Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 13. Februar, 2016 Sådan lidt utidigt: Bageren bager bare boller til mændene. Pigerne boller bare mændene. Okay - det er lørdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gorm 108 Skrevet 13. Februar, 2016 (edited) warmgun skrev, for 2 timer siden: Mon ikke pigerne har styr på, hvem der besøger dem gentagne gange? I tråden er det blevet nævnt, at nogle giver rabat til stamkunder - det har jeg også selv oplevet. Hvem af jer vil i øvrigt gå rundt med et rabatkort i pungen, hvor der står, at det gælder til bordellet i Nørre Snede eller hvor ved jeg? Personligt ville jeg ikke synes om det, og diverse tråde om lidt paranoide indstillinger til brug af mobiltelefoner siger mig, at mange nok vil undslå sig. Faktisk ikke bare den navnkundige Nikita fra SexyClub (senere privat/diskret) men også mindst to andre piger, som jeg begge har kendt, har benyttet sig af klippekort/rabatkort. En lille fidus, Warmgun: man behøver ikke at gå med kortet i pungen - man kan gemme det i en skuffe derhjemme i privaten og nøjes med at tage det med sig, når man skal bruge det. Dem, jeg har haft, har ikke været gældende til et helt bordel, men til en enkelt, navngiven pige på bordellet. Redigeret 13. Februar, 2016 af Gorm 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 13. Februar, 2016 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 timer siden: Tråden er næppe genåbnet for at den så skulle komme til at handle om fastelavnsboller. inden der går helt Blachman i den....fastelavnsboller skal man have omkring fastelavn sådan er det, og det både før samt efter fastelavn...det giver nemlig beskæftigelse til bageren samtidig gode skattekroner til Lars Lykke så han kan gå på bordel, og bolle det hele op....prisen for fastelavnsboller hos bageren er jo skræmmende, det var tider da man som ung... høhø, ok så yngre da, gik rundt sammen med alle røvhullerne, og sang bolle op bolle ned bolle i min mave ellers laver jeg ballade...og slog alle naboerne for lidt mønt høhø helt op til 5 kr...hold kæft det var tider Redigeret 13. Februar, 2016 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13931 Skrevet 13. Februar, 2016 Grækeren skrev, for 54 minutter siden: gik rundt sammen med alle røvhullerne, og sang bolle op bolle ned bolle i min mave ellers laver jeg ballade...og slog alle naboerne for lidt mønt høhø helt op til 5 kr...hold kæft det var tider Måske skulle pigerne, her op til fastelavn, give rabat til dem der ankommer udklædte - men det kan godt være, det kan give ris til egen røv, hvis det er en domina man træffer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 13. Februar, 2016 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Måske skulle pigerne, her op til fastelavn, give rabat til dem der ankommer udklædte - men det kan godt være, det kan give ris til egen røv, hvis det er en domina man træffer Kan sgu da lige se man kommer udklædt til Hexen - for satan da. Avs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13931 Skrevet 14. Februar, 2016 Her er til inspiration et eksempel på en pige med lidt mere end de sædvanlige ½ times frem og tilbage tilbud: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 14. Februar, 2016 Jernsvinet skrev, for 16 timer siden: Måske skulle pigerne, her op til fastelavn, give rabat til dem der ankommer udklædte - men det kan godt være, det kan give ris til egen røv, hvis det er en domina man træffer jaaa... men lidt ekstra service her i fastelavns tiden kunne en servering i form af en fastelavnsbolle jo fremme markedsførings strategien....ved i hvad der mangler sku lidt fut i pigerne ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 14. Februar, 2016 Øjjj hvor jeg hader alt den støj der kommer på Eroguide, fordi folk mener de skal skrive ALT der falder dem ind, med sætninger på 5-7 ord, smileys, ord som Enig, Ellers Tak, OK? osv osv. Det er fandme svært at sortere hele tiden, og til sidst må man desværre gå ind og ignorere brugerne i profilen. Jeg har selv været aktiv i et par år i sex-branchen kun som køber. Og jeg har været glad for de udenlandske piger pga priserne, men vil næsten til hver en tid vælge en dansk kvinde hvis prisen var den samme. Ingen tvivl om det. Danske kvinder er superdejlige, og det er meget få udenlandske kvinder jeg har bollet, som jeg vil vælge fremfor langt de fleste danske kvinder jeg har betalt og besøgt. Nej problemet for mig er prisen. Derfor fravælger jeg de danske. Ligesom jeg til hver en tid ville vælge en dansk håndværker, eller automekaniker, eller frisør, eller shawarmasælger hvis de fandtes til samme priser som alle udlændingene kan tilbyde. Jeg ville da ønske at der slet ikke fandtes et sexmarked, men at man kunne få samme behov opfyldt af kvinder GRATIS Men så er vi tilbage til udgangspunktet: Kvinder og mænd er modsætninger, og dybest set evige fjender. Har lige et spørgsmål til damerne herinde: Ville i give samme sex som i nu sælger gratis? Altså det er en forretning primært, dvs i kan helt sikkert nyde sexen dont get me wrong, men i ville ikke gøre det gratis vel? Vi mænd vil jo gerne gøre det gratis, men vores seksuelle værdi er at jagte byttet, at erobre. Dvs vi har ikke en værdi økonomisk set, da kvinderne jo godt ved at de kan få det gratis. Og burde det egentligt ikke også være sådan den anden vej? Det undrer mig hver gang at jeg tænker og ser købesex. Nemlig hvorfor giver vi kvinderne lov til at sælge, skulle vi ikke "kræve" det gratis? Og hvorfor får vi det ikke gratis? Jeg får i hvert fald ALDRIG nogensinde gratis sex af nogen art, nej enten betaler jeg eller også får jeg ikke noget slet og ret. Der er desværre ikke nogen der vil give mig noget som helst gratis eller som gave. Men det er en anden snak. Det præger også bare mit syn på sex, som noget normalt uopnåeligt hos danske kvinder, men som opnåeligt hvis jeg betaler for det. Oplægget var sådan set også om prisen er fair, om de er sat for højt ift hvor meget de burde være, og hvad der er fair ift en GP´s indtjening. Jeg kan forstå at rigtigt mange har ALT for høje omkostninger i form af leje og afregning til ja bordelmutter/udlejer. Jeg har aldrig set en sådan debat i medierne, hvor meget bør en luders indtjening ligge på. Altså hvad betragtes som en fair personlig indkomst før skat. Er det brutto? Dvs efter udgifterne er betalt og man skal gøre regningen op med skattefar. Uanset om man så har en stor sort indkomst eller ej. Men det er jo pissesvært for os mænd at vurdere, ja da vi ingen mulighed har for at deltage på lige fod erhvervsmæssigt. Der er simpelthen ikke marked for mænd der sælger sex, på nær nogle få gigoloer Kigger man på en normal løn for en ufaglært kan den ligge på alt imellem 15-25.000kr brutto. Nogen der ved hvad de forskellige kvindelige danske sexsælgere tjener brutto i feks København? Hvordan ser økonomien ud bag? Bryd gerne det hele ned i detaljer, som udgifter, indtægter, moms og skat, ting man kan trække fra osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 14. Februar, 2016 JohnPop skrev, for 1 time siden: Øjjj hvor jeg hader alt den støj der kommer på Eroguide, fordi folk mener de skal skrive ALT der falder dem ind, med sætninger på 5-7 ord, smileys, ord som Enig, Ellers Tak, OK? osv osv. Det er fandme svært at sortere hele tiden, og til sidst må man desværre gå ind og ignorere brugerne i profilen. Jeg har selv været aktiv i et par år i sex-branchen kun som køber. Og jeg har været glad for de udenlandske piger pga priserne, men vil næsten til hver en tid vælge en dansk kvinde hvis prisen var den samme. Ingen tvivl om det. Danske kvinder er superdejlige, og det er meget få udenlandske kvinder jeg har bollet, som jeg vil vælge fremfor langt de fleste danske kvinder jeg har betalt og besøgt. Nej problemet for mig