Jernsvinet 13931 Skrevet 7. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 48 minutter siden: Ja ja ja....dem der fedter mest, er dem, hvor GP'erne ved hvem der gemmer sig bag profilerne....måske tror man så, at det giver lidt bonus, i form af "extra" service når man næste gang skal besøge sin "gudinde" Jeg fedter glad og gerne for at få lidt ekstra, men er det ikke typisk at dem, der spilder glædespigernes tid - også er dem, der klager mest over deres "høje" priser 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 8. Februar, 2016 Det med hvilke priser man kan betale, har også noget at gøre med alder. Vi kommer jo ikke uden om, at unge mænd har færre penge end os gamle libertinere. Så de glædespiger, der helst vil bolle med unge mænd, sætter prisen så lavt, så de unge mænd kan være med. Og de piger, der er ligeglade, sætter prisen højere og tænker ellers bare på fædrelandet imens. Jeg foretrækker den første slags, det har fungeret nogenlunde indtil nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Jernsvinet skrev, for 12 timer siden: Jeg fedter glad og gerne for at få lidt ekstra, men er det ikke typisk at dem, der spilder glædespigernes tid - også er dem, der klager mest over deres "høje" priser Vi vil vel alle gerne have det billigere Du er jo selv glad for det Tyske også gerne den prisbillige del af det Tyske hvor man nærmest ikke betaler noget for et knald. Det er vel meget naturligt at have det sådan. (altså ønsket om at få ting billigere) Det har de fleste vist, derfor der er så meget grænsehandel og sort arbejde. Nogen vælger så at gøre opmærksom på det i en debat, hvor det ikke er rettet til en bestemt person men Pigerne generelt, hvor Pigerne så kan deltage hvis de lyster eller lade være. Det hjælper nok ikke alverden at have disse debatter de fleste debatter herinde ændrer ikke alverden uanset hvad de omhandler. Men derfor kan man vel godt tage en debatten alligevel og skrive om det som mange alligevel tænker ( ellers tog man ikke til Tyskland eller købte billigere østpiger hvis man ikke tænkte sådan) Dog skal man holde sig i en høflig og respekfuld tone, hvilket kniber lidt. Kan ikke se der er noget galt med debatten så længe det bare foregår i en tråd her på EG. Her kan man deltage eller lade være! Men man skal holde sig fra at spilde Pigernes tid med at forhandle om prisen. Både når man står i døren og ved henvendelse generelt. Redigeret 8. Februar, 2016 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Har I GP'ere overvejet at tiltrække flere af de mænd som I gerne ser besøge jer igen ved at give dem "rabat" for god opførsel ved evt. næste besøg? Det kunne jo medføre at I ville få flere besøg fra de "gode" kunder, og måske endda tilsidst stort set kun have behov for dem for at få forretningen til at løbe rundt. Så havde I ikke længere brug for telefondamer og alle aftaler ville blive lavet pr. mail med de gamle kendinge. Det kan selvfølgelig være at I allerede gør det, (og at jeg så aldrig har været en af dem man gerne ville se igen ). Redigeret 8. Februar, 2016 af Bear 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Bear skrev, 1 time siden: Har I GP'ere overvejet at tiltrække flere af de mænd som I gerne ser besøge jer igen ved at give dem "rabat" for god opførsel ved evt. næste besøg? Det kunne jo medføre at I ville få flere besøg fra de "gode" kunder, og måske endda tilsidst stort set kun have behov for dem for at få forretningen til at løbe rundt. Så havde I ikke længere brug for telefondamer og alle aftaler ville blive lavet pr. mail med de gamle kendinge. Det kan selvfølgelig være at I allerede gør det, (og at jeg så aldrig har været en af dem man gerne ville se igen ). Naturligvis forekommer der, ehm, kundepleje. Redigeret 8. Februar, 2016 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 8. Februar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Naturligvis forekommer der, ehm, kundepleje. Jeps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 4 timer siden: Kan ikke se der er noget galt med debatten så længe det bare foregår i en tråd her på EG. Her kan man deltage eller lade være! Men man skal holde sig fra at spilde Pigernes tid med at forhandle om prisen. Både når man står i døren og ved henvendelse generelt. Helt enig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 8. Februar, 2016 Jeg synes tværtimod at priserne er begyndt at dumpe til et sted hvor jeg ikke ville have min værdighed med længere. Jeg betaler skat af mine penge, og jeg står altså ikke og sælger snickers nede i kiosken, men tilbyder en del af mig selv som kun få ville kunne gøre. Fint man gerne vil betale 600 for 30 min hos en østeuropæer, der siger "No, don't touch" (nu generaliserer jeg ikke, men synes det forekommer ofte herinde) end 600 kr for 15 min hos mig hvor jeg giver den hele armen fordi jeg elsker det. Det er "kundens" valg. Jeg ved bare selv hvad jeg havde valgt hvis jeg stod på den anden side. Jeg tror tildels branchen er blevet lidt sur i det pga priserne er begyndt at dale, og jeg desværre ser nogle af jer mænd er blevet grådige. Jeg har snakket med nogle der var gæster i 80'erne hos danske piger, og der skulle man ikke engang tænke på at kysse hende. Nu vælger i en fra hvis man ikke tager imod megafransk for 500 KR. Det giver ikke mening for mig længere desværre. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17600 Skrevet 8. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 18 timer siden: Ja ja ja....dem der fedter mest, er dem, hvor GP'erne ved hvem der gemmer sig bag profilerne....måske tror man så, at det giver lidt bonus, i form af "extra" service når man næste gang skal besøge sin "gudinde" Ja shit - efter midt indlæg i den her tråd har jeg allerede fået 50 procent i rabat, samt megafransk af alle piger uden ekstra betaling. Det er virkelig umagen værd at fedte lidt i ny og næ. Men tak til dig fordi du tør sige det jeg tænker, så kan jeg bare fedte videre. Jeg er nok snart nede på 0 kr, hvis det fortsætter på denne måde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Februar, 2016 Bear skrev, for 2 timer siden: Har I GP'ere overvejet at tiltrække flere af de mænd som I gerne ser besøge jer igen ved at give dem "rabat" for god opførsel ved evt. næste besøg? Det kunne jo medføre at I ville få flere besøg fra de "gode" kunder, og måske endda tilsidst stort set kun have behov for dem for at få forretningen til at løbe rundt. Så havde I ikke længere brug for telefondamer og alle aftaler ville blive lavet pr. mail med de gamle kendinge. Det kan selvfølgelig være at I allerede gør det, (og at jeg så aldrig har været en af dem man gerne ville se igen ). Det tror jeg helt sikkert at pigerne har styr på Faste gæster der kommer forbi helt af sig selv, som oveni købet er høflige, det er jo hvad det går ud på 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 I de sidste 10 år i opsvinget og nedgangen, har priserne ligget fast. Typisk 1000 kr for 30 min. Hvorfor ændre noget som fungere, hvorfor gå på kompromis med sig selv, hvorfor når de faste ( også det modsatte) er tilfredse? Som sagt så har grænserne rykket sig til det umulige i takt med indryk af div udlandske besøgende i vores land, så det må jo bare være der , at i der er utilfredse henvender jer. Som jeg plejer , at sige så er der rigeligt til os alle.. Med de få danske steder tilbage ( 2 kendte steder mere er lukket i Jylland) så tænker jeg da, at det bare skal nydes så længe det vare kære mænd.. Er nu ikke bleg for at give ekstra tid til de faste hvis vi nu lige snakker så hyggeligt, tilbud på cocktails er da også på menuen igennem 10 år nu, så ikke det øf øf der gutter.. Vi er da til at snakke med, men 500-600 kr for hele pakken i en time NO GO. Ikke alt det brok- mere knald og hygge de herre. Knus Line. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Februar, 2016 Nu kender jeg ikke lige priserne på enkelt ydelser...men er det 600 kr for dansk ? Det kan da ikke blive meget billigere synes jeg...man skal lige huske på hvad der er som foregår, eller skal til at foregå. Man ringer på døren og 5 minutter efter er man nøgne og klar til at knalde en "sprød" pige på 24 år... hvis ikke den slags skal koste en del penge, så ved jeg snart ikke hvad. Havde det ikke været for købesex, så ville den slags aldrig ske for 75% af mændene herinde. Og pigerne betaler jo skat af indtægten, så der er jo ikke så meget tilbage ! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6943 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Trinetease skrev, den 6/2/2016 at 23:46: Jeg vil nu gerne kaste mig ind i kampen Nu nævnte du selv udgifter.... Er det dit indtryk at vi har lave udgifter? Og hvad mener du selv at en Gp's indtjening må/skal være? Samlede udgifter pr vagt kan ligge fra 1000-3500pr vagt. Så hvad er for dig acceptabelt at vi piger tjener? Og sidst men ikke mindst - hvad tjener du egentligt selv? Og hvad er dine udgifter for at tjene din løn ? Kære Trinetease - godt skriv - til reflektion Mange hilsner Nyder livet Redigeret 8. Februar, 2016 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6943 Skrevet 8. Februar, 2016 Sally skrev, for 18 timer siden: Nøj, hvor er du sur! Man skulle næsten tro du får for lidt sex ... Jeg brokker mig glad og gerne over klamme mænd, pikspillere og tidsrøvere, som spilder min .. ja, tid! Dem er der immervæk en del af. Om det skader min forretning at have den holdning, kan jeg sådan set ikke gøre noget ved, men at jeg samtidig hellere end gerne glæder mig over at jeg har søde gæster, vil jeg ikke undskylde. Så kan du jo tro hvad du vil, men det er mig, der får fed sex og lækre oplevelser Jeg ved, at det måske kan være lidt svært for dig at tro på, at man som kvinde/GP rent faktisk kan synes om det her job, og ikke kun gør det for pengenes skyld. Jeg tvivler på at du har mødt mig, for så ville du ikke være i tvivl. Faktisk kunne jeg forestille mig, at du ville være kandidat til en plads i min telefon som værende en, der ikke behøver at kontakte mig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Februar, 2016 Jeg må erklære mig enig med Angelina og Line Mange af jer drenge er begyndt at få et fuldkommen urealistisk syn på hvad det her skal og bør koste... Hovedparten (der er undtagelser men ikke mange) af de udenlandske piger er her for at tjene fedt og uhæmmet på jer .. dvs - de er her for at tage røven på jer for det er omkostningsfrit for dem ... de skifter navne og tlf numre og annoncer og billeder som vi andre skifter underbukser.... det burde fortælle jer hvorfor prisen er så lav hos dem..... no touch... no doggy no!!! det ene og det andet... og når pengene har skifter hænder - så er smilet væk og i er et problem der skal overvindes... de er ikke glade for at se jer... nogen af jer... så no shit det er billigt... hvis i synes 600 kr for en halv time af den opførsel er fin.... jamen så henvend jer hos de piger der er sådan og bliv væk fra os danske piger, der for et par hundrede mere havde smilet EFTER pengene skiftede hænder, havde lyst til både det ene og det andet, ikke snød med tiden, ikke pludselig snød med ydelserne OG som i kunne kommunikere med hele vejen og fortælle hvad i gerne ville have!! Personligt vil jeg skide på om alle nærig-røvene der tror at udbud og efterspørgsel betyder at vi andre med tiden vil gå ned i pris.... nix... ved i hvad det betyder??? Det betyder at om kort tid - så KAN I IKKE finde noget dansk kvalitet længere... så skal i konstant prøve lykken hos førnævnte østeuropæiske snydere... med alle de ærgelser der følger Og ved i hvad - så kan ingen have en skid ondt af jer når i IGEN OG IGEN OG IGEN bliver taget i røven og tuder om det i anmeldelserne.... for det er sgu jeres egen skyld for i var selv med til at sørge for at der var langt mellem den danske kvalitet..... det er ikke de udenlandske piger der ødelægger markedet... det er alle jer drenge der er villige til at blive snydt så vandet driver for et par hundrede kroner..... ja tilgiv mig at jeg ærlig talt fryder mig hver gang en af jer trækker nitten.... i beder sgu 210% selv om det... men det betyder jo bare der er endnu længere til i har sparet op til kvalitets-knaldet - og så falder i i IGEN:... og får endnu en skuffelse... det var vel nok ærgeligt hva?? Hvis i gerne vil have kvalitet i udbuddet med sikre kort der giver gode oplevelser HVER gang - så accepter at det koster eller også så helt ærligt - luk spisespalten.... for i får ikke det ene uden det andet... Næsten hele min kundekreds er efterhånden faste kunder... heldigvis... og naturligvis nyder faste kunder da godt af det jeg kalder "kundepleje" .... der er da ikke noget federe end at kunne overraske gæsten med det der "something x-tra" 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 8. Februar, 2016 Man får vel som man betaler. Og vis man er utilfreds med prisen, så find på noget andet at lave. Personligt mødte jeg en dejlig dansk gp'er og har man ikke råd må man spare op. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Februar, 2016 Flaber skrev, for 3 minutter siden: Aner lidt tudekiks Nej - ærgelse over at mænd tænker med pikken på en måde så i hellere vil spare 20 % med max risiko for at blive taget i røven... For jeg synes ærlig talt at det er pissehamrende ærgeligt.... så er pludselig meget dyrt at være "fattig" I er med til at gøre det til et slaraffenland for hustlere, bagmænd og trafficking ... alle jer der jubler over de lave priser starter en dårlig spiral Tudekiks er når i jamrer i anmeldelserne.... det er tæer-krummende pinlig læsning for i har så meget selv bedt om det..... Så hvis vi skal snakke tudekiks - så synes jeg da bare vi skal hoppe over i anmelderforummet og begynde at tælle op over udenlandske piger der har taget røven på en af jer.... ... men ok - i beder også selv om det 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 8. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 1 minut siden: Nej - ærgelse over at mænd tænker med pikken på en måde så i hellere vil spare 20 % med max risiko for at blive taget i røven... For jeg synes ærlig talt at det er pissehamrende ærgeligt.... så er pludselig meget dyrt at være "fattig" I er med til at gøre det til et slaraffenland for hustlere, bagmænd og trafficking ... alle jer der jubler over de lave priser starter en dårlig spiral Tudekiks er når i jamrer i anmeldelserne.... det er tæer-krummende pinlig læsning for i har så meget selv bedt om det..... Så hvis vi skal snakke tudekiks - så synes jeg da bare vi skal hoppe over i anmelderforummet og begynde at tælle op over udenlandske piger der har taget røven på en af jer.... ... men ok - i beder også selv om det You go Girl jasmin rocks hihi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 Som jeg skrevet i en anden tråd, så har jeg givet både 500 og 2.000 for rigtig gode oplevelser! Jeg gider bare ikke evig og altid høre hvad tingene er værd, og hvem der bestemmer hvad. Vi kan vel bare sige, at også her er det udbud og efterspørgsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Flaber skrev, for 12 minutter siden: Aner lidt tudekiks Aner at bladet er blevet taget fra munden og tingene endelig bliver lagt på bordet. Det trænger dette forum til, men det er jo nemmest at trække tudekiks kortet når det er vi danske gp'er har en mening, for vi kan jo kommunikere med jer retorisk og grammatisk trods alt. Redigeret 8. Februar, 2016 af Angelina Angel 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 8. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 8 minutter siden: Det betyder at om kort tid - så KAN I IKKE finde noget dansk kvalitet længere... så skal i konstant prøve lykken hos førnævnte østeuropæiske snydere... med alle de ærgelser der følger Jeg, og mange andre danske piger jeg taler med i branchen, har længe talt om at det er et spørgsmål om tid førend de sidste danske piger giver op. Branchen er efterhånden så udvandet og så smækfyldt med kvinder, der tilbyder det ene og det andet, som de normalt ikke ville kunne stå inde for. Og det til en pris, som lugter langt væk af snyd. Ydermere er der stor efterspørgsel på sex uden gummi og der er rigtig mange, der tilbyder det. Jeg tror jeg får mindst tre forespørgsler om dagen! Efterhånden er det også er med fare for liv og lemmer, at man kaster sig ud i de dejlige lege, for tænk, hvis gummiet går i stykker, og man pludselig får et eller andet, som man ikke kan slippe af med? Jeg har altid tilbudt super- og megafransk, fordi jeg hader at sutte med gummi, men overvejer seriøst om jeg snart tør tilbyde det længere. (og nej, vi skal ikke tage diskussionen om med/uden igen!) Det er drønærgerligt at markedet og branchen er på vej af sådan en deroute, for jeg er virkelig glad for mit job. Men jeg skal også passe på mig selv, på mine gæster og samtidig kunne se mig selv i øjnene. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 At "trække tudekikskortet" ja, det er jo også et klassisk udtryk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 8. Februar, 2016 Flaber skrev, for 2 minutter siden: At "trække tudekikskortet" ja, det er jo også et klassisk udtryk Det var dig der tilkaldte hele spejderlejren, ikke mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Februar, 2016 Flaber skrev, for 2 minutter siden: At "trække tudekikskortet" ja, det er jo også et klassisk udtryk Tror det bliver mændene der "tuder" når kvalitet ikke længere er i udbud.... så opdager i nok hvad det vil sige at nøjes.... Måske i skulle overveje om det er de 300-400 kr værd at miste de sikre kort som man opsøger hver gang man har brug for garanti for den gode oplevelse..... så bliver det fandme kedeligt at læse inde i anmeldelser.... for der bliver godt nok langt mellem anbefalingerne... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg