Hop til indhold
Gæst

Hvad har folk herinde af hobby´s?

Recommended Posts

jenslillemandhansenv2 skrev, den 2016-02-02 at 10:26:

dabassbluesman, måske vi skulle lave en mc tur til tyskland her til foråret med små afstikkere til fornøjelige stunder.

Jaeee - hvorfor ikke!?!? Der er måske andre MC-fantaster herinde så det kunne en mindre gruppe?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Brætspil, figurkrigsspil (primært Warhammer Fantasy Battle og W40K) og andre lidt nørdede ting. Der går også ret meget tid med at læse, hvis man kan kalde det en hobby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Elsker at lave mad fra hele verden......og se den store bagedyst på DR1 :-D:-D.....men bare rolig, jeg ser også fodbold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker at købe og læse bøger. Særligt gamle kogebøger og bøger om erotica, musik, kunst, film, litteratur, design, sport, fremmede lande og mange andre emner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Måske lidt skørt, men siden barns ben har jeg godt kunne lide og samle puslespil.

Brikkerne er blevet flere og flere i løbet af årene, og nu kan jeg godt lide og hygge mig med et par tusinde brikker.

Det er som regel et længerevarende projekt over et par måneder, men hyggeligt når det sner/regner udenfor og man sidder indenfor i varmen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 2. februar 2016 at 21:36:

... åhr, glemte, at jeg faktisk også nyder at cykle 2-3 timer på landevej en søndag eftermiddag, bare fred og ro og vind i håret... sidder lige nu kigger på en spritny racer, som glæder sig til vinteren forsvinder, så den kan blev luftet... - og frøkenen kan få strammet sine baller lidt op efter en vinters 'hi'...

En tur på raceren er da bare noget af det fedeste at se frem til. Glæder mig så meget .... :-)

Og gerne med en spændstig stramballet cykelmiss som legekammerat.

Just say when :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, for 5 timer siden:

En tur på raceren er da bare noget af det fedeste at se frem til. Glæder mig så meget .... :-)

Og gerne med en spændstig stramballet cykelmiss som legekammerat.

Just say when :-)

Venligst

French

... Samler du mig så op, når jeg glemmer at 'klikke ud'..., cyklen er spritny og klikpedalerne vildt tighte...! Avs...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
fynboen11 skrev, for 2 timer siden:

min hobby er at samle på 1000 kr sedler , så hvis der er nogle der har nogle tager jeg imod med kyshånd.

Når jeg finder nogle skal de indrammes. Med teksten : Knus glasset i nødstilfælde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 13 timer siden:

... Samler du mig så op, når jeg glemmer at 'klikke ud'..., cyklen er spritny og klikpedalerne vildt tighte...! Avs...

Skal nok samle dig op, stol på det :-) 

Selvom man ønsker, at ingen ser det - altså faldet ;-) - når det sker, så er det altid dejligt med hjælp, kærlighed og omsorg, når uheldet ef ude. 

Måske vi sammen lige skal løsne klikpedalerne lidt, så de ikke er helt så stramme. Det er vel nok at tøjet er tøjet er tight ;-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Droppede clickpedaler efter et par grimme stunts omkring Munkebjerg . . . ;);)

Ellers er hobbyer, at sætte et gammelt hus fra attenhundredegrønhvidkål i stand, når banken siger, der er tid . . . Finde gamle teknikker/bæredygtige løsninger . . . 

Når 1. sal er færdig, at få sat modeljernbanen op - Der er plads til 25-30 mtr spor . . Og få sat de sjove miniature-tableauer op, der er konstrueret i løbet af de mørke vintermåneder . . . 

Om sommeren, ud over cyklen, at planlægge/nyde haven - Har efterhånden blomstrende planter omkring terrassen hele året . . . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende: Musik, mange genrer fra klassisk til rock, hus og have, vin og naturist camping sydpå.

Jeg kan se på tråden at vi har mange gode og sunde interesser inkl. Et aktivt sexliv.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, den 6. feb. 2016 at 11:02:

Skal nok samle dig op, stol på det :-) 

Selvom man ønsker, at ingen ser det - altså faldet ;-) - når det sker, så er det altid dejligt med hjælp, kærlighed og omsorg, når uheldet ef ude. 

Måske vi sammen lige skal løsne klikpedalerne lidt, så de ikke er helt så stramme. Det er vel nok at tøjet er tøjet er tight ;-)

Venligst

French

... har opbygget lidt ekstra former her i vinterhi'et.. - så tøjet vil klart sidde tight...!

og løsere pedal/klamp-fit vil klart være at foretrække... - alternativet er et mørkeblåt og ømt lår i ugevis samt et skrammet håndled - har lært det på den hårde måde et par gange... med er nu stadig federe at køre med... især når man skal træde igennem op at bakke...

thanks French.. måske jeg tager dig på ordet...

Se lige min 'baby' Nice or what? smiler - ikke vildt kostbar, men hun er MIN!

image.thumb.jpg.1e0f64ba6672496f5cae94a8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg dyrker kampsport på højt niveau, i ny og næ spiller jeg golf, og ellers er jeg glad for at se gamle danske film, når vejret ikke er så godt.

Derudover er jeg glad for at løbe.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

image.thumb.jpg.1e0f64ba6672496f5cae94a8

Supernice baby du har valgt. Sjovt at du som pige vælger sort/blå, og jeg som mand har valgt sort/rød :-)

Jeg må indrømme, at jeg også har ligget der. To gange. Det har alle med klikpedaler da vist prøvet. Skulle det ske igen, har du den fordel, at dit lår vil matche perfekt til cyklens farver (... sorry, men prøver såvidt muligt altid at finde den positive vinkel :-)).

Jeps, du siger bare til, hvis vi sammen skal løsne det, der strammer. Kunne være hyggeligt :-) ;-) - med en stjerneskruetrækker og en kornmark kan man komme langt ;-)

Just PM me :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

... Til French...

... Ganske enkel forklaring på stelfarver på min bike... = hader den røde farve...! På biler, på tøj, på cykler osv osv... - røde læber er eneste undtagelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, den Friday, February 05, 2016 at 15:08:

Måske lidt skørt, men siden barns ben har jeg godt kunne lide og samle puslespil.

Brikkerne er blevet flere og flere i løbet af årene, og nu kan jeg godt lide og hygge mig med et par tusinde brikker.

Det er som regel et længerevarende projekt over et par måneder, men hyggeligt når det sner/regner udenfor og man sidder indenfor i varmen. 

Pudsigt.. sidst jeg var hos Diana i Christiansfeld, var hun lige blevet færdig med et rimelig stort puslespil.. 1500 brikker svjh.. Hun havde lagt det på køkkenbordet, og da vi sad efter sceancen og nød lidt godt til ganen, skildte hun alle brikkerne ad igen og lagde dem i poser.. alle dem med himmel i én pose, alle dem med blade fra det store træ i en anden pose, osv.. det viste sig hun ville give det videre til hendes søster, så hun også kunne hygge sig med at ligge brikkerne.. Jeg tror det er en kvinde-ting, men det var da meget hyggeligt / kært ;)

KF

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det som interesserer mig klart mest i det daglige er mit arbejde (er selvstændig). Og noget som kommer lige efter, næsten hænger sammen med arbejdet, er en stor interesse for investeringer. Det bruger jeg i perioder næsten al 'fritid' på.. Spiller en smule golf, men det er efterhånden sjældent. Har tidligere været rimelig meget 'petrolhead' men det er lissom gået hen og er blevet mere mageligt hvis man kan sige det.. der sker ikke længere så meget dér. Har dog stadig et par af de gamle stående, som jeg "ikke kan få mig selv til at sælge", sæt nu en eventuel ny ejer tager dem ud i regnvejr??

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 6. feb. 2016 at 16:43:

Supernice baby du har valgt. Sjovt at du som pige vælger sort/blå, og jeg som mand har valgt sort/rød :-)

Jeg må indrømme, at jeg også har ligget der. To gange. Det har alle med klikpedaler da vist prøvet. Skulle det ske igen, har du den fordel, at dit lår vil matche perfekt til cyklens farver (... sorry, men prøver såvidt muligt altid at finde den positive vinkel :-)).

Jeps, du siger bare til, hvis vi sammen skal løsne det, der strammer. Kunne være hyggeligt :-) ;-) - med en stjerneskruetrækker og en kornmark kan man komme langt ;-)

Just PM me :-)

Venligst

French

Har prøvet at ligge med cyklen over mig på torvet i Køge. Var lige kommet i mål i Sjælland rundt. 315 km problemfrit, men så.

Der er er mylder af menesker ved det arengement, meget pinligt. :? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min er fodbold, motorcykel, fiske, gastronomi og min gamle labrador 

så rejser jeg en del men det er arbejde 95% af tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 5 timer siden:

Har prøvet at ligge med cyklen over mig på torvet i Køge. Var lige kommet i mål i Sjælland rundt. 315 km problemfrit, men så.

Der er er mylder af menesker ved det arengement, meget pinligt. :? 

... Jeg har også prøvet det på Strøget i Viborg efter Hærvejsløbet - 267 km fra Flensborg... Det regnede og brostenene var glatte, avs...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 6. februar 2016 at 19:08:

... Til French...

... Ganske enkel forklaring på stelfarver på min bike... = hader den røde farve...! På biler, på tøj, på cykler osv osv... - røde læber er eneste undtagelse...

Jeg er faktisk heller ikke vild med rød. Heldigvis er omkring 90 pct af den sort. Styret er helt rødt, men det var den udgave, der var på tilbud :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...