er prisen. Derfor fravælger jeg de danske. Ligesom jeg til hver en tid ville vælge en dansk håndværker, eller automekaniker, eller frisør, eller shawarmasælger hvis de fandtes til samme priser som alle udlændingene kan tilbyde. Jeg ville da ønske at der slet ikke fandtes et sexmarked, men at man kunne få samme behov opfyldt af kvinder GRATIS Men så er vi tilbage til udgangspunktet: Kvinder og mænd er modsætninger, og dybest set evige fjender. Har lige et spørgsmål til damerne herinde: Ville i give samme sex som i nu sælger gratis? Altså det er en forretning primært, dvs i kan helt sikkert nyde sexen dont get me wrong, men i ville ikke gøre det gratis vel? Vi mænd vil jo gerne gøre det gratis, men vores seksuelle værdi er at jagte byttet, at erobre. Dvs vi har ikke en værdi økonomisk set, da kvinderne jo godt ved at de kan få det gratis. Og burde det egentligt ikke også være sådan den anden vej? Det undrer mig hver gang at jeg tænker og ser købesex. Nemlig hvorfor giver vi kvinderne lov til at sælge, skulle vi ikke "kræve" det gratis? Og hvorfor får vi det ikke gratis? Jeg får i hvert fald ALDRIG nogensinde gratis sex af nogen art, nej enten betaler jeg eller også får jeg ikke noget slet og ret. Der er desværre ikke nogen der vil give mig noget som helst gratis eller som gave. Men det er en anden snak. Det præger også bare mit syn på sex, som noget normalt uopnåeligt hos danske kvinder, men som opnåeligt hvis jeg betaler for det. Oplægget var sådan set også om prisen er fair, om de er sat for højt ift hvor meget de burde være, og hvad der er fair ift en GP´s indtjening. Jeg kan forstå at rigtigt mange har ALT for høje omkostninger i form af leje og afregning til ja bordelmutter/udlejer. Jeg har aldrig set en sådan debat i medierne, hvor meget bør en luders indtjening ligge på. Altså hvad betragtes som en fair personlig indkomst før skat. Er det brutto? Dvs efter udgifterne er betalt og man skal gøre regningen op med skattefar. Uanset om man så har en stor sort indkomst eller ej. Men det er jo pissesvært for os mænd at vurdere, ja da vi ingen mulighed har for at deltage på lige fod erhvervsmæssigt. Der er simpelthen ikke marked for mænd der sælger sex, på nær nogle få gigoloer Kigger man på en normal løn for en ufaglært kan den ligge på alt imellem 15-25.000kr brutto. Nogen der ved hvad de forskellige kvindelige danske sexsælgere tjener brutto i feks København? Hvordan ser økonomien ud bag? Bryd gerne det hele ned i detaljer, som udgifter, indtægter, moms og skat, ting man kan trække fra osv. Ville du da knalde hvem som helst gratis? Ærlig talt så kommer det ikke dig ved hvad vi piger tjener. Kan ikke se hvad det skulle hjælpe din sitation at vide det. Det vil kun gøre dig endnu bitter at høre på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 14. Februar, 2016 Nogle at dine ligesindet som KRÆVER at knalde kvinder og ikke mener de skal betale og kræver deres ret de ender i visse tildfælde med at voldtage kvinder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) JohnPop skrev, for 2 timer siden: Har lige et spørgsmål til damerne herinde: Ville i give samme sex som i nu sælger gratis? Altså det er en forretning primært, dvs i kan helt sikkert nyde sexen dont get me wrong, men i ville ikke gøre det gratis vel? Vi mænd vil jo gerne gøre det gratis, men vores seksuelle værdi er at jagte byttet, at erobre. Dvs vi har ikke en værdi økonomisk set, da kvinderne jo godt ved at de kan få det gratis. Og burde det egentligt ikke også være sådan den anden vej? Det undrer mig hver gang at jeg tænker og ser købesex. Nemlig hvorfor giver vi kvinderne lov til at sælge, skulle vi ikke "kræve" det gratis? Og hvorfor får vi det ikke gratis? Jeg får i hvert fald ALDRIG nogensinde gratis sex af nogen art, nej enten betaler jeg eller også får jeg ikke noget slet og ret. Der er desværre ikke nogen der vil give mig noget som helst gratis eller som gave. Men det er en anden snak. Det præger også bare mit syn på sex, som noget normalt uopnåeligt hos danske kvinder, men som opnåeligt hvis jeg betaler for det. Holder mig lige ude af den der pris diskussion, for der har jeg ikke noget at byde ind med, men det her spørgsmål skal jeg gerne svare på: Om jeg ville give samme slags sex gratis? Ja det ville jeg. Jeg sælger ikke noget jeg ikke har lyst til at gøre privat. Og så er der en masse ting jeg gør privat som jeg ikke sælger, da det er sådan noget der kun er sjovt med visse mennesker, under visse omstændigheder. Det der kræver penge, for mig, helt ærligt, er hvem og hvor mange. Privat har jeg nok omkring 2-4 partnere om året, professionelt.... Ja, mange, mange flere. Og selvom langt de fleste er søde og rare og man får overraskende meget god sex, så nej, jeg ville som udgangspunkt ikke gå i seng med så mange halvgamle og småtykke gutter gratis. Nu ved jeg jo ikke lige hvordan DU ser ud og hvordan DU er i sengen og at snakke med og som menneske generelt, men som udgangspunkt vil jeg gætte på at hvis du virkelig KUN kan få sex ved at betale for det, så er det vel fordi du egentlig ikke har så super meget at byde på for en køn, slank, stram og fræk lille 29 årig som mig. Og, uanset pris, så er det jo det I betalerfor: piger I ellers aldrig ville kunne score, ting som I ikke kan overtale hende derhjemme til, eller for den sags skyld bare for at få oftere og mere end I ellers ville kunne få. Redigeret 14. Februar, 2016 af Mette Tøsen Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17600 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) JohnPop skrev, for 3 timer siden: Øjjj hvor jeg hader alt den støj der kommer på Eroguide, fordi folk mener de skal skrive ALT der falder dem ind, med sætninger på 5-7 ord, smileys, ord som Enig, Ellers Tak, OK? osv osv. Det er fandme svært at sortere hele tiden, og til sidst må man desværre gå ind og ignorere brugerne i profilen. Jeg har selv været aktiv i et par år i sex-branchen kun som køber. Og jeg har været glad for de udenlandske piger pga priserne, men vil næsten til hver en tid vælge en dansk kvinde hvis prisen var den samme. Ingen tvivl om det. Danske kvinder er superdejlige, og det er meget få udenlandske kvinder jeg har bollet, som jeg vil vælge fremfor langt de fleste danske kvinder jeg har betalt og besøgt. Nej problemet for mig er prisen. Derfor fravælger jeg de danske. Ligesom jeg til hver en tid ville vælge en dansk håndværker, eller automekaniker, eller frisør, eller shawarmasælger hvis de fandtes til samme priser som alle udlændingene kan tilbyde. Jeg ville da ønske at der slet ikke fandtes et sexmarked, men at man kunne få samme behov opfyldt af kvinder GRATIS Men så er vi tilbage til udgangspunktet: Kvinder og mænd er modsætninger, og dybest set evige fjender. Har lige et spørgsmål til damerne herinde: Ville i give samme sex som i nu sælger gratis? Altså det er en forretning primært, dvs i kan helt sikkert nyde sexen dont get me wrong, men i ville ikke gøre det gratis vel? Vi mænd vil jo gerne gøre det gratis, men vores seksuelle værdi er at jagte byttet, at erobre. Dvs vi har ikke en værdi økonomisk set, da kvinderne jo godt ved at de kan få det gratis. Og burde det egentligt ikke også være sådan den anden vej? Det undrer mig hver gang at jeg tænker og ser købesex. Nemlig hvorfor giver vi kvinderne lov til at sælge, skulle vi ikke "kræve" det gratis? Og hvorfor får vi det ikke gratis? Jeg får i hvert fald ALDRIG nogensinde gratis sex af nogen art, nej enten betaler jeg eller også får jeg ikke noget slet og ret. Der er desværre ikke nogen der vil give mig noget som helst gratis eller som gave. Men det er en anden snak. Det præger også bare mit syn på sex, som noget normalt uopnåeligt hos danske kvinder, men som opnåeligt hvis jeg betaler for det. Oplægget var sådan set også om prisen er fair, om de er sat for højt ift hvor meget de burde være, og hvad der er fair ift en GP´s indtjening. Jeg kan forstå at rigtigt mange har ALT for høje omkostninger i form af leje og afregning til ja bordelmutter/udlejer. Jeg har aldrig set en sådan debat i medierne, hvor meget bør en luders indtjening ligge på. Altså hvad betragtes som en fair personlig indkomst før skat. Er det brutto? Dvs efter udgifterne er betalt og man skal gøre regningen op med skattefar. Uanset om man så har en stor sort indkomst eller ej. Men det er jo pissesvært for os mænd at vurdere, ja da vi ingen mulighed har for at deltage på lige fod erhvervsmæssigt. Der er simpelthen ikke marked for mænd der sælger sex, på nær nogle få gigoloer Kigger man på en normal løn for en ufaglært kan den ligge på alt imellem 15-25.000kr brutto. Nogen der ved hvad de forskellige kvindelige danske sexsælgere tjener brutto i feks København? Hvordan ser økonomien ud bag? Bryd gerne det hele ned i detaljer, som udgifter, indtægter, moms og skat, ting man kan trække fra osv. Det er meget simpelt John Pop: Kvinderne KAN sælge sex fordi mænd KAN købe sex. Hvilket i sin tur grunder sig i mange hundrede år af under- respektive overordning i samfundsstrukturen. D.v.s. at mænd i lang tid har haft magten og pengene. Kvinderne har i samfundet stået under manden, passet hjem og børn og i de fleste fald ikke haft nogle egne penge. Det var f.eks først i 1984 som det sidste land i Europa indførte kvindelig stemmeret. I begyndelsen af 1900-tallet var det temmelig risikofrit at voldtage kvinder, bare de ikke var gifte med mægtige mænd. Stadig idag er det meget svært at få mænd dømte for seksuelle overgreb; stadig diskuterer man i domstolene hvis kvinden selv har skyld eftersom hun var let og sexet klædt når hun gik i byen. Problemet for mange mænd, inklusive dig åbenbarligt, er at i denne her struktur er det ikke alle mænd der faktiskt har magt eller penge, men eftersom systemet er temmelig intakt så skaber det frustration. Hvilket du jo udtrykker, næsten som en fjendtlighed mod kvinder generelt. Og eftersom systemet er temmelig intakt så bruger mange kvinder sin attråværdighed, det eneste de har som faktiskt gør mænden lidt svagere, lidt nemmere at få til det man vil. Det sker indenfor ægteskabet, i erhvervslivet, på markedet og i sexkøbsverdenen. Problemet for mange kvinder er at de til sidst når en alder hvor mænden ikke længere ser dem, og den oplevelsen er beskrevet af mange kvinder som en brat opvågnen. Vi går i den rigtige retning, men det er lang vej tilbage. Det bedste du kan gøre er at holde op med din offermentalitet, og begynde at arbejde for et ligestillet samfund på alle områder. Hvem ved, måske scorer du på vejen? Du vil i hvert fald næppe score med den der fjendtlige holdning vis-a-vis kvinder. Redigeret 14. Februar, 2016 af Bananas stavefejl, og der er sikkert mange tilbage :-( 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13931 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) Bananas skrev, for 20 minutter siden: Det bedste du kan gøre er at holde op med din offermentalitet, og begynde at arbejde for et ligestillet samfund på alle områder. Jeg ville nu sige at han først og fremmest skulle begynde at arbejde med sig selv: Dyrke motion, slanke sig, købe pænere tøj og sko, fremfor at bruge penge på glædespiger, gå til dansekursus, lære at lave mad, blive mere høflig og beleven, øve sig i at konversere, få en smartere frisure og et par pænere briller, mv. - og ikke mindst sætte sit ambitionsnieveau noget ned mht. hvilke kvinder han gerne vil dyrke gratis sex med - det er nemlig nok ikke de slanke 20årige, der lige byder sig til - nærmere de midaldrende, enlige mødre med hængepatter, strækmærker og for mange kilo på sidebenene, der leder efter en der gerne vil gå ture langs stranden og holde i hånd - og stadigvæk kan man efter måneders flirten, ikke vide om det ender med et knald - og slet ikke om det bliver særlig godt - så er det, man overvejer om det ikke bare er billigere, at betale for det hos en sød og uskyldig glædespige og være glad og lykkelig for at den mulighed også findes Redigeret 14. Februar, 2016 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) JohnPop skrev, for 4 timer siden: Har lige et spørgsmål til damerne herinde: Ville i give samme sex som i nu sælger gratis? ved du hvad - det gjorde jeg i MANGE MANGE år... brugte tid i swingerklubber, på scor, på victoria milan og mailede og skrev frem og tilbage for at finde dem der sagde de KUN!!!! ville det uforpligtende... spildte oceaner af tid på at finde disse mænd som i det mindste levede op til bare NOGLE af de krav jeg har.. OG SOM LOVEDE mig at det skulle være uforpligtende men der var million milliard spildtid på al den research..... HADER spildtid men det var ikke det værste... for ved du hvad det var ?? det var når jeg havde en fyr med hjemme for 4-5 gang... spillets regler var aftalt... KUN SEX... og alligevel så fandt jeg hans tøj, hans barbergrej eller også havde han blomster med.... og så for at føje spot til skade.... "vil du med i biografen??" - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ fuck da af med dig... det var sex og KUN sex.. jeg vil ikke i biffen, jeg vil ikke ud og spise, jeg vil ikke noget som helst andet med dig end din pik... og nu har du ødelagt det hele..... ud af mit hus - forsvind fra mit åsyn.... Er du klar over hvor trættende det er når det er gang nummer 20-25-30 man oplever det.... når det KUN skulle være sex... når man i øvrigt ikke er imponeret af mænd, ikke gider mænd og bare vil have noget god,fremmed pik og så se ham gå sin vej igen ??? MEN nej - det kan mænd ikke finde ud af.... det var spild af min kostbare tid Grunden til at jeg aldrig mere gør det gratis og hvorfor det ganske enkelt er en gigantisk fordel at være GP ifht gratis... : 1 jeg bruger next to no time på lige at smide mine annoncer på..... jeg har intet besvær i den retning for jeg har standardiseret det hele 2: mændene finder mig... det er ikke mig der skal bruge tid på research.... jeg skal kun bruge tid på de idioter der skal afvises men det er et bytte jeg kan leve med ifht før 3: de betaler mig for retten til at skride igen og for den diskretion der ligger i at være GP - mænd betaler sig fra at jeg ikke afslører dem derhjemme.. det er REN win win 4: jeg kan være HELT sikker på, at hvis de har blomster eller andet med, så er det fordi de er virkelig dejlige mænd - ikke fordi de har skjulte motiver så det er noget jeg kan blive rigtig glad for og rørt over.. der er ingen skjulte motiver hos de mænd der kommer som gæster... det er skønt!!! 5: jeg kan være HELT sikker på at jeg kun ser dem igen hvis de synes jeg har været kanon i sengen.... ellers hører jeg aldrig fra dem igen og det er fabelagtigt!!! Ingen undskyldninger, intet bad blood... og INTET BESVÆR!!! derfor gør jeg det aldrig nogensinde gratis igen... for jeg vil have fremmed pik - men jeg gider ganske enkelt ikke alt det besvær der følger med at opsøge det gratis... I er ikke besværet værd at give det gratis... i er for meget arbejde der ikke er sexen værd..... hårdt... men sandt Redigeret 14. Februar, 2016 af Jasmin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mette Tøsen Skrevet 14. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 9 minutter siden: I er ikke besværet værd at give det gratis... i er for meget arbejde der ikke er sexen værd..... hårdt... men sandt Nå ja, så er der jo også hele dén side af det. Når man bare vil knalde og mænd i privaten så ALTID vil have mere, og mere, og mere.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 14. Februar, 2016 Bananas skrev, for 1 time siden: Det er meget simpelt John Pop: Kvinderne KAN sælge sex fordi mænd KAN købe sex. Hvilket i sin tur grunder sig i mange hundrede år af under- respektive overordning i samfundsstrukturen. D.v.s. at mænd i lang tid har haft magten og pengene. Kvinderne har i samfundet stået under manden, passet hjem og børn og i de fleste fald ikke haft nogle egne penge. Det var f.eks først i 1984 som det sidste land i Europa indførte kvindelig stemmeret. I begyndelsen af 1900-tallet var det temmelig risikofrit at voldtage kvinder, bare de ikke var gifte med mægtige mænd. Stadig idag er det meget svært at få mænd dømte for seksuelle overgreb; stadig diskuterer man i domstolene hvis kvinden selv har skyld eftersom hun var let og sexet klædt når hun gik i byen. Problemet for mange mænd, inklusive dig åbenbarligt, er at i denne her struktur er det ikke alle mænd der faktiskt har magt eller penge, men eftersom systemet er temmelig intakt så skaber det frustration. Hvilket du jo udtrykker, næsten som en fjendtlighed mod kvinder generelt. Og eftersom systemet er temmelig intakt så bruger mange kvinder sin attråværdighed, det eneste de har som faktiskt gør mænden lidt svagere, lidt nemmere at få til det man vil. Det sker indenfor ægteskabet, i erhvervslivet, på markedet og i sexkøbsverdenen. Problemet for mange kvinder er at de til sidst når en alder hvor mænden ikke længere ser dem, og den oplevelsen er beskrevet af mange kvinder som en brat opvågnen. Vi går i den rigtige retning, men det er lang vej tilbage. Det bedste du kan gøre er at holde op med din offermentalitet, og begynde at arbejde for et ligestillet samfund på alle områder. Hvem ved, måske scorer du på vejen? Du vil i hvert fald næppe score med den der fjendtlige holdning vis-a-vis kvinder. Det var sku fornuftige ord 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 14. Februar, 2016 Mette Tøsen skrev, for 29 minutter siden: Nå ja, så er der jo også hele dén side af det. Når man bare vil knalde og mænd i privaten så ALTID vil have mere, og mere, og mere.... Jeg syntes så sjovt nok det altid er pigerne der vil mere....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) powerpoint skrev, den Saturday, February 06, 2016 at 21:31: Er priserne nu også OK? Priserne er i hvertfald stadig på vej sydpå.. seneste tendens er 700,- for 1 time. Og mulighed for Bareback. https://escortguide.dk/P/big-offer-1hr-700kr--27038.html https://escortguide.dk/P/so-horny-girl1h-700kr-26815.html https://escortguide.dk/P/30min-600kr-1h700krnon-stop--26808.html https://escortguide.dk/P/zandra-300-kr-prostatamassage-fransk-handjob-300-fransk-graesk-handjob.-400kr-30-min.-10-til-18-24742.html Dét er da løndumping KF. Redigeret 14. Februar, 2016 af KF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17600 Skrevet 14. Februar, 2016 Prinz skrev, for 18 minutter siden: Jeg syntes så sjovt nok det altid er pigerne der vil mere....... Er du også kommet op i den alderen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Februar, 2016 KF skrev, for 18 minutter siden: Priserne er i hvertfald stadig på vej sydpå.. seneste tendens er 700,- for 1 time. Og mulighed for Bareback. https://escortguide.dk/P/big-offer-1hr-700kr--27038.html https://escortguide.dk/P/so-horny-girl1h-700kr-26815.html https://escortguide.dk/P/30min-600kr-1h700krnon-stop--26808.html Dét er da løndumping KF. herregud... de arme piger ... det er da lige til at græde over.... hvad er det for nogle mænd der kan finde på at foretage den slags besøg... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) Jasmin skrev, for 3 minutter siden: herregud... de arme piger ... det er da lige til at græde over.... hvad er det for nogle mænd der kan finde på at foretage den slags besøg... Det ligner sgu snart øst priser synes jeg. Men kvaliteten afspejles vist også i prisen. Redigeret 14. Februar, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 14. Februar, 2016 (edited) Jasmin skrev, for 11 minutter siden: herregud... de arme piger ... det er da lige til at græde over.... hvad er det for nogle mænd der kan finde på at foretage den slags besøg... Jeg tænker lidt henad.. hvis nu de piger tidligere har arbejdet i Tyskland og / eller øst EU, så synes de måske det danske prisniveau er vældig højt, højt nok til at de gerne går ned og konkurrerer på prisen. Måske er 700 / time stadig mere end de er vant til at få for det?. Og når de kun er her et par måneder ad gangen, skal de ikke bekymre sig om danske leveomkostninger, skat, og den slags ubetydeligheder En Rumæner fortalte mig for nyligt at hun udelukkende kom til Danmark, fordi her var priserne højere. Men, det ér da en hård konkurrence at tage op, af de etablerede danske piger, som arbejder på andre præmisser. Jeg mener dog ikke man bør forarges over de mænd som tager imod tilbuddet. Jeg selv tager da også gerne det billigste tilbud, sådan generelt (ikke lige hvad fisse angår, for eftersøger noget andet end de østpiger tilbyder). KF. Redigeret 14. Februar, 2016 af KF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17600 Skrevet 14. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 17 minutter siden: herregud... de arme piger ... det er da lige til at græde over.... hvad er det for nogle mænd der kan finde på at foretage den slags besøg... Hvad for nogle mænd? Den slags jeg lige har beskrevet. Den slags der savner penge, magt og nogen reell raison d'etre. Den slags som i et samfund i kraftig forandring ikke rigtigt forstår hvad som sker og heller ikke finder nogen plads eller sammenhæng. Den slags mand som derfor bliver efterladt, frustreret og uden nogen som helst magt eller mulighed at påvirke sin situation. Men stadig med testosteronet i behold. Den slags mand som er ved at blive en temmelig farlig del af samfundet - uanset om han er svensk, dansk eller muslim. Kort sagt, den slags mand som ikke fatter at han er undertrykt men istedet glædes over de få han kan finde at undertrykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. Februar, 2016 KF skrev, for 3 minutter siden: Men, det ér da en hård konkurrence at tage op, af de etablerede danske piger, som arbejder på andre præmisser. Jeg mener dog ikke man bør forarges over de mænd som tager imod tilbuddet. Jeg selv tager da også gerne det billigste tilbud, sådan generelt (ikke lige hvad fisse angår, for eftersøger noget andet end de østpiger tilbyder). KF. DET mener jeg..... Det der er ikke et godt tilbud... det noget helt andet.... det er udnyttelse af de svageste på en præmis der er ganske ækel.... man skal være et ganske afstumpet menneske for at få sig selv til at udnytte den form for menneskelig ulykke... det der har INTET at gøre med konkurrence for danske piger... for mænd der kan finde på at benytte sig af den slags ville aldrig have besøgt os alligevel... Jeg går også efter billigste tilbud... men hvis jeg kan få 6 æg fra fritgående høns til 20 kr, så køber jeg ikke 12 æg fra burhøns bare fordi det er billigere.... det er da mindstemålet af etik man bør have... Der er intet galt i at gå efter et godt tilbud sålænge varen og servicen er produceret under rimelige vilkår... , men hvis man ikke kan kende forskel på hvad der er et godt tilbud og så den menneskelige tragedie de der annoncer afspejler - så er der ikke ord for hvad man er for en mand.... man er er faktisk overhovedet ikke en mand.... den betegnelse er man ikke længere værdig til hvis du spørger mig Bananas skrev, for 5 minutter siden: Kort sagt, den slags mand som ikke fatter at han er undertrykt men istedet glædes over de få han kan finde at undertrykke. Ja lige præcis ham.... ham der ikke længere er en mand.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17600 Skrevet 14. Februar, 2016 Jasmin skrev, Lige nu: Ja lige præcis ham.... ham der ikke længere er en mand.... Den er svær Jasmin. Den er meget svær. Men jeg kan godt forstå det er sådan du ser det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg