Hop til indhold
powerpoint

Er priserne nu også OK ?

Recommended Posts

Heine skrev, for 30 minutter siden:

jeg fatter ikke en meter af den nyfigne interesse for pigernes indkomstforhold og deeres omkostninger.  Lad dog pigerne selv køre deres forretning. Synes man prisen er for høj står det jo enhver frit for at finde andre udbydere - sådan er det jo heldigvis i markedsøkonomi.

I min branche er der folk der afregnes med 500 kroner i timen (og som er glade/tilfredse) - og andre som bon'er 3000 ud (som mig)  For visse kunder passer de 500 sikkert fint - og udbyderne har måske flere timer besat end jeg - eller lavere omkostninger, eller mindre komplekse opgaver - what do I care...

Om pigerne afregner SKAT/Moms er en sag mellem dem og Skat - det kan aldrig komme os ved.

3000  i timen? Du bliver aldrig min GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kaster mig også gerne ind i kampen :) og som altid er det kun MIT PERSONLIGE SYNSPUNKT og jeg taler kun for mig selv uanset hvordan i vælger at tolke det!

powerpoint skrev, for 3 timer siden:

I min optik er pigerne i Danmark  ( ligesom aktierne ) alt for højt prissat.

Nå det mener du  alligevel ??? :):):):) 

som Trine helt rigtigt siger - så har vi en udgift på 1000-3500 pr vagt alt efter hvor økonomiske vi er med valg af sted, antal annoncer, m/u teledame ect...  men det er nu egentlig underordnet - for de udgifter kan man styre selv

men nu kommer  den sjove... det jeg er overbevist om er en af årsagerne til at prisen er som den er og i min optik burde være højere!!

for hver kunde vi egentlig godt kunne tænke os kommer  igen... der har vi INDEN aftalen overhovedet kommer i stand brugt tid på MINDST 

2 pikspillere i telefonen der bare vil sidde og gokke den af gratis samtidig med at han spilder vores tid med semi-relevante spørgsmål

2. kraftidioter der ikke har fattet at der er grænser der skal respekteres og som overskrider alle grænser for pli eller direkte truer os... 

2 klammerter der tror vi bare skal tilbydes flere penge for at tilbyde ting vi ikke er til

plus ALLE de løse der bare spørger dumt, aldrig har planer om en aftale, forsøger at spille os ud mod hinanden ect... 

vi snakker afsindige mængder forbrugt tid... som er ganske ulønnet hvis vi gør det selv !!!  eller koster kassen til en teledame hvis vi er på klinik (same same)

SÅ har vi fået aftalen i stand....  og for hver en vi faktisk rigtig godt kunne tænke os kom igen er der som regel mindst: 

1 som måtte ud i bad IGEN!!! efter ankomst (og det er lavt sat)  

1 som tror han kan overskride vores grænser - for nu er han der jo og går den så går den

1 hvor man tænker FUCK - DET HER VAR EN DÅRLIG IDE (enten fordi han er en joker i sengen eller viser sig bare at være noget helt andet end han gav sig ud for)

1 hvor man skal acceptere at idioten har booket x antal tid og så ombestemmer sig EFTER ankomst eller ødelægger stemningen ved at komme forsent og tage for givet at det har man da selvfølgelig tid til... 

plus alle de andre som på en eller anden måde har en attitude hvor det virkelig bare er op af bakke.....

Alle de mænd jeg lige har remset op - de skal STADIG have den absolut bedste og varmeste behandling der får dem til at føle sig som den vildeste tyr i verden og som om at de bare er den eneste ene ect...  

Den sublime behandling får de mænd af de seriøse piger...uanset hvor hårdt det holder... det er en kunstart at kunne det.. der fortjener tilsvarende belønning!!!  de seriøse piger er alle pengene værd fordi de netop KAN det der... med alle mænd næsten uanset hvor meget op af bakke det er :)

På ingen arbejdsplads i det ganske land kan nogen slippe afsted med at behandle sælgere/ansatte så ringe som glædespiger bliver af nogle kunder...  det være sig i telefonen men så sandelig også¨under mødet. 

