Gæst Skrevet 1. Februar, 2016 Ja som skrevet, hvad har i af hobbyer? udover at bruge tid sammen med kvinder og ts´er Jeg kan godt lide at makke lidt bil og køre ræs. Er dog ikke den store mekaniker Og så rode med stereo, forstærkere højtalere osv. Og give service rengøring, mindre reparation og for bedring af de ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. Februar, 2016 Som du kan se i utallige tråde, så hygger de fleste af os med racistiske ytringer og med fantasier om at alle udlændinge er nogle banditter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 2. Februar, 2016 Er det virkeligt nødvendigt øjeblikkeligt at forvandle en af de få tråde i Hyggesnak som stadigt lever op til navnet til endnu en kævl og ævl tråd? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 2. Februar, 2016 Midtj vi har netop sendt Onslow på en kortvarig ferie for at lave for meget ballade herinde. Så skal du ikke fortsætte med små stikpiller! Du slipper med en henstilling denne gang. Og så vi jeg gerne anmode om at denne tråd fortsætter med at handle om folks hobbyer tak! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 min store hobby er jagt og fiskerii, jeg er i udlandet flere gange om året på jagt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 2. Februar, 2016 Motorcykel, har også en svaghed for at hjælpe venner og familie med it Er lige startet på dyrke lidt motion og er egentlig blevet ret tændt på det Venner og rejse med venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 2. Februar, 2016 Midtj skrev, for 8 timer siden: Som du kan se i utallige tråde, så hygger de fleste af os med racistiske ytringer og med fantasier om at alle udlændinge er nogle banditter. Observator skrev, 1 time siden: Midtj vi har netop sendt Onslow på en kortvarig ferie for at lave for meget ballade herinde. Så skal du ikke fortsætte med små stikpiller! Du slipper med en henstilling denne gang. Og så vi jeg gerne anmode om at denne tråd fortsætter med at handle om folks hobbyer tak! Jeg undskylder, og lader være med at afsløre yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badassbluesman 214 Skrevet 2. Februar, 2016 MOTORCYKLER - køre på dem og bygge om. Har pt. 6 st. og den 7ende på vej ind Nu venter jeg KUN på foråret - det gør vi vidst alle God dag derude. /The Bluesman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. Februar, 2016 Må man også være med som GP?? Min store hobby er gastronomi, arbejder ind imellem som kok på frivillig basis:) 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 2. Februar, 2016 dabassbluesman, måske vi skulle lave en mc tur til tyskland her til foråret med små afstikkere til fornøjelige stunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 2. Februar, 2016 At dyrke sport, især boldspil, men skiløb er afgjort ikke at foragte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 2. Februar, 2016 Sex og jagt især i det tyske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. Februar, 2016 At fiske, mine Hunde og så har jeg en nyopstået skør ting med at Filte . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 2. Februar, 2016 Fluefiskeri er min største hobby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 (edited) ... hvis det at elske at læse en god bog er en hobby, så er jeg 'på', og så kommer jeg til at lyde +180 år gammel, men når tiden tillader det, så slapper jeg max af ved at brodere x-sting - puder. Og ellers er jeg ret god til at sætte farver og møbler og ting og sager sammen, så der skabes en god stemning i mit hjem. og så slapper jeg faktisk også af, ved at være 'på' herinde - undgår alle de negative tråde og de sure opstød, koncentrerer mine kræfter der, hvor jeg tænker, at mine bidrag og minmening kan have andres interesse... Redigeret 2. Februar, 2016 af Mizz Skov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 2. Februar, 2016 Handyman, gastronomi og spiller golf hvis tiden og vejret tillader. Skønt tidsfordriv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 2. Februar, 2016 Jeg er lige begyndt på triathlon efter at have løbet og cyklet i nogle år, - så det går der lidt tid med ... Derudover elsker jeg at tage billeder med mit system kamera, gå på jagt og lytte til musik og se film. Jeg plejer også at finde tid til en uges ski ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 malle1980 skrev, for 10 timer siden: Må man også være med som GP?? Min store hobby er gastronomi, arbejder ind imellem som kok på frivillig basis:) ja da, udelukker ikke nogen for at dele deres hobbyer fuld ytringsfrihed, med eget ansvar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Mizz Skov skrev, for 8 timer siden: ... hvis det at elske at læse en god bog er en hobby, så er jeg 'på', og så kommer jeg til at lyde +180 år gammel, men når tiden tillader det, så slapper jeg max af ved at brodere x-sting - puder. Og ellers er jeg ret god til at sætte farver og møbler og ting og sager sammen, så der skabes en god stemning i mit hjem. og så slapper jeg faktisk også af, ved at være 'på' herinde - undgår alle de negative tråde og de sure opstød, koncentrerer mine kræfter der, hvor jeg tænker, at mine bidrag og minmening kan have andres interesse... En god bog er heller ikke så ringe, at bruge sin tid på. Og at indrette sit hjem, så man finder det hyggeligt at være der, Det kan jeg godt se fornuft i. Uden at være plus 180år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Sindssyge forhindringsløb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lebowski 16 Skrevet 2. Februar, 2016 Personligt har jeg en, for voksne mennesker, mærkværdig hobby. Jeg har altid elsket film, tegneserier og popkultur generelt. Når tiden og pengene er til det tager jeg på messer og deler min nerdiness med andre ligesindede. Jeg har en ganske hæderlig samling af actionfigurer, props, tegneserier og andet legetøj. Nørder overgiver sig aldrig tror det må siges men det kan hele dagen jo ikke gå med så når der er tid så prøver jeg altid at hæve mine handyman skills til et højere niveau, i år blev de udvidet med støbning af fundament og taglægning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 2. Februar, 2016 At cykle. Meget gerne i Danmark, men også over hele Europa. Med alt jeg har brug for i mine cykeltasker og helt alene. Livet er aldrig så dejligt som disse uger på cykel. Jeg når at tænke, at se, at lytte, at lugte og jeg mår som en konge. Ellers kan jeg lide skoven. Alt i skoven: bær, svamp, dyr, duft ... født i skoven, vokset op i skoven og vil dø i skoven. Håber jeg. Men skoven er jo ingen hobby, det er en livsnødvendighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 ... åhr, glemte, at jeg faktisk også nyder at cykle 2-3 timer på landevej en søndag eftermiddag, bare fred og ro og vind i håret... sidder lige nu kigger på en spritny racer, som glæder sig til vinteren forsvinder, så den kan blev luftet... - og frøkenen kan få strammet sine baller lidt op efter en vinters 'hi'... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 2. Februar, 2016 Hobby: EG ... Historiegranskning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. Februar, 2016 Ja biler skrue og pimpe biler, gastronomi, ønologi jagt fiskeri fitnesscenteret rejser og motionscykling og mit frivillige arbejde i headspace ja og besøge en skøn GP inden/udenrigs litteratur og film der skaber reflektion og politik og avislæsning, børn (mine voksne børn og mine børnebørn) familien og venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg