Hop til indhold
Gæst

Hvad har folk herinde af hobby´s?

Recommended Posts

lases skrev, den Tuesday, February 02, 2016 at 07:26:

min store hobby er jagt og fiskerii,

jeg er i udlandet flere gange om året på jagt

Er det så jagt og fiskeri af piger ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Cat skrev, for 4 minutter siden:

Er det så jagt og fiskeri af piger ;) 

Vi fisker vel alle... hvem vil ikke gerne have en fræk sild på krogen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

well jeg transer en del
jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor. når jeg nu er så glad for piger. men ja det må vel være en del af forklaringen
flotte frække piger er lækre og når man ikke har råd til dem hele tiden. kan man vel bygge sin egen LOL
nå ja og derudover arbejder jeg lidt i at få samlet nok sammen til at jeg en dag kan begynde og bygge mig en permanent elektrisk togbane med landskab and so on

DSCI4502+1.jpg

Redigeret af arcane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Cykling og cykling.. Jae ikke så meget og sige cykler licens løb i dk og løb i udlandet :) - cyklede sidste år i B klasse. Og skal i år cykle i A klassen - mod de store danske hold :) 

og madlavning :)! Den perfekte dag er, 6 timer på cyklen også hjem i køkkenet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mildest talt mange alsidige hobbyer, fodbold, kampsport, overnaturlige fænomener, ufoer, elsker musik fra 80erne og så en nyopfundet hobby, at samle plastik samlesæt af tanks:-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
arcane skrev, den 10/2/2016 at 19:55:

well jeg transer en del
jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor. når jeg nu er så glad for piger. men ja det må vel være en del af forklaringen
flotte frække piger er lækre og når man ikke har råd til dem hele tiden. kan man vel bygge sin egen LOL
nå ja og derudover arbejder jeg lidt i at få samlet nok sammen til at jeg en dag kan begynde og bygge mig en permanent elektrisk togbane med landskab and so on

DSCI4502+1.jpg

Kan godt li billedet:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går op i fodbold, håndbold og spiller selv lidt golf. Så spiller jeg PlayStation og det er specielt FIFA der hitter da jeg må træne for at kunne slå de unge mennesker på jobbet. Ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...