At være ovenpå til at kunne levere det niveau af service er ekstremt krævende...  og i alle mine år som chef for min virksomhed har jeg aldrig oplevet noget der sled så meget på psyken som når de dårlige oplevelser skal rystes af og man enten har endnu en aftale eller som jeg bare skrider for dagen og aflyser alt når jeg får nok

Den pris der er for at være sammen med mig - den er på ingen måde for høj fordi den betaler for alle de kedelige oplevelser OGSÅ!!! . Prisen har intet at gøre med Told og skat og det har intet at gøre med de udgifter der er til vagter ect (selv om det jo følges ad)  - det har ganske enkelt noget at gøre med hvad det er jeg/vi lægger krop og sjæl til

Hvis alle kunderne var som dem der fx har anmeldt mig herinde.... fuck - så var halv pris eller endda kvart pris super i min optik.... whatever.... men det er de ikke...  langt langt fra.  Hvis alle var som "ham den høje" eller "kapan" - damn.... så var det da værd at gøre for minimumsløn :) Men ak .... det er de ikke!!! 

I er alle sammen kunder... ikke alle kunder kan finde ud af at være gode kunder - altså betaler i ALLE SAMMEN høj pris så der er et incitament til at blive ved som GP

I betaler for at nogen bare ikke behandler GPer med den respekt vi fortjener... surt show for jer der kan finde ud at det... men absolut en rimelig betaling for betjening af en SAMLET kundegruppe der virkelig kræver en indsats ud over det sædvanlige... 

PS: hvorfor tror i så mange af de gode kunder opnår rabatter..... :):)  det er jo legende let med de gode... og så er det ok at give rabat for arbejdet er jo pludselig en leg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heine skrev, for 4 timer siden:

Om pigerne afregner SKAT/Moms er en sag mellem dem og Skat - det kan aldrig komme os ved.

HØRT! Og helt ærligt, at stå og bede om en kassebon hos en GP?.. fri mig for den slags. For det første er der ingen krav om at pigerne skal eje et kasseapperat, for det andet.. hvor underlig skal man så lige være??.

Og hvor har du Powerpoint, den idé fra, at det skulle blive billigere for dig hvis alle pigerne lagde 50% af deres GP indkomst hos skatteværket?

PS. Velkommen tilbage Jazz..

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 timer siden:

PS: hvorfor tror i så mange af de gode kunder opnår rabatter..... :):)  det er jo legende let med de gode... og så er det ok at give rabat for arbejdet er jo pludselig en leg :) 

Der er ofte visse frynsegoder ved at være stamkunde :P

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jasmin synes det du skriver virker fornuftig men det er jo realiteten for alle små erhvervsdrivende enten man er GP eller noget andet så er jo kundesegmentet det samme indenfor alle servicebrancher og når alt kommer til alt så er det jo udbud og efterspørsel som afgør prisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
powerpoint skrev, for 8 timer siden:

Øhh hvad er emnet? Om prisen er ok? Om hvilken form for virksomhed det er? Om fysioterapi er momsfritaget? ( er det!) eller noget helt andet.

Du har ganske ret liderlig - fyr , Krølle -Bølle jr. kom lidt ind på et sidespor, tror han mente der kunne være en sammenligning mellem de to behandlingsformer.

Emnet er som skrevet i indgangsbønnen : ER PRISERNE NU OGSÅ OK ?????

Så er jeg med igen :-) 

En håndværker tager ca 450-500 kr i timen. Dertil tjener han på materialler. Gennemsnitløn nok 500-600 kr i timen

30 min GP. Jeg vil tro at samlede tidsforbrug nemt løber op i en time. Altså klargøring af Pigen samt mændene ikke vil stå i kø. Nu kræver det ingen kvalifikationer at være GP men hun laver noget som er stigmatiseret og ikke mange vil. Summa summarum finder jeg en 30 min ( 1 time totalt) pris på 900-1000 kr i orden med Dansk omkostningsniveau. Hun skal naturligvis belønnes ekstra i forhold til håndværker.

Derimod mener jeg ikke timeprisen burde ligge over 1300-1500 kr. Da hun ikke har dobbelt tidsspilde med klargøring mm.

Altså klinikker der kører med 1100-2200 kr synes jeg specielt timen er i overkanten.

Min moral er dog så flosset som alle andre som du ser søger billigst muligt på facebook og handler i fleggård. Hvor moms pis og kvittering er ligegyldig bare prisen er meget lav. Stemmer selv liberalt så dette enormt høje skatte/ afgift/ moms niveau kan blive sænket til glæde for GP og erhvervsdrivende generelt. Så det reelt bliver muligt at drive firma i sorte danmark eller i hvert fald nemmere. 

Mener Pigerne burde finde alternativer fremfor 3000 kr i udgift om dagen. Jeg vil ikke betale ekstra for de kører deres forretning ineffektivt. Kan selv ikke hæve mine priser med flere hundrede kr hvis jeg kørte firmaet med et håbløst højt omkostningsniveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

@Jasmin nå så burde jeg få det billigere :-) jeg bestiller og kommer. Ikke alverden ping pong frem og tilbage. Er klart en pikspiller men ikke på den måde du tænker.

Tænker meget over ikke at spilde pigens tid i slutningen af besøget. Her styrer hun hvis der skal bruges tid på at snakke. Ellers er jeg relativt hurtig ude af døren

kort sagt, mit focus er på det essentielle nemlig at få trusserne af Jer og fornøje mig med hvad der så kommer frem ;-) 

Synes da ikke det er rimeligt jeg skal betale for idioterne :-) håber jeg du kan se ideen i. Jeg er godt klar over i natirligvis ser på samlet arbejdsbyrde kontra indtjening. Så det er lidt svært med alle idioterne som drages mod branchen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Andre brancher har stadig held med at skrive fakturaer ud på 2000 kr i timen...

men det bliver sværere og sværere. Der er kommet netto revisorer som presser prisen ned. Netto advokater som gør ditto. Hvor længe bliver det offentlige ved med at give tilskud til kiropraktor behandling? Og hvis det stopper kan de så bare hæve priserne tilsvarende når der findes alternativer? IT kommer der også nettoløsninger på og noget ryger udenlands

Som nævnt nogen kan stadig opkræve 2000 kr i timen. Men bliver færre og færre og en del af dem som stadig opretholder prisen har mindre og mindre at lave

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der her inde tales om pigernes tårnhøje indtjening, så er regnestykket ofte, at hun arbejder i f.eks. 6 timer a 2000kr. Det skal så give en indtægt på 12.000kr pr. Vagt. Sådan er virkeligheden jo ikke. Der er travle dage, hvor indkomsten er høj, og der er sløje dage, hvor der måske ikke kommer en eneste forbi. Huslejen skal betales under alle omstændigheder, tøjet skal vaskes og efter en tid fornys, der kan være en teledame, der skal betales. Dertil kommer forøgede udgifter, når der rent faktisk er noget at lave. Jeg har nogle gange haft lejlighed til at sidde i et baglokale, så jeg VED, at der ikke altid er lige travlt. At antyde karteldannelse er at gå for vidt. Det er da naturligt at skæve til hinanden og lægge prisniveauet tæt på det, andre har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det er trist med den jantelov nogle brugere har herinde overfor pigerne fordi de synes det er dyrt for frækt samvær med dem.

Og selvom nogen antager, at det er "nemme penge" at tjene som GP, så er der nogen andre omkostninger folk glemmer som f.eks. "prisen" for at blive udsat for stalking og ubehagelige typer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes, det er trist med den jantelov nogle brugere har herinde overfor pigerne fordi de synes det er dyrt for frækt samvær med dem.

Og selvom nogen antager, at det er "nemme penge" at tjene som GP, så er der nogen andre omkostninger folk glemmer som f.eks. "prisen" for at blive udsat for stalking og ubehagelige typer.

Fremfor alt så kommer det os ikke ved. Som Heine siger: køb eller lad være, men hold for fanden op med at diskutere og prutte og sætte spørgsmålstegn ved dit og dat!!!!

"Nej, jeg giver ikke megafransk", siger pigen.

"Hvorfor"?, siger kunden.

"Fordi jeg ikke gør". 

"1500 kr for en time. For den peng kan jeg få dobbelt megafransk andre steder"

"Ja, men gå då for fanden andre steder og lad mig i fred"

"Hvorfor, jeg kan godt lide dine billeder ... "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
gerog skrev, for 6 timer siden:

Der er vel ikke så mange som synes det er et let job. Som Jasmin skitserer er der nok en del bøvlede knap så intelligente mænd som terroriserer dem på alverdens tænkelige måder. 

Det regner de selvfølgelig ind i prisen! Men når man nu kommer som aftalt, sørger for at vise hende respekt og holde sig indenfor hvad hun er med på, ikke spilder hendes tid osv. Ja så er det jo øv at blive bonnet for hvad de andre knolde gør :-)

Men derfor skal man helt klart bare acceptere den pris der er eller finde alternativer. ( omhandler ikke dit indlæg specifik)  

jeg synes som tidligere nævnt ikke 30 min prisen er helt ved siden af. Dog forstår jeg ikke helt de steder hvor timen bare er dobbelt op

Men så da rigtig gerne TT fik lavet en FKK dag mere, hvor pigerne ikke har udgifter og entreen for mænd kostede x antal 100 og 30 min til 700 ( grundet ingen udgifter)

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man diskutere det her?

Hvis man ikke synes, prisen er OK, kan man jo bare gå igen eller lade være med at købe.

Der er mange ting i butikkerne inde i byen, som jeg ikke køber, fordi jeg ikke har råd - eller med andre ord: prisen er ikke OK.

Er der nogen af dem, der har været herinde længe, eller som har erfaringer fra andre sites, der kan fortælle lidt om, hvor tit eller hvor meget, sådan en diskussion som den her har rykket nogen steder eller fået udbyderne (glædespigerne) til at ændre noget som helst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Den sublime behandling får de mænd af de seriøse piger...uanset hvor hårdt det holder... det er en kunstart at kunne det.. der fortjener tilsvarende belønning!!!  de seriøse piger er alle pengene værd fordi de netop KAN det der... med alle mænd næsten uanset hvor meget op af bakke det er :)

Supergodt skriv generelt, Jasmin! Jeg er meget enig med dig :) 

Netop også derfor synes jeg også at det ville være på sin plads med et ordentligt underforum her på EG til lige præcis os, der sætter en ære i at behandle vores gæster godt (men det kan diskuteres et andet sted).

jonnyjazz skrev, for 11 timer siden:

Jasmin synes det du skriver virker fornuftig men det er jo realiteten for alle små erhvervsdrivende enten man er GP eller noget andet så er jo kundesegmentet det samme indenfor alle servicebrancher og når alt kommer til alt så er det jo udbud og efterspørsel som afgør prisen

Nej, det er på INGEN måde realiteten for alle små erhvervsdrivende! Det, Jasmin (så udmærket) beskriver, finder man KUN i prostitutionsbranchen! Jeg har været selvstændig i mange år i andre brancher, og jeg har aldrig brugt så meget spildtid på kunder, som i sidste ende intet gav på bundlinjen, som jeg gør efter jeg startede i denne branche!  

Kundesegmentet i prostitutionsbranchen kontra snart sagt alle andre brancher kan på ingen måde sammenlignes, for udover at vi skal deale med alle mulige og umulige idioter (udover de søde gæster, vi modtager), skal vi også bruge uanede mængder af tid på folk, som vil skide på vores forretning og vores tid (og som decideret prøver at boykotte os): Bestiller tid, og kommer for sent. Bestiller tid, aflyser. Bestiller tid, udebliver uden en lyd. Bestiller tid, udebliver, får en chance mere og udebliver igen. Ringer og skriver i en uendelighed, men dukker aldrig op. Osv. osv.!

Så umiddelbart ser det ud til at vi måske har en timeløn på 2.000, men realiteten er anderledes. Det er muligt at en tømrer har en reel timepris på 5-600 kr., men hvis han skulle køre forgæves til ti kunder, som havde bestilt tid, og som havde givet forkert adresse/'glemt' aftalen/pludselig fået kolde fødder/aflyser uden besked osv., kunne det godt være at han droppede at være tømrer - eller forlangte mere i timen. Alternativet ville jo være at lave kontrakter med folk (!), men det virker ikke som en farbar vej i vores branche ;) 

Det, der gør at jeg bliver ved, er at jeg elsker de oplevelser, jeg får med de fleste af mine søde gæster, som respekterer mig og besøger mig for at få og give en god oplevelse :wub: 
Så må jeg bare leve med en konstant strøm af useriøse folk i min telefon. Heldigvis bliver man virkelig god til at spotte dem hurtigt i denne branche, men hold nu op hvor bruger vi meget tid på dem :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 16 timer siden:

Jeg kaster mig også gerne ind i kampen :) og som altid er det kun MIT PERSONLIGE SYNSPUNKT og jeg taler kun for mig selv uanset hvordan i vælger at tolke det!

Nå det mener du  alligevel ??? :):):):) 

som Trine helt rigtigt siger - så har vi en udgift på 1000-3500 pr vagt alt efter hvor økonomiske vi er med valg af sted, antal annoncer, m/u teledame ect...  men det er nu egentlig underordnet - for de udgifter kan man styre selv

men nu kommer  den sjove... det jeg er overbevist om er en af årsagerne til at prisen er som den er og i min optik burde være højere!!

for hver kunde vi egentlig godt kunne tænke os kommer  igen... der har vi INDEN aftalen overhovedet kommer i stand brugt tid på MINDST 

2 pikspillere i telefonen der bare vil sidde og gokke den af gratis samtidig med at han spilder vores tid med semi-relevante spørgsmål

2. kraftidioter der ikke har fattet at der er grænser der skal respekteres og som overskrider alle grænser for pli eller direkte truer os... 

2 klammerter der tror vi bare skal tilbydes flere penge for at tilbyde ting vi ikke er til

plus ALLE de løse der bare spørger dumt, aldrig har planer om en aftale, forsøger at spille os ud mod hinanden ect... 

vi snakker afsindige mængder forbrugt tid... som er ganske ulønnet hvis vi gør det selv !!!  eller koster kassen til en teledame hvis vi er på klinik (same same)

SÅ har vi fået aftalen i stand....  og for hver en vi faktisk rigtig godt kunne tænke os kom igen er der som regel mindst: 

1 som måtte ud i bad IGEN!!! efter ankomst (og det er lavt sat)  

1 som tror han kan overskride vores grænser - for nu er han der jo og går den så går den

1 hvor man tænker FUCK - DET HER VAR EN DÅRLIG IDE (enten fordi han er en joker i sengen eller viser sig bare at være noget helt andet end han gav sig ud for)

1 hvor man skal acceptere at idioten har booket x antal tid og så ombestemmer sig EFTER ankomst eller ødelægger stemningen ved at komme forsent og tage for givet at det har man da selvfølgelig tid til... 

plus alle de andre som på en eller anden måde har en attitude hvor det virkelig bare er op af bakke.....

Alle de mænd jeg lige har remset op - de skal STADIG have den absolut bedste og varmeste behandling der får dem til at føle sig som den vildeste tyr i verden og som om at de bare er den eneste ene ect...  

På ingen arbejdsplads i det ganske land kan nogen slippe afsted med at behandle sælgere/ansatte så ringe som glædespiger bliver af nogle kunder...  det være sig i telefonen men så sandelig også¨under mødet. 

At være ovenpå til at kunne levere det niveau af service er ekstremt krævende...  og i alle mine år som chef for min virksomhed har jeg aldrig oplevet noget der sled så meget på psyken som når de dårlige oplevelser skal rystes af og man enten har endnu en aftale eller som jeg bare skrider for dagen og aflyser alt når jeg får nok

Den pris der er for at være sammen med mig - den er på ingen måde for høj fordi den betaler for alle de kedelige oplevelser OGSÅ!!! . Prisen har intet at gøre med Told og skat og det har intet at gøre med de udgifter der er til vagter ect (selv om det jo følges ad)  - det har ganske enkelt noget at gøre med hvad det er jeg/vi lægger krop og sjæl til

Hvis alle kunderne var som dem der fx har anmeldt mig herinde.... fuck - så var halv pris eller endda kvart pris super i min optik.... whatever.... men det er de ikke...  langt langt fra.  Hvis alle var som "ham den høje" eller "kapan" - damn.... så var det da værd at gøre for minimumsløn :) Men ak .... det er de ikke!!! 

I er alle sammen kunder... ikke alle kunder kan finde ud af at være gode kunder - altså betaler i ALLE SAMMEN høj pris så der er et incitament til at blive ved som GP

I betaler for at nogen bare ikke behandler GPer med den respekt vi fortjener... surt show for jer der kan finde ud at det... men absolut en rimelig betaling for betjening af en SAMLET kundegruppe der virkelig kræver en indsats ud over det sædvanlige... 

Magen til tudefjæs.....den eneste grund til du finder dig i alle de klamme mænd, er at det vælter ind med penge.....og skat og moms min bare røv....du betaler nok 50 %, forstået på den måde, at du betaler det af hver anden kunde...og omkostninger på op til 3500,- pr vagt....come on....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Peter Jørgensen - du virker som et både vidende og empatisk menneske...  Fantastisk måde at åbne for en åben og positiv  dialog... 

Jeg gætter på at du ikke får rabat på ret meget her i livet...

Redigeret af Heine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
Heine skrev, for 42 minutter siden:

Peter Jørgensen - du virker som et både vidende og empatisk menneske...  Fantastisk måde at åbne for en åben og positiv  dialog... 

Jeg gætter på at du ikke får rabat på ret meget her i livet...

Aner man et indlæg fra en, der er stødt ind i 'muren' Jasmin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved i nu hvad....jeg siger det som i ikke tør....hold dog op med det fedteri for GP'erne , og GP'erne er ikke bedre, først brokker de sig over klamme mænd, pikspillere og andre tidsrøvere, og så har de travlt med at glatte ud (det skulle jo nødig ha' negativ effekt på deres forretning), for det gælder jo selvfølgelig ikke alle de søde mænd, der åbenbart trods alt besøger dem.....men et er sikkert, det er udelukkende pga de positive oplevelser de har, de er i denne branche...go'daw do...for penge, dem er der ikke mange af, når først moms og skat er betalt .....nej vil man tjene penge, så skal man vistnok være håndværker:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
peter jørgensen skrev, for 12 minutter siden:

Ved i nu hvad....jeg siger det som i ikke tør.... hold dog op med det fedteri for GP'erne

Hvor ved du det fra?

Principielt hader jeg frelste mennesker som dig, der fortæller mig hvad jeg ved, hvad jeg mener og og hvad jeg tror. Og du er måske endda så klog, at du også ved, hvorfor jeg/vi ikke 'tør' skrive, hvad jeg/vi mener?

Og hvorfor mener du, at f.eks.jeg fedter for GP'erne. Fordi jeg synes at der er noget sludder, du skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 2 minutter siden:

Hvor ved du det fra?

Principielt hader jeg frelste mennesker som dig, der fortæller mig hvad jeg ved, hvad jeg mener og og hvad jeg tror. Og du er måske endda så klog, at du også ved, hvorfor jeg/vi ikke 'tør' skrive, hvad jeg/vi mener?

Og hvorfor mener du, at f.eks.jeg fedter for GP'erne. Fordi jeg synes at der er noget sludder, du skriver?

Ja ja ja....dem der fedter mest, er dem,  hvor GP'erne ved hvem der gemmer sig bag profilerne....måske tror man så, at det giver lidt bonus, i form af  "extra" service når man næste gang skal besøge sin "gudinde"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
peter jørgensen skrev, for 1 minut siden:

Ja ja ja....dem der fedter mest, er dem,  hvor GP'erne ved hvem der gemmer sig bag profilerne....måske tror man så, at det giver lidt bonus, i form af  "extra" service når man næste gang skal besøge sin "gudinde"

Nu har jeg ikke besøgt GP'er i et stykke tid, så den 'forklaring' kan du godt skrotte og være lidt mere specifik i dit svar, men det er måske svært.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 15 minutter siden:

Nu har jeg ikke besøgt GP'er i et stykke tid, så den 'forklaring' kan du godt skrotte og være lidt mere specifik i dit svar, men det er måske svært.

Jamen så ok ok da, så siger vi det ikke gælder for dig....men måske for nogle af de andre noble riddere:grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

peter jørgensen skrev, for 54 minutter siden:

Ved i nu hvad....jeg siger det som i ikke tør....hold dog op med det fedteri for GP'erne , og GP'erne er ikke bedre, først brokker de sig over klamme mænd, pikspillere og andre tidsrøvere, og så har de travlt med at glatte ud (det skulle jo nødig ha' negativ effekt på deres forretning), for det gælder jo selvfølgelig ikke alle de søde mænd, der åbenbart trods alt besøger dem.....men et er sikkert, det er udelukkende pga de positive oplevelser de har, de er i denne branche...go'daw do...for penge, dem er der ikke mange af, når først moms og skat er betalt 

Nøj, hvor er du sur! Man skulle næsten tro du får for lidt sex ... :D 

Jeg brokker mig glad og gerne over klamme mænd, pikspillere og tidsrøvere, som spilder min .. ja, tid! Dem er der immervæk en del af. Om det skader min forretning at have den holdning, kan jeg sådan set ikke gøre noget ved, men at jeg samtidig hellere end gerne glæder mig over at jeg har søde gæster, vil jeg ikke undskylde. Så kan du jo tro hvad du vil, men det er mig, der får fed sex og lækre oplevelser ;) :wub: 

Jeg ved, at det måske kan være lidt svært for dig at tro på, at man som kvinde/GP rent faktisk kan synes om det her job, og ikke kun gør det for pengenes skyld. Jeg tvivler på at du har mødt mig, for så ville du ikke være i tvivl.

Faktisk kunne jeg forestille mig, at du ville være kandidat til en plads i min telefon som værende en, der ikke behøver at kontakte mig igen ;) :lol: :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...