Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 BigDick skrev, for 6 timer siden: Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt. Det var da et arrogant svar at komme med BigDick. Det ligner dig slet ikke du gamle. Hvem siger at man ikke kan være prisbevidst og samtidig vægte hygiejnen højt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13931 Skrevet 12. Februar, 2016 BigDick skrev, for 13 timer siden: Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt. Nu sætter jeg selv hygiejnen højt, ankommer så vidt muligt nyvasket eller beder om et hurtigt bad, hvis jeg har kørt langt/ikke haft mulighed for bad inden - så det er nok begrænset hvad jeg efterlader på lagenet og jeg håber alle andre mænd har det ligesådan, så bare der ligges et stort håndklæde midt på sengen, hvorpå de primære udfoldelser kan foregå og lagenet ellers udskiftes, hvis der skulle komme noget på og mindst en gang dagligt - så er det fint nok for mig Desværre er der nogen mænd, der mener at pigerne er beskidte i forvejen og så behøver de ikke selv gøre så meget ud af det - men hvem er det så lige, der gør pigerne beskidte? - det er de beskidte mænd! - men dem håber jeg da pigerne afviser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 12. Februar, 2016 Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden: Nu sætter jeg selv hygiejnen højt, ankommer så vidt muligt nyvasket eller beder om et hurtigt bad, hvis jeg har kørt langt/ikke haft mulighed for bad inden - så det er nok begrænset hvad jeg efterlader på lagenet og jeg håber alle andre mænd har det ligesådan, så bare der ligges et stort håndklæde midt på sengen, hvorpå de primære udfoldelser kan foregå og lagenet ellers udskiftes, hvis der skulle komme noget på og mindst en gang dagligt - så er det fint nok for mig Desværre er der nogen mænd, der mener at pigerne er beskidte i forvejen og så behøver de ikke selv gøre så meget ud af det - men hvem er det så lige, der gør pigerne beskidte? - det er de beskidte mænd! - men dem håber jeg da pigerne afviser Præcis. Jeg har altid masser af kæmpe håndklæder med samt til bad . ( og vasker selv uden brok ) Alle bliver tilbudt et bad eller at svinge pikken og fingrene i håndvasken hvis de er nybadet hjemmefra. Ikke til diskution . Hygiejnen skal være i top fra alle parters side på alle plan uanset prisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 15 timer siden: Helt ærligt jeg gad heller ikke arbejde, hvis jeg skulle vaske 8-10 lagner, hver gang jeg havde været på vagt....plus mange håndklæder.....hmmm, men kan ikke lade være med ar regne lidt på det.....hvis et lagen er lig med en kunde, og lad os sige til gnst 1500,- kr pr gæst, dvs 12-15000,- pr vagt ......eller bruger samme kunde flere lagner.... ja HVIS men søde ven... hvis du var kæreste med en GP herinde ville du ikke sige sådan noget vrøvl .... for så ville du vide at gennemsnittet pr gæst ligger MEGET MEGET langt fra 1500 kr 15-1800 kr er for en time.... det er der faktisk ikke ret mange kunder der vælger.... LANGT de fleste vælger 30 min til 1000 eller mit 45 min blow til 1000 (mest det sidste) og de sidste er fordelt ligeligt mellem dem der vælger lidt længere tid og dem der kun vælger blow til 500 Mine priser er ikke høje... men der er nogle der ligger lavere.... lad os bare sige 800 for 30 min men så er det typisk uden anal ... Så ryger vi altså ned på et gennemsnit der hedder omkring 650/750 kr pr kunde... og så er dit regnskab til at lukke op og s**** i... for det er halvdelen af det du budgetterer med og samtidig - så budgetterer du med 8-10 kunder hvilket vi afgjorde før var betinget af prisnedsættelse..... det er jo helt hen i vejret med 12000!!!! endsige 150000 prøv engang at erstatte de 12000 med det halve (eller 1/3) ... 4000-6000 for en 8 timers dag og DEREFTER kommer alle udgifterne (i hvert fald 1000 pr vagt) og al tiden brugt på vask, rengøring, markedsføring ect.... og fortæl mig så at det er sjovt at skulle aflevere moms og skat... Hvis prisen bliver lavere - så holder det ganske enkelt op med at være til at leve af for man kan ikke gå på job hver dag i den her branche.... det er der ingen der kan holde til... og så er du altså nede i så lav en månedsløn at det er fuldkommen latterligt Det vi sælger betyder ALT for jer drenge... i kan ikke leve uden og i bliver vanvittige af at gå bare kort tid uden... men det er tydeligt at jer der bare vil presse prisen ikke sætter pris på os der sælger og det vi lægger i det.. det er virkelig bad business at være GP med de priser der er nu for dem der gør det for at leve.... som hobby - fair nok... men som job ??? det er svært at leve af!! Jeg takker min herre og skaber for at jeg ikke behøver pengene - for af alle de ting jeg har tjent penge på i mit liv - der har det her da været det absolut ringest betalte siden jeg var studentermedhjælp 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. Februar, 2016 Trinetease skrev, den 9. februar 2016 at 16:35: Men skal vi ikke kunne forsørge os selv ? Det er dæleme svært med de priser østpigerne kører med. Man skal ihvertfald have rigtigt rigtigt mange gæster om dagen, hvis man skal gøre det Hvidt og med så lave priser. Vores kroppe skal jo altså også kunne følge med .... Trine, det virker som om du mener at I piger har krav på at kunne leve af at være prostitueret? Det kan da aldrig være kundernes ansvar om I har nok at lave, det er såmænd ikke anderledes end så mange andre brancher; kan nan ikke få forretningen til at løbe rundt, så drejer man nøglen og finder noget andet at lave Nu er vi i årevis blevet tudet ørerne fulde af "den der har grisen bestemmer prisen, og er man utilfreds kan man vare fise et andet sted hen og købe sex". Det er kunderne så i højere grad begyndt at gøre, og så er det også galt Jeg synes det er noget klynkeri, og nu prøver I piger så at gøre det til mænds ansvar at I ikke længere bare kan sætte en annonce i avisen og så vælter malkekvæget ind af døren Selvfølgelig er der stadig plads til danske piger i branchen - men de skal ikke regne med at de bare kan sidde og spille prinsesser og så få det hele foræret... Men det er da også for dårligt 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 12. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 7 timer siden: Det var da et arrogant svar at komme med BigDick. Det ligner dig slet ikke du gamle. Hvem siger at man ikke kan være prisbevidst og samtidig vægte hygiejnen højt? Nu har jeg overhovedet IKKE udtalt mig om pris eller andet, mit indlæg går udelukkende på at visse piger åbenbart, bruger det samme håndklæde eller hvad de nu bruger til flere kunder. DET er DET jeg finder uhygiejnisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2016 Montezi skrev, for 28 minutter siden: Trine, det virker som om du mener at I piger har krav på at kunne leve af at være prostitueret? ja tænk... skal mureren og tømreren ikke også kunne leve selvom det vælter ind over grænsen med polske håndværkere der ikke betaler skat og som dumper priserne skal de danske købmænd ikke kunne leve selvom det vælter ind med perler der åbner butikker med gammel slik og udenlandske parallelimporter der presser priserne fordi told og skat omgåes hvorfor skal pigerne ikke have lov til at klage over social dumping NØJAGTIG som alle andre brancher ???? der ER grisen der sætter prisen.... det vi klager over at er at i mænd som købere er pisse ligeglade med om i bidrager til social dumping.... sålænge i får fedtet pølsen så er det ligegyldigt med konsekvenserne i det store billede.... fuck arbejdsvilkår ect - bare i kan slippe billigere.... Der er ikke en eneste dansk pige der ville brokke sig hvis de udenlandske kæmpede på lige vilkår med os andre... for så havde du fuldkommen ret - så var det ærlig konkurrence hvor vi skulle oppe os for at være med... og det ville være fint nok Men det er det ikke... spillet er rigget imod os... og i som købere understøtter det Så jo - det er faktisk ene og alene jeres ansvar som købere - for det er jer der er med jeres adfærd er årsagen til den sociale dumping i prostitutionsbranchen.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 12. Februar, 2016 BigDick skrev, for 26 minutter siden: Nu har jeg overhovedet IKKE udtalt mig om pris eller andet, mit indlæg går udelukkende på at visse piger åbenbart, bruger det samme håndklæde eller hvad de nu bruger til flere kunder. DET er DET jeg finder uhygiejnisk. Kender ingen danske GP der genbruger håndklæder til flere gæster. Gør du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 12. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Kender ingen danske GP der genbruger håndklæder til flere gæster. Gør du? JA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 34 minutter siden: ja tænk... skal mureren og tømreren ikke også kunne leve selvom det vælter ind over grænsen med polske håndværkere der ikke betaler skat og som dumper priserne skal de danske købmænd ikke kunne leve selvom det vælter ind med perler der åbner butikker med gammel slik og udenlandske parallelimporter der presser priserne fordi told og skat omgåes hvorfor skal pigerne ikke have lov til at klage over social dumping NØJAGTIG som alle andre brancher ???? der ER grisen der sætter prisen.... det vi klager over at er at i mænd som købere er pisse ligeglade med om i bidrager til social dumping.... sålænge i får fedtet pølsen så er det ligegyldigt med konsekvenserne i det store billede.... fuck arbejdsvilkår ect - bare i kan slippe billigere.... Der er ikke en eneste dansk pige der ville brokke sig hvis de udenlandske kæmpede på lige vilkår med os andre... for så havde du fuldkommen ret - så var det ærlig konkurrence hvor vi skulle oppe os for at være med... og det ville være fint nok Men det er det ikke... spillet er rigget imod os... og i som købere understøtter det Så jo - det er faktisk ene og alene jeres ansvar som købere - for det er jer der er med jeres adfærd er årsagen til den sociale dumping i prostitutionsbranchen.... Hold nu op med alt det ævl om fair konkurrence - det har der aldrig været i denne branche.. Men så længe karteldannelse sørgede for et kunstigt højt niveau var der ingen piger som bekymrede sig om den slags Jeg køber heller ikke det sludder om at østpigerne ikke betaler skat, men de danske piger er åh så ærlige, og de danske klinikker er drevet af helgener... Denne branche har ALTID udmærket sig ved bunker af sorte penge og lysky forhold, så spar bare på knofedtet til glorien - den kommer aldrig til at skinne rent alligevel At gøre valget mellem østpiger og danske piger til et spørgsmål om det gode mod det onde, og et valg mellem at være moralsk eller amoralsk - tjae det er i bedste fald himmelråbende idiotisk! ... for at prædike den slags skal man vist enten være komplet idiot eller fuld af løgn 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 12. Februar, 2016 BigDick skrev, 1 time siden: JA Det var da nogle uheldige steder du besøger! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 12. Februar, 2016 Vildmand skrev, for 3 timer siden: Det var da nogle uheldige steder du besøger! Ja det er også min første tanke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Februar, 2016 Montezi skrev, for 4 timer siden: Hold nu op med alt det ævl om fair konkurrence - det har der aldrig været i denne branche.. Men så længe karteldannelse sørgede for et kunstigt højt niveau var der ingen piger som bekymrede sig om den slags Jeg køber heller ikke det sludder om at østpigerne ikke betaler skat, men de danske piger er åh så ærlige, og de danske klinikker er drevet af helgener... Denne branche har ALTID udmærket sig ved bunker af sorte penge og lysky forhold, så spar bare på knofedtet til glorien - den kommer aldrig til at skinne rent alligevel At gøre valget mellem østpiger og danske piger til et spørgsmål om det gode mod det onde, og et valg mellem at være moralsk eller amoralsk - tjae det er i bedste fald himmelråbende idiotisk! ... for at prædike den slags skal man vist enten være komplet idiot eller fuld af løgn jamen sig du det til tømreren..... eller enhver anden håndværker..... og sig det til ham face to face - så kan det være du også får en på snotten... f or det du siger det kan jo siges om enhver branche hvor folk leverer en service de har knoklet for at blive gode til... det gælder også seriøse GPer... og basalt set legitimerer du dermed at udlændinge må stjæle vores jobs (uanset branche) som de vil.... Jeg tror såmen ikke der er nogen helgener... men det ændrer ikke på at du som køber med den holdning er med til at sørge for at der i hvert fald heller ikke kommer til at være det nu.... for der er ganske enkelt ikke råd til at være ærlig nu hvor konkurrencen unddrager sig de reelle omkostninger 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 27 minutter siden: jamen sig du det til tømreren..... eller enhver anden håndværker..... og sig det til ham face to face - så kan det være du også får en på snotten... f or det du siger det kan jo siges om enhver branche hvor folk leverer en service de har knoklet for at blive gode til... det gælder også seriøse GPer... og basalt set legitimerer du dermed at udlændinge må stjæle vores jobs (uanset branche) som de vil.... Jeg tror såmen ikke der er nogen helgener... men det ændrer ikke på at du som køber med den holdning er med til at sørge for at der i hvert fald heller ikke kommer til at være det nu.... for der er ganske enkelt ikke råd til at være ærlig nu hvor konkurrencen unddrager sig de reelle omkostninger Jamen jeg har da endnu til gode at møde en håndværker som har KRAV på at få kunder, så som sædvanligt så vender og drejer du tingene og kryber udenom... og hvorfor skulle jeg have nogen på hovedet fordi jeg har en holdning - det næste bliver vel at du vil sende nogle rygmærker ud og snakke med mig Jeg legitimerer ikke en skid - STRÅMAND!!! Jeg siger blot at jeg er mega træt af en flok overprivilligerede prinsesser som evigt og altid kravler i offer-rollen når de ikke får alt serveret på et sølvfad - det er godt nok jammerligt at se på. Jamen hvis der ikke er nogen helgener - hvorfor skulle det ene så være mere moralskt rigtigt end det andet - østpigerne ( de fleste af dem ) snyder i skat og de danske piger ( de fleste af dem ) snyder i skat, så jeg kan ved Gud ikke se, hvorfor det ene skulle være bedre end det andet? Der udover, så er det noget sludder at østpigerne kun kan konkurrere pga de ikke betaler skat ( og underligt at de danske piger som også snyder i skat så ikke kan konkurrere med dem). Når en rumænsk pige kan tjene omkring 3000 Dkr i et ufaglært job - hvis hun er så heldig at overhovedet kunne få et, så skal der altså ikke mange færdigheder på kuglerammen til at regne ud at hun vil være tilfreds med en ganske beskeden timebetaling når skat og alle udgifter er betalt. Selv med en timepris på 1000,- minus 200,- i moms, og 400,- i skat - ja så er der 400,- tilbage til pigen. Med bare 4-5 kunder om dagen så vil en uge heroppe give hende langt over 3 gange så meget som hun vil kunne tjene på en måned i Rumænien - selv når alle hendes udgifter til vagt, transport og forplejning er betalt. Men selvfølgelig betaler de ikke skat hvis de kan undgå det - på nøjagtig samme måde som mange danske piger holder en del af deres indtjening fra skattevæsenet, alle vil jo godt have så meget ud af det som muligt... det er der sgu da ikke noget hokus pokus i Hvorfor mener du så at JEG som køber er en del af problemet - jeg har aldrig købt sex af en øst pige her i DK, så hvorfor kommer du med sådan nogle tåbelige beskyldninger, og udtaler dig om ting du ikke ved en hujende fis om... STRÅMAND!!! Din kedelige, hysteriske og rethaveriske debat-facon er desværre uændret 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, den 7/2/2016 at 19:52: Magen til tudefjæs.....den eneste grund til du finder dig i alle de klamme mænd, er at det vælter ind med penge.....og skat og moms min bare røv....du betaler nok 50 %, forstået på den måde, at du betaler det af hver anden kunde...og omkostninger på op til 3500,- pr vagt....come on.... Du er da godt nok dum og høre på. Respekt det har du da ingen af. Trist med mænd som dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 7 timer siden: ja HVIS men søde ven... hvis du var kæreste med en GP herinde ville du ikke sige sådan noget vrøvl .... for så ville du vide at gennemsnittet pr gæst ligger MEGET MEGET langt fra 1500 kr 15-1800 kr er for en time.... det er der faktisk ikke ret mange kunder der vælger.... LANGT de fleste vælger 30 min til 1000 eller mit 45 min blow til 1000 (mest det sidste) og de sidste er fordelt ligeligt mellem dem der vælger lidt længere tid og dem der kun vælger blow til 500 Mine priser er ikke høje... men der er nogle der ligger lavere.... lad os bare sige 800 for 30 min men så er det typisk uden anal ... Så ryger vi altså ned på et gennemsnit der hedder omkring 650/750 kr pr kunde... og så er dit regnskab til at lukke op og s**** i... for det er halvdelen af det du budgetterer med og samtidig - så budgetterer du med 8-10 kunder hvilket vi afgjorde før var betinget af prisnedsættelse..... det er jo helt hen i vejret med 12000!!!! endsige 150000 prøv engang at erstatte de 12000 med det halve (eller 1/3) ... 4000-6000 for en 8 timers dag og DEREFTER kommer alle udgifterne (i hvert fald 1000 pr vagt) og al tiden brugt på vask, rengøring, markedsføring ect.... og fortæl mig så at det er sjovt at skulle aflevere moms og skat... Hvis prisen bliver lavere - så holder det ganske enkelt op med at være til at leve af for man kan ikke gå på job hver dag i den her branche.... det er der ingen der kan holde til... og så er du altså nede i så lav en månedsløn at det er fuldkommen latterligt Det vi sælger betyder ALT for jer drenge... i kan ikke leve uden og i bliver vanvittige af at gå bare kort tid uden... men det er tydeligt at jer der bare vil presse prisen ikke sætter pris på os der sælger og det vi lægger i det.. det er virkelig bad business at være GP med de priser der er nu for dem der gør det for at leve.... som hobby - fair nok... men som job ??? det er svært at leve af!! Jeg takker min herre og skaber for at jeg ikke behøver pengene - for af alle de ting jeg har tjent penge på i mit liv - der har det her da været det absolut ringest betalte siden jeg var studentermedhjælp Kunne ikke have skrevet det bedre kære Jasmin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 12. Februar, 2016 Åh kunne være sjovt at gøre forholdende ens for selvstændige og lønarbejdere Vi fjerner sgu overenskomsterne. Firmaerne kan ansætte til billigste pris og uden bøvl smide alle ud som vil have for meget i løn. Der er fuld åbenhed til at ansætte Rumænere og Bulgarere Og andre indenfor EU jeps så er det lige forhold buschauffører, lagerarbejdere, produktionsfolk og deslige er jo super nemt at oplære en Rumæner i. Gad vide hvor billigt man kunne få en medarbejderskab til? Fri konkurrence og billige produkter og services WE LOVE IT Ha ha ja så ville tinitus sgu blive en folkesygdom tænk sig hvor meget folk ville hylle op og pive. Ville slet ikke være til at holde ud at høre på Almindelig dagligdag for en selvstændig. Billigste person får ordren. Ingen nedre grænse for hvor billigt services må sælges ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. Februar, 2016 Montezi skrev, 1 time siden: Jamen jeg har da endnu til gode at møde en håndværker som har KRAV på at få kunder, så som sædvanligt så vender og drejer du tingene og kryber udenom... og hvorfor skulle jeg have nogen på hovedet fordi jeg har en holdning - det næste bliver vel at du vil sende nogle rygmærker ud og snakke med mig Jeg legitimerer ikke en skid - STRÅMAND!!! Jeg siger blot at jeg er mega træt af en flok overprivilligerede prinsesser som evigt og altid kravler i offer-rollen når de ikke får alt serveret på et sølvfad - det er godt nok jammerligt at se på. Jamen hvis der ikke er nogen helgener - hvorfor skulle det ene så være mere moralskt rigtigt end det andet - østpigerne ( de fleste af dem ) snyder i skat og de danske piger ( de fleste af dem ) snyder i skat, så jeg kan ved Gud ikke se, hvorfor det ene skulle være bedre end det andet? Der udover, så er det noget sludder at østpigerne kun kan konkurrere pga de ikke betaler skat ( og underligt at de danske piger som også snyder i skat så ikke kan konkurrere med dem). Når en rumænsk pige kan tjene omkring 3000 Dkr i et ufaglært job - hvis hun er så heldig at overhovedet kunne få et, så skal der altså ikke mange færdigheder på kuglerammen til at regne ud at hun vil være tilfreds med en ganske beskeden timebetaling når skat og alle udgifter er betalt. Selv med en timepris på 1000,- minus 200,- i moms, og 400,- i skat - ja så er der 400,- tilbage til pigen. Med bare 4-5 kunder om dagen så vil en uge heroppe give hende langt over 3 gange så meget som hun vil kunne tjene på en måned i Rumænien - selv når alle hendes udgifter til vagt, transport og forplejning er betalt. Men selvfølgelig betaler de ikke skat hvis de kan undgå det - på nøjagtig samme måde som mange danske piger holder en del af deres indtjening fra skattevæsenet, alle vil jo godt have så meget ud af det som muligt... det er der sgu da ikke noget hokus pokus i Hvorfor mener du så at JEG som køber er en del af problemet - jeg har aldrig købt sex af en øst pige her i DK, så hvorfor kommer du med sådan nogle tåbelige beskyldninger, og udtaler dig om ting du ikke ved en hujende fis om... STRÅMAND!!!Det som er Din kedelige, hysteriske og rethaveriske debat-facon er desværre uændret Er slet ikke enig med dig Montezi. Jasmin har en mening og hun tør sige den dvs. hun har nosser og det er bare så dejligt. Hun ligner lidt en kvinde jeg kender. God weekend til dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) Som jeg husker det har priserne stagneret de sidste - hvad ved jeg - 10 år. For længe siden var den typiske pris for en halv time 1.000 kr., så steg den 1.100 kr., hvor den har ligget længe. Sidenhen gik østpigerne ind og underbød priserne, som dog mest er københavnsk fænomen, så det ligger på 800 kr. pr. halve time. Kommer der en kunde og giver 1.800 for en time ved en dansk pige, ja så kan man vel næppe tænke sig ret mange danskere, der har en tilsvarende timeløn. Mange ting i samfundet er blevet relativt billigere de seneste år, benzin, bajere, fjernsyn og computere og hvad en mand ellers har brug for Er besøget gået på en utilfredsstillende måde, så er der ingen steder, for de mange, der ikke kender Eroguide, at gå hen og brokke sig, og der er ingen steder man kan vide, hvor det er, man skal være opmærksom på, at pengene kan være spildt. Om priserne er rimelige ved jeg egentlig ikke - men går man derfra med en spildt 1.000 kroneseddel, så er det faktisk en del penge set i forhold til de store prisfald på ovennævnte livsnødvendigheer for en mand Redigeret 12. Februar, 2016 af Gummidrengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 Jeg har forståelse for at escort gerne må være lidt dyrere, da der er udgifter til benzin og evt. chauffør, men når jeg ser taksterne for escort, så ligger de på nogenlunde samme prisniveau, som klinik taksterne. Det må da være en ren underskudsforretninng? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) Det er komisk med ludere der klynker. Kigger man lidt på Porno Jasmins øhh.. Klynke Jasmins eksempel så ender man med 3 til 5000 i indtægt pr dag. Nu betaler hun vist ikke skat, hendes gæster kan jo prøve at spørge efter CVR nr og en kassebon når de har afleveret klatten, så de 3000-5000 er rent fortjeneste. Udgifterne på 1000 kroner er jo betalt. Ligger hun på madressen eller står og sutter 10 dage om måneden kan hun tage 30000 til 50000 med hjem om måneden. Det er faktisk en ganske fremragende løn. Hvorfor så klynke når man endelig skriver noget? Kan man virkelig være så uforskammet virkelighedsfjern når man ikke bidrager til fælles velvære? Men ludere har nu altid haft et dårligt rygte gennem historien. Redigeret 12. Februar, 2016 af Roland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 12. Februar, 2016 AmatørMILF skrev, for 2 timer siden: Du er da godt nok dum og høre på. Respekt det har du da ingen af. Trist med mænd som dig. Hovsa, der var vist en der følte sig ramt der, jeg har skam masser af respekt, men ikke for selvpromoverende, skræppende selvhøjtidelige og forkælede GP'er, der piver og klynker, fordi de nu efter at ha' haft et luxux liv i masser af år,hvor pengene kom væltende ind af sig selv, nu skal til at oppe sig lidt, fordi der er kommet lidt konkurrence...... Trist med GP'er som dem... Heldigvis er der jo stadigvæk danske GP'er, der bevarer benene ved jorden.....men der er sandelig også nogen der helt har mistet jordforbindelsen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) peter jørgensen skrev, for 12 minutter siden: Hovsa, der var vist en der følte sig ramt der, jeg har skam masser af respekt, men ikke for selvpromoverende, skræppende selvhøjtidelige og forkælede GP'er, der piver og klynker, fordi de nu efter at ha' haft et luxux liv i masser af år,hvor pengene kom væltende ind af sig selv, nu skal til at oppe sig lidt, fordi der er kommet lidt konkurrence...... Trist med GP'er som dem... Heldigvis er der jo stadigvæk danske GP'er, der bevarer benene ved jorden.....men der er sandelig også nogen der helt har mistet jordforbindelsen... Prøv at sammenligne priser på 1500-2000 kr i timen for danske flæskelårs piger med f.eks. britiske luksus prostituerede som både er langt flottere, slankere og kender begrebet service. De fjolser der betaler de priser må virkelig føle sig til grin når en vulgær flæsketrunte uden charme forlanger og får det beløb. Til gengæld får man klynk med, endda i stride strømme. Ind med flere østeuropæere og ned med priserne. Std priserne er som jeg forstår dem. De falder med flere østeuropæere. En sutter - 500 kr (kradser med det hele) - Forslag til ny pris: 350 kr 30 min - 700 kr (med det hele)- Forslag til ny pris: 500 kr 60 min - 1000 kr (med det hele) - Forslag til ny pris : 700 kr Betaler man mere end 500,700 eller 1000 så bliver man snydt! Ovenstående er forslag til listepriser. Ligesom med benzin falder priserne yderligere på dagen. Måske kan vi se rabatter på 60 min ned til 500 kr. inkl moms! (Nu har jeg bedt om få profilen lukket i mindst 24 timer. Nothing happens. Mon ikke det sker lidt hurtigere hvis princesserne føler sig lidt genert?) Redigeret 12. Februar, 2016 af Roland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 12. Februar, 2016 Montezi skrev, for 3 timer siden: Jeg legitimerer ikke en skid - STRÅMAND!!! Jeg siger blot at jeg er mega træt af en flok overprivilligerede prinsesser som evigt og altid kravler i offer-rollen når de ikke får alt serveret på et sølvfad - det er godt nok jammerligt at se på. Godt brølt!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 12. Februar, 2016 Roland skrev, for 4 minutter siden: Prøv at sammenligne priser på 1500-2000 kr i timen for danske flæskelårs piger med f.eks. britiske luksus prostituerede som både er langt flottere, slankere og kender begrebet service. De fjolser der betaler de priser må virkelig føle sig til grin når en ordinær flæsetrunte uden charme forlanger og får de beløb. Til gengæld får man klynk med, endda i stride strømme. Der kammer du sgu over og bliver fæl at høre på. Der kan vel stadig diskuteres i en ordenlig tone. Vel ikke nogen grund til at synke ned på et sådan lavt plan verbalt. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg