Hop til indhold
powerpoint

Er priserne nu også OK ?

Recommended Posts

Guest Grækeren
Ledvogter skrev, for 13 timer siden:

Den her tråd handler efterhånden mere om Rolands selv iscenesættelse, og mindre om diverse priser. Så vi lukker her.

hmmmm....denne tråd var låst, nogen der har været i kagedåsen og taget nøglen for at åbne den igen....mærkeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎12‎-‎02‎-‎2016 at 08:58:

Nu sætter jeg selv hygiejnen højt, ankommer så vidt muligt nyvasket eller beder om et hurtigt bad, hvis jeg har kørt langt/ikke haft mulighed for bad inden - så det er nok begrænset hvad jeg efterlader på lagenet og jeg håber alle andre mænd har det ligesådan, så bare der ligges et stort håndklæde midt på sengen, hvorpå de primære udfoldelser kan foregå og lagenet ellers udskiftes, hvis der skulle komme noget på og mindst en gang dagligt - så er det fint nok for mig :)

Desværre er der nogen mænd, der mener at pigerne er beskidte i forvejen og så behøver de ikke selv gøre så meget ud af det - men hvem er det så lige, der gør pigerne beskidte? - det er de beskidte mænd! - men dem håber jeg da pigerne afviser :)

Det må være nogle kedelige udfoldelser du bedriver så ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ufatteligt at nogen overhovedet gider diskutere GP'ernes pris. Lad dog markedet bestemme! Synes man, det for dyrt, så kan man jo bare holde sig væk eller finde en, der er billigere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grækeren skrev, 1 time siden:

hmmmm....denne tråd var låst, nogen der har været i kagedåsen og taget nøglen for at åbne den igen....mærkeligt

Det er nok fordi vedkommende skulle have en fastelavnsbolle fra kagedåsen, så kom nøglen med op. sm422.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, 1 time siden:

Det er nok fordi vedkommende skulle have en fastelavnsbolle fra kagedåsen, så kom nøglen med op. sm422.gif

Fastelavnsbolle det var så i søndags - og jeg tog forskud og gjorde det om fredagen :-D

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 minutter siden:

Fastelavnsbolle det var så i søndags - og jeg tog forskud og gjorde det om fredagen :-D

AHHHHH - der lå sikkert en enkelt overset lagervare tilbage i dåsen,   sm422.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skrev, for 17 timer siden:

Men ludere har nu altid haft et dårligt rygte gennem historien.

Nu har vi jo haft disse prisdiskussioner utallige gange og jeg synes at have bemærket, at det netop er dem, der render rundt og spreder dårlige rygter om glædespigerne, der klager mest over priserne, selvom de netop selv ved deres rygtespredning, er den største årsag til, at ikke flere piger vælger erhvervet - og at de som endelig gør det, derfor næsten kan forlange den pris de vil ;-)

Vær dog taknemmelig for, at der i det hele taget, er nogle piger, der tilbyder lidt voksenunderholdning til modne mænd :) - OK, der er hustlere imellem - og de kan være svære at undgå, men brug Eroguide til advare mod hustlerne og gør det sværere for dem at lave business i det hele taget. Anbefal istedet dem, der tilbyder en anstændig service, giver gode oplevelser til en fair pris og vær med til at vise vejen og fortælle hvordan vi gerne vil have det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virker det ikke lidt fjollet at kommentere på et indlæg af "Guest", whar. Er jo ligesom irrelevant, eller er det for at markere sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10/2/2016 at 21:37:

Pigerne må for min skyld forlange den pris, de selv synes er rimelig, men jeg synes måske det er lidt påfaldende at næsten alle de danske piger er blevet enige om kr. 1000,- eller mere/½ time, så når de klager over at der er for mange udenlandske piger, der tilbyder den samme ½ time til f.eks. kun kr. 600,-, så har jeg lidt svært ved at tage dem alvorligt, da de med  den prissætning, jo netop selv er med til at tiltrække ekstra mange udenlandske piger ;-)

En pige, der har nok af kunder, skal selvfølgelig ikke sætte sin pris ned eller ændre sine tilbud, men andre piger burde måske tænke lidt mere ud af boksen, lave lidt prisjusteringer og/eller mere varierede tilbud á la: happy hour, kaffe og kage + lidt frem og tilbage, flere timers wellnesstilbud, rabat på flergangsbesøg, en tur rundt om månen + månefransk (nøgenklipning incl. pirrende HJ, fransk og slik af boller), en tur på det røde hav, manicure + sex, nøgenrengøring, flødeskumsfransk, spa- eller skumbadstilbud, massage + sex, tantrasex, mmm., kunne opnå en højere indtjening og tage lidt af markedet fra de udenlandske piger.

Er det en gøgler eller en glædes pige? :D

Man skal jo kun gøre det man har lyst til... Ikke fordi at en bredere vifte giver flere penge i kassen!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 28 minutter siden:

Virker det ikke lidt fjollet at kommentere på et indlæg af "Guest", whar. Er jo ligesom irrelevant, eller er det for at markere sig.

Tråden er næppe genåbnet for at den så skulle komme til at handle om fastelavnsboller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Tråden er næppe genåbnet for at den så skulle komme til at handle om fastelavnsboller. 

Men helt ærligt: Er priserne på fastelavnsboller virkelig ok? Synes de er ved at blive lidt dyre med tanke på ingredienser og omkostninger: Lidt fløde, nogen billig creme, hvedemel og vand... Hver bolle koster måske 1 kr, og med lidt skat og moms så måske ... 3kr. I Danmark er de jo ikke en gang særligt gode, sammenlignet med de svenske. I bruger jo ikke en gang mandelmasse vel???!!!:eek:

Så kan man jo lige så gerne købe boller fra øst eller Asien, hvis man ikke en gang får mandelmasse i priset.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Er priserne på fastlavnsboller virkelig ok?

Så ellers lige ved bageren at man kunne få 4 stk. fastelavnsboller for kun kr .40,-, det er da noget billigere end at besøge bordellet :)

Men det var da en idé pigerne kunne tage op: 4 knald til xxxx antal kroner - eller den 5. gratis :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Så ellers lige ved bageren at man kunne få 4 stk. fastelavnsboller for kun kr .40,-, det er da noget billigere end at besøge bordellet :)

Men det var da en idé pigerne kunne tage op: 4 knald til xxxx antal kroner - eller den 5. gratis :wink:

Nu bruges der jo ikke klippekort mere, så mon ikke der ligger et lager pigerne kan få, og så lave at hvert 10 klip (knep) er betalt på forhånd. wana_fuck.gifwana_fuck.gif ( 1 besøg a 1 time = er et klip) sm155.gif sm155.gif

Redigeret af BigDick
Tilføjelse til citat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Så er jo det grundlæggende spørgsmål hvis de billige fastelavnsboller virkelig er gode? At de er billige er jo ikke ensbetydende med at de er nydelige. Især ikke hvis bageren er nærig med fløden. Er de færske eller har de boet sammen med andre boller i fryseboksen i mange dage?

Hvis jeg får mine knald med ægte mandelmasse, betaler jeg gerne prisen. Måske lidt ekstra flødeskum som bonus den femte gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 minutter siden:

Nu bruges der jo ikke klippekort mere, så mon ikke der ligger et lager pigerne kan få, og så lave at hvert 10 klip (knep) er betalt på forhånd. wana_fuck.gifwana_fuck.gif ( 1 besøg a 1 time = er et klip) sm155.gif sm155.gif

Var det ikke Nikita der brugte den slags? Eller husker jeg forkert?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Du blander tingene sammen Jernsvin. Det tilbud på fastelavnsboller, som du referer til har intet at gøre med den stempelkorts ordning som de har på mange caféer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 12 minutter siden:

Kneppekort :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke pigerne har styr på, hvem der besøger dem gentagne gange? I tråden er det blevet nævnt, at nogle giver rabat til stamkunder - det har jeg også selv oplevet. 

Hvem af jer vil i øvrigt gå rundt med et rabatkort i pungen, hvor der står, at det gælder til bordellet i Nørre Snede eller hvor ved jeg? Personligt ville jeg ikke synes om det, og diverse tråde om lidt paranoide indstillinger til brug af mobiltelefoner siger mig, at mange nok vil undslå sig.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden:

Kneppekort :P 

Ja nemlig, en pige fik  mine klippekort med tilhørende manuel stempel tang, da det system op hørte, Kortene skulle vi smide ud og ingen efterspurgte stemplet.

Headeren lavede vi om, med neutralt logo, så der er ingen uforstående der ved hvad det er til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 29 minutter siden:

Så er jo det grundlæggende spørgsmål hvis de billige fastelavnsboller virkelig er gode? At de er billige er jo ikke ensbetydende med at de er nydelige. Især ikke hvis bageren er nærig med fløden. Er de færske eller har de boet sammen med andre boller i fryseboksen i mange dage?

Hvis jeg får mine knald med ægte mandelmasse, betaler jeg gerne prisen. Måske lidt ekstra flødeskum som bonus den femte gang.

Jeg har hørt at Lagkagehuset laver nogle gode fastelavnsboller med flødeskum, men de er vist ret dyre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

Hver bolle koster måske 1 kr, og med lidt skat og moms så måske ... 3kr.

200% Skattetryk? 

KF dejser om i fosterstilling..

Del dette indlæg

Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 1 minut siden:

Jeg har hørt at Lagkagehuset laver nogle gode fastelavnsboller med flødeskum, men de er vist ret dyre.

Det er jo det. Skal man have en god fastelavnsbolle nogen gang og siden længes efter næste gang man under sig en?

Eller skal man spise 4 til 40 kr og siden væmmes over hvad man har gjort og tænke at: aldrig mere!!! Til næste gang man er sulten på fastelavnsboller og nærig med sine penge og gør det igen?

Et spørgsmål for fastelavnsbollepsykologen måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

200% Skattetryk? 

KF dejser om i fosterstilling..

Ja, er det ikke forfærderligt? Ikke underligt at bageren snyder med bollerierne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...