Guest Lubovnik Skrevet 7. Februar, 2016 champ skrev, for 5 timer siden: Haha jamen der er jo enormt mange variabler! Formålet er vel at vi alle kan spare os nogle kroner så vi kan besøge nogle flere piger? Man gifter sig vel ikke, og køber et hus i samme navn som en given kvinde udelukkende med det formål at knalde hende? (egen dumhed?) Stakkels Jasmin! Asti?? 》"Hvem taler om at gifte sig?" tænkte han. Det var da elskerinden havde annonceret, hvem det var, som var far til det kommende barn, at det var gået op for ham at det havde været dumt ikke at bruge kondom, og at al den gratis sex ville gå hen og blive jävla dyr....《 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 7. Februar, 2016 Lubovnik skrev, for 4 minutter siden: 》"Hvem taler om at gifte sig?" tænkte han. Det var da elskerinden havde annonceret, hvem det var, som var far til det kommende barn, at det var gået op for ham at det havde været dumt ikke at bruge kondom, og at al den gratis sex ville gå hen og blive jävla dyr....《 Jeg aner et drama her .... eller et trauma....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 7. Februar, 2016 Bananas skrev, for 59 minutter siden: Jeg aner et drama her .... eller et trauma....? Eller måske begge dele? Måske ville tiden bringe klarhed over det spørgsmål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2016 Lubovnik skrev, den 6. feb. 2016 at 18:35: Jamen, der ser du jo netop....champagne! ....Jävla dyrt! ... vissevasse... min ynglings fås til mindre pr. flaske end de herrer bananas og lubovniks whiskey... ikke et af de opreklamerede mærker, men ægte og totalt velsmagende champagne... bryder mig ikke om nærige mænd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. Februar, 2016 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 16 timer siden: Asti ?? Du er da en billig pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 7. Februar, 2016 Mizz Skov skrev, for 7 timer siden: ... vissevasse... min ynglings fås til mindre pr. flaske end de herrer bananas og lubovniks whiskey... ikke et af de opreklamerede mærker, men ægte og totalt velsmagende champagne... bryder mig ikke om nærige mænd! Whiskyen holder bare længere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2016 warmgun skrev, 1 time siden: Whiskyen holder bare længere... Jo, klart. De herrer tømmer vel ikke en flaske der på bænken... S. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Februar, 2016 ... Men hvis jeg skal tømme champagnen selv, så kan det meget vel være, at jeg har brug for en arm at støtte mig til, når jeg skal hjemad... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 7. Februar, 2016 Mizz Skov skrev, for 13 minutter siden: Jo, klart. De herrer tømmer vel ikke en flaske der på bænken... S. To gentlemænd på en bænk i skoven og al den elendighed og egen dumhed at klage sig over og hvor jävla dyrt alt var blevet når det til slut kom til stykket .... jeg kan forsikre dig om at en eneste flaske ikke varer længe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 8. Februar, 2016 Bananas skrev, for 12 timer siden: To gentlemænd på en bænk i skoven og al den elendighed og egen dumhed at klage sig over og hvor jävla dyrt alt var blevet når det til slut kom til stykket .... jeg kan forsikre dig om at en eneste flaske ikke varer længe. Som gentlemænd må man bære både elendighed og egen dumhed med maner, men uden whisky går det ikke... Jeg skal lige love for, at en eneste flaske af de dyre dråber er jävla hurtigt tom... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg