Jørgensen 732 Skrevet 15. Februar, 2016 Jørgensen skrev, den 13-02-2016 at 11:09: Ufatteligt at nogen overhovedet gider diskutere GP'ernes pris. Lad dog markedet bestemme! Synes man, det for dyrt, så kan man jo bare holde sig væk eller finde en, der er billigere! I forlængelse af mit tidligere indlæg OG den efterfølgende debat om, at GP'erne ikke tjener nok, tilføjer jeg: Glem ikke, at det står enhver GP frit at kvitte jobbet og søge over i en anden branche. Mange ufaglærte østeuropæere, som jobber i Vesteuropa, lever af fx at plukke jordbær eller arbejde i landbruget i øvrigt, og det tjener de næppe mere på, end deres GP-landsmænd. Så hvis det er synd for GP'erne, at de ikke tjener nok, så er det vel endnu mere synd for jordbærplukkerne, eller? ... Og inden I i kor begynder at sige, at det da også er for galt, så dårligt jordbærplukkerne bliver betalt, så tænk lige over, hvad I vil betale for en bakke jordbær - og i øvrigt også over, hvor jeres tøj er syet... Ja, verden er et grumt sted - bl.a. kan vi ikke alle blive millionærer, men må nøjes med en lav løn og et simpelt liv... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) Jørgensen skrev, for 12 timer siden: I forlængelse af mit tidligere indlæg OG den efterfølgende debat om, at GP'erne ikke tjener nok, tilføjer jeg: Glem ikke, at det står enhver GP frit at kvitte jobbet og søge over i en anden branche. Mange ufaglærte østeuropæere, som jobber i Vesteuropa, lever af fx at plukke jordbær eller arbejde i landbruget i øvrigt, og det tjener de næppe mere på, end deres GP-landsmænd. Så hvis det er synd for GP'erne, at de ikke tjener nok, så er det vel endnu mere synd for jordbærplukkerne, eller? ... Og inden I i kor begynder at sige, at det da også er for galt, så dårligt jordbærplukkerne bliver betalt, så tænk lige over, hvad I vil betale for en bakke jordbær - og i øvrigt også over, hvor jeres tøj er syet... Ja, verden er et grumt sted - bl.a. kan vi ikke alle blive millionærer, men må nøjes med en lav løn og et simpelt liv... Der er kun et svar på lav løn: Opkvalificering! Så man leverer et bedre produkt! På makroplan opnås det via organisering og videndeling om årsager til lønkonkurrence! På den måde "behøver" vi ikke nøjes med lav løn og simpelt liv. Er den udvikling der fra 1950 til i dag har skabt middelklassen. Og på samme måde må danske sexarbejdere blive BEDRE, hvis de skal kunne forsvare en højere pris (givet at efterspørgslen er upåvirket af nationalitet og etnicitet). Redigeret 16. Februar, 2016 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 16. Februar, 2016 Udbydere der yder en perfekt service, og har opbygget et fast kundegrundlag, behøver IKKE bekymre sig om indtjening, for de har nok at lave. Det er åbenbart kun spørgsmålet om at være sulten nok, for dem der tager revl og krat ind.I de tilfælde beder man sgu i m o, også selv om problemer, hvis man ikke magter at sortere hårdt og brutalt. Bemærk at der er 3 udbydere herinde som aldrig hælder vand ud af ørene,og åhhh det er så synd for mig, så tag jer dog sammen for f......- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 16. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 22 timer siden: Skal jeg forstå dig sådan, at du mener at alle østpiger er handlede? Nej sådan skal du ikke forstå det, for det har jeg ikke skrevet, men du skal forstå, at når der konkurreres så hårdt på prisen, er det fordi, der bare SKAL skaffes nogle penge. Hvis de ikke var desperate, ville de lægge deres priser i omegnen af det normale danske niveau. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fortysomething 44 Skrevet 16. Februar, 2016 Guest skrev, den 12. feb. 2016 at 20:13: Jeg har bedt om at få min profil lukket/slettet da jeg anser dette forum som værende irrelevant og ligegyldig. Det sker åbenbart ikke særlig hurtigt når man selv beder om det. Meget simpelt og noget der åbenbart er på mode. Andre har set lyset før mig Det er jo ikke hver dag man støder ind i en klaphat af bibelske dimensioner. Men idag skete det. Du mødte op på dette forum og udstillede din manglende klasse og uvidenhed samt understregede din kvalitet som menneske ved at nedgøre andre på deres udseende. Du fortsætter med at skrive indlæg efter du hjælpeløst har tilkendegivet du ønsker din profil lukket pga irrelevans.... Magen til pragteksemplar af klaphat skal man lede længe efter, men du dukkede op helt af dig selv og plantede din manglende visdom lige for vores fødder. Herfra skal der lyde en stor tak idet du hæver niveauet herinde betragteligt udfra en gennemsnitlig vurdering ved at have et så lavt niveau. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 16. Februar, 2016 BigDick skrev, for 3 timer siden: Udbydere der yder en perfekt service, og har opbygget et fast kundegrundlag, behøver IKKE bekymre sig om indtjening, for de har nok at lave. Det er åbenbart kun spørgsmålet om at være sulten nok, for dem der tager revl og krat ind.I de tilfælde beder man sgu i m o, også selv om problemer, hvis man ikke magter at sortere hårdt og brutalt. Bemærk at der er 3 udbydere herinde som aldrig hælder vand ud af ørene,og åhhh det er så synd for mig, så tag jer dog sammen for f......- Arrr der er da vist mange flere end 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 19 timer siden: Skal jeg forstå dig sådan at 80% af dine besøg er forgæves? Hvis man har så mange forgæves besøg, så er det nok bedst for alle parter at man tager en pause fra købesex. det kan du jo tolke som du vil..skal lige påpege at det er ved førstegangs besøg, den markedsførings strategie der bliver lanceret af pigerne..ok. vil hellere sige omkring pigerne for der er virkelig mange der ikke er inde over annonceringen osv...i det lys er vi kunder da blevet bedre til at vende om ved døren... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Februar, 2016 Jørgensen skrev, for 18 timer siden: I forlængelse af mit tidligere indlæg OG den efterfølgende debat om, at GP'erne ikke tjener nok, tilføjer jeg: Glem ikke, at det står enhver GP frit at kvitte jobbet og søge over i en anden branche. Mange ufaglærte østeuropæere, som jobber i Vesteuropa, lever af fx at plukke jordbær eller arbejde i landbruget i øvrigt, og det tjener de næppe mere på, end deres GP-landsmænd. Så hvis det er synd for GP'erne, at de ikke tjener nok, så er det vel endnu mere synd for jordbærplukkerne, eller? ... Og inden I i kor begynder at sige, at det da også er for galt, så dårligt jordbærplukkerne bliver betalt, så tænk lige over, hvad I vil betale for en bakke jordbær - og i øvrigt også over, hvor jeres tøj er syet... Ja, verden er et grumt sted - bl.a. kan vi ikke alle blive millionærer, men må nøjes med en lav løn og et simpelt liv... Det står også dig frit og kvitte besøg hos en GP´er. God aften herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 16. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 1 time siden: Arrr der er da vist mange flere end 3 Sikkert nok, men Sikkert nok, men nogle gange er det sgu da et jammer kor at høre på, sorry to say. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 16. Februar, 2016 BigDick skrev, for 1 minut siden: Sikkert nok, men nogle gange er det sgu da et jammer kor at høre på, sorry to say. Det gælder da vist begge veje, ikk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) Annette6 skrev, for 11 minutter siden: Det gælder da vist begge veje, ikk Lige præcis. Kan kun være enig i dit synspunkt. Min holdning er ganske klar - fisse koster det, fisse nu engang koster - vil mændende IKKE betale det, så må de jo bruge højre/venstre hånd. Hvis pigerne IKKE kan få det til at løbe rundt, så kig tilbage på en selv og måske lav lidt selvransagelse, saml benene, luk biksen og kom videre. Redigeret 16. Februar, 2016 af BigDick komma stak af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 7 timer siden: Og på samme måde må danske sexarbejdere blive BEDRE, hvis de skal kunne forsvare en højere pris (givet at efterspørgslen er upåvirket af nationalitet og etnicitet). Interessant indlæg! Mener du så også det er ok at øst arbejdere i andre fag går til feks 50kr/time hvis ikke kvalifikationerne rækker til mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 Prinz skrev, for 7 minutter siden: Interessant indlæg! Mener du så også det er ok at øst arbejdere i andre fag går til feks 50kr/time hvis ikke kvalifikationerne rækker til mere? Nej der må gerne være et retsfagligt system! Men det var først muligt gennem organisering! Og det er pigerne ikke "homogene" nok til som gruppe (+ de fordomme de mødes af forhindrer det). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 7 minutter siden: Nej der må gerne være et retsfagligt system! Men det var først muligt gennem organisering! Og det er pigerne ikke "homogene" nok til som gruppe (+ de fordomme de mødes af forhindrer det). Overenskomsterne (hvis det er dem du betegner som et retsfagligt system) tager da ikke højde for kvalifikationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) Prinz skrev, for 14 minutter siden: Overenskomsterne (hvis det er dem du betegner som et retsfagligt system) tager da ikke højde for kvalifikationer. Gør de da! Lønudviklingen på makroplan er jo et resultat af en lang række variable: ledighed, produktivitet, prisudvikling mellem ind- og udland, strukturel ledighed (som igen er afhængige af kompensationsgraden (forhold mellem understøttelse og løn). Alle disse forhold afgør jo om arbejdsgiverne har råderum til (ser en fordel i) at gå med på positivlønudvikling. Konkret handler det om at kvalifikationer øger produktiviteten, der så øger afkast og dermed efterspørgslen (attraktiviteten) og derfor lønnen (bedre forhandlingsudgangspunkt). Redigeret 16. Februar, 2016 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 3 minutter siden: Gør de da! Lønudviklingen er jo et resultat af en lang række variable: ledighed, produktivitet, prisudvikling mellem ind- og udland, strukturel ledighed (som igen er afhængige af kompensationsgraden (forhold mellem understøttelse og løn). Alle disse forhold afgør jo om arbejdsgiverne har råderum til (ser en fordel i) at gå med på positivlønudvikling. Konkret handler det om at kvalifikationer øger produktiviteten, der så øger afkast og dermed efterspørgslen (attraktiviteten) og derfor lønnen (bedre forhandlingsudgangspunkt). Mener du så der er grundlag for at sænke mindstelønnen, når nu arbejdsudbuddet øges betragteligt med de mange flygtninge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 Prinz skrev, for 4 minutter siden: Mener du så der er grundlag for at sænke mindstelønnen, når nu arbejdsudbuddet øges betragteligt med de mange flygtninge? Nu har vi jo ingen politisk bestemt mindsteløn. Men nej jeg synes bestemt IKKE, vi skal lave indslusningsløn eller oprette "1 € jobs", som Harz reformerne har gjort! Det er Venstre og LA der vil den vej! Og skabe et mere kaotisk arbejdsmarked uden organisering. Hør bare JBOs begejstring for Ubers Wild West! Og DF støtter regeringen! Sig ikke I ikke blev advaret! Det er gift for samfundet og væksten på længere sigt! Kun opkvalificering og uddannelsesforløb kan undskylde lavere løn.... Noget vi desværre allerede har i landet, hvor især kommunerne har været fikse til at udnytte billig arbejdskraft for derefter at nedlægge ordinære stillinger ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 3 minutter siden: Nu har vi jo ingen politisk bestemt mindsteløn. Men nej jeg synes bestemt IKKE, vi skal lave indslusningsløn eller oprette "1 € jobs", som Harz reformerne har gjort! Det er Venstre og LA der vil den vej! Og skabe et mere kaotisk arbejdsmarked uden organisering. Hør bare JBOs begejstring for Ubers Wild West! Og DF støtter regeringen! Sig ikke I ikke blev advaret! Det er gift for samfundet og væksten på længere sigt! Kun opkvalificering og uddannelsesforløb kan undskylde lavere løn.... Noget vi desværre allerede har i landet, hvor især kommunerne har været fikse til at udnytte billig arbejdskraft for derefter at nedlægge ordinære stillinger ! Så er det da sjovt at du er så glad for at prisen på sex bliver presset ned af udlændinge...... Hvordan er det nu det er? Moral er godt, dobbelt moral.......... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 16. Februar, 2016 Jeg kommer lige fra en anden tråd - anmeldelse af Anna. Fangede, at hendes pris et 700kr for 30 min., men dertil er der en række tillægsydelser, bl.a. kyss 200kr, så er vi allerede oppe på 900kr for noget mange danske piger sælger for 1000kr. Det ligner mest af alt et "Ryan Air" koncept, hvor du bliver lokket i gyngen af et tilbud, der viser sig slet ikke at være billigt, når man er færdig. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) Prinz skrev, for 40 minutter siden: Så er det da sjovt at du er så glad for at prisen på sex bliver presset ned af udlændinge...... Hvordan er det nu det er? Moral er godt, dobbelt moral.......... Kommer da an på, om den generelt har været for høj pga manglende konkurrenceudsættelse pga kartelaftaler! Er det tilfældet er det da glimrende med konkurrenceudsættelse! Og da job i branchen jo heldigvis sjældent er en fuldtidsbeskæftigelse og branchen samtidig har haft for mange "brændte børn", kan en ændret prisstruktur være en mekanisme til at fjerne de værste plattenslagere og golddiggere.... De tilbageværende danske kan så glæde sig over en lavere konkurrence i deres niche. Redigeret 16. Februar, 2016 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 22 minutter siden: Kommer da an på, om den generelt har været for høj pga manglende konkurrenceudsættelse pga kartelaftaler! Er det tilfældet er det da glimrende med konkurrenceudsættelse! Og da job i branchen jo heldigvis sjældent er en fuldtidsbeskæftigelse og branchen samtidig har haft for mange "brændte børn", kan en ændret prisstruktur være en mekanisme til at fjerne de værste plattenslagere og golddiggere.... De tilbageværende danske kan så glæde sig over en lavere konkurrence i deres niche. Så du gør os alle sammen, ink de piger der ikke burde være i branchen en tjeneste ved at besøge udenlandske gp'er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 (edited) DETH skrev, for 9 minutter siden: Så du gør os alle sammen, ink de piger der ikke burde være i branchen en tjeneste ved at besøge udenlandske gp'er? Hvad jeg gør er vel ikke så afgørende .... Og det ved du jo heller intet om! Men ja jeg vil da mene, at det er fair IKKE at besøge dem, som man mener IKKE burde være i branchen.... Af den ene eller anden grund.... Og det uanset nationalitet! Forbrugere kan kun "stemme med fødderne".... Serviceudbyderen må så stramme sig an for at kunne matche en evt højere pris....det gælder da alle steder i samfundet. Vi taler jo SLET ikke om Working poor med timelønninger på 60-80 kr.... Selv en sexarbejder med billige priser vil kunne tjene 400-500 i timen i snit!! Og en række brancher her i landet har været kørt "kartelagtigt" .... Hvem siger i øvrigt at en håndværker skal tjene 40.000-50.000 om måneden, når hverken hans uddannelse eller efterspørgslen efter hans arbejde er større end den for sygeplejesken, der tjener 28.000 Redigeret 16. Februar, 2016 af McQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 35 minutter siden: Kommer da an på, om den generelt har været for høj pga manglende konkurrenceudsættelse pga kartelaftaler! Ligesom overenskomsternes mindstelønninger i årevis har været holdt kunstigt høje pga. LO's monopol? KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 16. Februar, 2016 McQueen skrev, for 2 minutter siden: Hvad jeg gør er vel ikke så afgørende .... Og det ved du jo heller intet om! Men ja jeg vil da mene, at det er fair IKKE at besøge dem, som man mener IKKE burde være i branchen.... Af den ene eller anden grund.... Og det uanset nationalitet! Forbrugere kan kun "stemme med fødderne".... Serviceudbyderen må så stramme sig an for at kunne matche en evt højere pris....det gælder da alle steder i samfundet. Og en række brancher her i landet har været kørt "kartelagtigt" .... Hvem siger i øvrigt at en håndværker skal tjene 40.000-50.000 om måneden, når hverken hans uddannelse eller efterspørgslen efter hans arbejde er større end den for sygeplejesken, der tjener 28.000 Så hvad du gør og hvad du siger er to forskellige ting? Selvfølgelig er det ikke fair at besøge dem man ikke mener der burde være i branchen, men derfra til at påstå man hjælper den ved at tvinge prisen ned er der vist et stykke vej? Sexkøbere skal så stemmer med fødderne, så de danske piger evt går over deres grænser, for at tilfredsstille dit behov for billig sex? Øhhh deres fagforening, dem plejer du da ellers at være ret glad for? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 16. Februar, 2016 KF skrev, for 2 minutter siden: Ligesom overenskomsternes mindstelønninger i årevis har været holdt kunstigt høje pga. LO's monopol? KF. Du mener LO har dikteret dem ned over de stakkels arbejdsgivere? Sådan fungerer aftalesystemet vist ikke! Det er arbejdsgivernes ansvar at forædle deres produktion så, der kan tjenes penge. I øvrigt er LO jo kun een af flere hovedorganisationer på lønmodtagersiden. Og store dele af det private funktionær område er slet ikke del er evt hovedaftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg