede ;)

Jeg skal ikke gøre mig klog på om hun og hendes mand måske har en aftale om BJ er ok, men sex og fissen er et NoGo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, den Sunday, January 31, 2016 at 08:20:

Fordi hvis hun beholder trusserne på så er det ikke utroskab??

Jeg er også ret sikker på der gemmer sig en overraskelse dernede ;)

er du klar over hvor mange mænd som mener at så længe det kun er er blow så er man ikke konen utro )))))

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 39 minutter siden:

er du klar over hvor mange mænd som mener at så længe det kun er er blow så er man ikke konen utro )))))

 

Det er vist kun til det er ham der finder konen, med en andens pik i munden;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ca 70 procent af dks befolking er utro - næsten testen er skidt 

utroskab er sgu en udemærket måde at få tingene til at køre hvis der er forskels i hvor mange gang manden forbenter sin pik placeret i munden på kvinden og hvor mange gange kvinden har lyst til at tage den i munden :-))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...