Sexy Cat 122 Skrevet 8. Februar, 2016 lases skrev, den Tuesday, February 02, 2016 at 07:26: min store hobby er jagt og fiskerii, jeg er i udlandet flere gange om året på jagt Er det så jagt og fiskeri af piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Februar, 2016 Sexy Cat skrev, for 4 minutter siden: Er det så jagt og fiskeri af piger Vi fisker vel alle... hvem vil ikke gerne have en fræk sild på krogen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arcane 11 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) well jeg transer en del jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor. når jeg nu er så glad for piger. men ja det må vel være en del af forklaringen flotte frække piger er lækre og når man ikke har råd til dem hele tiden. kan man vel bygge sin egen LOL nå ja og derudover arbejder jeg lidt i at få samlet nok sammen til at jeg en dag kan begynde og bygge mig en permanent elektrisk togbane med landskab and so on Redigeret 10. Februar, 2016 af arcane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Marts, 2016 Cykling og cykling.. Jae ikke så meget og sige cykler licens løb i dk og løb i udlandet - cyklede sidste år i B klasse. Og skal i år cykle i A klassen - mod de store danske hold og madlavning :)! Den perfekte dag er, 6 timer på cyklen også hjem i køkkenet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rousseau 12 Skrevet 18. Marts, 2016 Jeg har mildest talt mange alsidige hobbyer, fodbold, kampsport, overnaturlige fænomener, ufoer, elsker musik fra 80erne og så en nyopfundet hobby, at samle plastik samlesæt af tanks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rousseau 12 Skrevet 18. Marts, 2016 arcane skrev, den 10/2/2016 at 19:55: well jeg transer en del jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor. når jeg nu er så glad for piger. men ja det må vel være en del af forklaringen flotte frække piger er lækre og når man ikke har råd til dem hele tiden. kan man vel bygge sin egen LOL nå ja og derudover arbejder jeg lidt i at få samlet nok sammen til at jeg en dag kan begynde og bygge mig en permanent elektrisk togbane med landskab and so on Kan godt li billedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 102 Skrevet 19. Marts, 2016 Jeg går op i fodbold, håndbold og spiller selv lidt golf. Så spiller jeg PlayStation og det er specielt FIFA der hitter da jeg må træne for at kunne slå de unge mennesker på jobbet. Ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg