Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden: Det var dig der tilkaldte hele spejderlejren, ikke mig Men du fortsatte! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Jasmin skrev, for 7 minutter siden: Tror det bliver mændene der "tuder" når kvalitet ikke længere er i udbud.... så opdager i nok hvad det vil sige at nøjes.... Måske i skulle overveje om det er de 300-400 kr værd at miste de sikre kort som man opsøger hver gang man har brug for garanti for den gode oplevelse..... så bliver det fandme kedeligt at læse inde i anmeldelser.... for der bliver godt nok langt mellem anbefalingerne... Jeg tager sikkert fejl, men der er lidt skrigeskinke over dette indlæg. Jeg er ikke tilhænger i altid at gøre det man kender, men ok, det beskytter din forretning Redigeret 8. Februar, 2016 af Flaber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Den dag usikker sex er blevet normen, den dag GFE ikke er et reelt tilbud, den dag rollespil ikke længere er en realistisk mulighed, den dag indlevelse er erstattet af kold maskinsex, den dag er jeg færdig med at gå til en GP, for så er glæden der ikke mere. Jeg vil hellere gå på et besøg om måneden eller mindre, og så være rimelig sikker på succes, end jeg vil have råd til at gå på besøg en gang om ugen og blive skuffet tre ud af fire gange. Redigeret 8. Februar, 2016 af warmgun 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Februar, 2016 Piger det er forståeligt at i ikke er glade for den udenlandske konkurrence, men jeres mere eller mindre nedværdigende omtale af de udenlandske piger er ganske enkelt ikke fair! Det er muligt at chancen for en nitte er større blandt de udenlandske piger, men der er bestemt også stjerne imellem, som giver lækre oplevelser Nøjes nu bare med at konstatere at i tager den pris som i syntes i er værd og som i vil have for at branchen har interesse PS: I henviser til anmeldelser..... meeeen hvad er det nu i selv plejer at sige om troværdigheden af anmeldelser? I har måske egne erfaringer? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 8. Februar, 2016 Min søster-solidaritet kan ligge på et meget lille sted når de udenlandske piger ødelægger de danske pigers forretning. De kommer - bomber markedet med deres 500kr's tilbud, er her i 2 mdr og skrider. De er fuldstændigt iskolde over for sygdomme osv. De tilbyder alt ( ihvertfald i annoncerne ) og for meget få penge. Penge de 10000% sikkert ikke betaler en krone i skat eller moms af. Der er helt sikkert nok nogle gode imellem....men igen...de betaler hverken skat eller moms. Og lad nu være med at hyle op om at det gør de danske heller ikke.... Det er altså meget meget meget svært at undgå Skat i denne her branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Flaber skrev, for 49 minutter siden: Jeg tager sikkert fejl, men der er lidt skrigeskinke over dette indlæg. Jeg er ikke tilhænger i altid at gøre det man kender, men ok, det beskytter din forretning Først trækker du "tudekiks" kortet ... og nu går du direkte videre til personlige svinere.... hvor langt skal barren ned i den her debat?? EGs debatforum er uendelig ligemeget for vores forretning..... gode anmeldelser kan bidrage positivt - men ud over det er EG inderligt ligegyldigt i den henseende... så der er ikke tale om nogen beskyttelse af vores respektive forretninger... derimod er der i høj grad tale om en belysning af hvordan jeres valg som kunder er ved at underminere et segment som i kommer til at savne hvis det forsvinder Der er hvad...20-25 gode danske piger herinde i forskellig alder, form, farve, geogrfisk placering og udbud..... at vælge EN af os lad os bare sige hver anden gang konstituerer vist næppe "altid at gøre det man kender" .... tvært i mod... at vælge en pige der er 75% chance for er en nitte er derimod i høj grad en repetition....... Prinz skrev, for 44 minutter siden: Piger det er forståeligt at i ikke er glade for den udenlandske konkurrence, men jeres mere eller mindre nedværdigende omtale af de udenlandske piger er ganske enkelt ikke fair! Det er muligt at chancen for en nitte er større blandt de udenlandske piger, men der er bestemt også stjerne imellem, som giver lækre oplevelser ja det er der - der er bare forholdsvist længe i mellem.... men de rigtig gode oplevelser er typisk også dem der koster!!!! Når jeg læser de anmeldelser der jubler over en udenlandsk - så er hendes annonce typisk også plastret ind i priser der er helt normalt P/D niveau... Vi piger har intet imod de udenlandske der dukker op og konkurrerer med jævnbyrdige priser og giver tilsvarende service.... - det er hustlerne og dem der dumper priserne vi er sure over... for de ødelægger markedet Det er ikke dem der kommer på lige vilkår der er det mindste at udsætte på Redigeret 8. Februar, 2016 af Jasmin 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Angelina Angel skrev, for 40 minutter siden: Det var dig der tilkaldte hele spejderlejren, ikke mig fnis og atter fnis - bare dagens sætning : Det var dig der tilkaldte hele spejderlejren, ikke mig - Flaber hvordan har du det! Redigeret 8. Februar, 2016 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 Prinz skrev, for 15 minutter siden: Piger det er forståeligt at i ikke er glade for den udenlandske konkurrence, men jeres mere eller mindre nedværdigende omtale af de udenlandske piger er ganske enkelt ikke fair! Det er muligt at chancen for en nitte er større blandt de udenlandske piger, men der er bestemt også stjerne imellem, som giver lækre oplevelser Nøjes nu bare med at konstatere at i tager den pris som i syntes i er værd og som i vil have for at branchen har interesse PS: I henviser til anmeldelser..... meeeen hvad er det nu i selv plejer at sige om troværdigheden af anmeldelser? I har måske egne erfaringer? Jeg har aldrig prøvet de udenlandske piger, men der er tilsyneladende divergerende meninger om dem herinde. Jeg kan forstå at mange af dem ikke betaler skat, men arbejder de selvstændigt, som de danske piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 8. Februar, 2016 Sally skrev, den 7. februar 2016 at 18:35: Supergodt skriv generelt, Jasmin! Jeg er meget enig med dig Netop også derfor synes jeg også at det ville være på sin plads med et ordentligt underforum her på EG til lige præcis os, der sætter en ære i at behandle vores gæster godt (men det kan diskuteres et andet sted). Nej, det er på INGEN måde realiteten for alle små erhvervsdrivende! Det, Jasmin (så udmærket) beskriver, finder man KUN i prostitutionsbranchen! Jeg har været selvstændig i mange år i andre brancher, og jeg har aldrig brugt så meget spildtid på kunder, som i sidste ende intet gav på bundlinjen, som jeg gør efter jeg startede i denne branche! Kundesegmentet i prostitutionsbranchen kontra snart sagt alle andre brancher kan på ingen måde sammenlignes, for udover at vi skal deale med alle mulige og umulige idioter (udover de søde gæster, vi modtager), skal vi også bruge uanede mængder af tid på folk, som vil skide på vores forretning og vores tid (og som decideret prøver at boykotte os): Bestiller tid, og kommer for sent. Bestiller tid, aflyser. Bestiller tid, udebliver uden en lyd. Bestiller tid, udebliver, får en chance mere og udebliver igen. Ringer og skriver i en uendelighed, men dukker aldrig op. Osv. osv.! Så umiddelbart ser det ud til at vi måske har en timeløn på 2.000, men realiteten er anderledes. Det er muligt at en tømrer har en reel timepris på 5-600 kr., men hvis han skulle køre forgæves til ti kunder, som havde bestilt tid, og som havde givet forkert adresse/'glemt' aftalen/pludselig fået kolde fødder/aflyser uden besked osv., kunne det godt være at han droppede at være tømrer - eller forlangte mere i timen. Alternativet ville jo være at lave kontrakter med folk (!), men det virker ikke som en farbar vej i vores branche Det, der gør at jeg bliver ved, er at jeg elsker de oplevelser, jeg får med de fleste af mine søde gæster, som respekterer mig og besøger mig for at få og give en god oplevelse Så må jeg bare leve med en konstant strøm af useriøse folk i min telefon. Heldigvis bliver man virkelig god til at spotte dem hurtigt i denne branche, men hold nu op hvor bruger vi meget tid på dem Altså den branche du var i før, lavede I ikke opsøgende salg? Markedsføring, opsøgende arbejde, evt telemarketing, tilbudsafgivelse, afhentning, drøftelse, opkald igen, evt møde....nyt tilbud, drøftelse etc. og så en bar røv! Er betingelsen i rigtigt mange brancher! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Ok, jeg er træt og er egentligt gået i seng... Men er der ikke en tråd om at mændene gerne så at pigerne betalte skat og kunne give en bon på besøget? Men i dag mandag, er holdningen lidt anderledes? Det hele for det halve? Redigeret 8. Februar, 2016 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 Sally skrev, den Sunday, February 07, 2016 at 17:35: Kundesegmentet i prostitutionsbranchen kontra snart sagt alle andre brancher kan på ingen måde sammenlignes, for udover at vi skal deale med alle mulige og umulige idioter (udover de søde gæster, vi modtager), skal vi også bruge uanede mængder af tid på folk, som vil skide på vores forretning og vores tid (og som decideret prøver at boykotte os): Bestiller tid, og kommer for sent. Bestiller tid, aflyser. Bestiller tid, udebliver uden en lyd. Bestiller tid, udebliver, får en chance mere og udebliver igen. Ringer og skriver i en uendelighed, men dukker aldrig op. Osv. osv.! Mon ikke også der findes mulige og umulige idioter i andre brancher? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) McQueen skrev, for 22 minutter siden: Altså den branche du var i før, lavede I ikke opsøgende salg? Markedsføring, opsøgende arbejde, evt telemarketing, tilbudsafgivelse, afhentning, drøftelse, opkald igen, evt møde....nyt tilbud, drøftelse etc. og så en bar røv! Er betingelsen i rigtigt mange brancher! ja da... og ALT det du lige har nævnt er alt det vi bruger tid på UDEN at få en skid for det.... den ulønnede del... det er et par timer der går med det... (kan nogen se timelønnen skrumpe der) forskellen er at MANGE af kunderne behandler dig så rædselsfuldt undervejs.... de forsøger efter bedste evne at træde på din værdighed, din integritet, dit selvværd.... og så er der dem der sætter trumf på med trusler, spam ect... - jeg lover dig der skal stærk psyke til for at kunne sætte sig ud over det!! den del ser du INGEN andre steder.... jeg havde eget firma i 12 år... jeg har arbejdet med alle de ting - og ALDRIG har nogen forsøgt at tale til mig som mænd tror det er ok at tale til mig som GP.... ALDRIG Den mængde af fornedrelser der kommer i vores retning er fuldkommen ubeskrivelig ifht andre brancher..... og det er inden vi nogensinde får etableret kundeforholdet.... aftaler er så et kapitel for sig for i ingen steder ser du i så høj grad udeblivelser fra aftaler.... i denne branche er det omkostningsfrit at snyde pigen.... ok - man kan kun gøre det en gang, men snydt bliver vi da... hvis vi kunne bon'e 400 kr for hver udeblevede booking - så ville vores priser generelt se helt anderledes ud... den generelle timeløn (hvis alt skal gøres op) er ikke særlig god... og efter omkostninger er det absolut ikke god ifht hvad det egentlig er vi sælger.... for al den tid vi spilder - den tager i ikke med i regnskabet Så drop alt det der med at vores priser er for høje.... for hvis vi deler indtjeningen på en 8 timers arbejdsdag ud på timeløn, fratrækker udgifter og så laver en opgørelse for "tort og svie" (evt harzard betaling) - så er der sgu ikke meget at skrive hjem om... så Sally har fuldkommen ret!!! Redigeret 8. Februar, 2016 af Jasmin 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) Jasmin skrev, for 39 minutter siden: Først trækker du "tudekiks" kortet ... og nu går du direkte videre til personlige svinere.... hvor langt skal barren ned i den her debat?? Helt ærligt, nu må du styre dig, der er intet angreb fra min side, jeg vil da nærmest sige tværtimod, det kommer nærmere fra dig. Jeg konstaterer hvad du skriver, og at det i mine øjne er lidt hen ad, så må i også selv om det.... Jasmin, jeg stopper mit indlæg her, du har fået dine karantæner, jeg vil ikke risikere at få, man kan sige, du får ret, jeg for fred;-) Redigeret 8. Februar, 2016 af Flaber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 8. Februar, 2016 McQueen skrev, for 17 minutter siden: Altså den branche du var i før, lavede I ikke opsøgende salg? Markedsføring, opsøgende arbejde, evt telemarketing, tilbudsafgivelse, afhentning, drøftelse, opkald igen, evt møde....nyt tilbud, drøftelse etc. Joda. Men langt størstedelen af de folk, jeg gjorde forretning med, var seriøse fra starten af, og så handlede det blot om at finde fælles fodslaw. Ydermere skulle jeg ikke finde mig i svinere, blive kaldt racist, sige nej til den samme klovn otte gange og true med politianmeldelse, sige nej til en specifik ydelse, som jeg ikke udførte osv. osv. McQueen skrev, for 17 minutter siden: og så en bar røv! Er betingelsen i rigtigt mange brancher! Det er skam dejligt at gå rundt med bar røv et par dage og bare hygge sig og få og give god sex sølvpapirshat skrev, for 2 minutter siden: Mon ikke også der findes mulige og umulige idioter i andre brancher? Joda. Igen. Men størstedelen er at finde i den her branche, hvor mange af idioterne behandler os som skidt, fordi vi "jo bare er ludere". Hvis den samme behandling gik ud over enhver anden branche, var alle fagforeninger og medier oppe og ringe - men nårh nej! Vi kan jo ikke stå i fagforening, har ingen rettigheder og er derudover moralsk anløbne. Men det er jo så en anden diskussion, som vi HELLER ikke behøver tage igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 8. Februar, 2016 Drenge, det ville være sjovt at få jer på besøg en hel dag. Så kunne I ved selvsyn opleve hvordan vores hverdag forløber, og så ville I måske tro på os, når vi skriver de ting, vi skriver. Vi sidder jo ikke og lyver for jer! 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 8. Februar, 2016 Sally skrev, for 1 minut siden: Drenge, det ville være sjovt at få jer på besøg en hel dag. Så kunne I ved selvsyn opleve hvordan vores hverdag forløber, og så ville I måske tro på os, når vi skriver de ting, vi skriver. Vi sidder jo ikke og lyver for jer! Hej Sally Det er et godt forslag, og jeg ville sikkert få en øjenåbner. Det er jo ikke sådan, at jeg forstår mange af jer, jeg gider bare ikke høre alt for meget på offerrolle, I har selv valgt faget, naturligvis ikke med en forventning om at møde idioter, men I har valgt! Jeg selv behandler ikke en gp på anden måde, end alle andre jeg møder, kvinder mænd, for det meste med den respekt de fortjener. Når jeg skriver her, er det mest fordi, jeg har det svært ved at acceptere, at en bestemt pris er korrekt, billig sex er ikke nødvendigvis lig med dårlig sex. Er det forståeligt? Og det er naturligvis ikke bare møntet på dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 8. Februar, 2016 McQueen skrev, for 32 minutter siden: Altså den branche du var i før, lavede I ikke opsøgende salg? Markedsføring, opsøgende arbejde, evt telemarketing, tilbudsafgivelse, afhentning, drøftelse, opkald igen, evt møde....nyt tilbud, drøftelse etc. og så en bar røv! Er betingelsen i rigtigt mange brancher! Kære McQueen - gooodt du kom på banen,- din gamle drevne HYGGESPREDER; men er det ikke svært i det lange løb sådan, at finde de helt rigtige forløsende ord så folk de smiler!! - - ja smiler overbærende ad dig!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Februar, 2016 (edited) sølvpapirshat skrev, for 43 minutter siden: Jeg har aldrig prøvet de udenlandske piger, men der er tilsyneladende divergerende meninger om dem herinde. Jeg kan forstå at mange af dem ikke betaler skat, men arbejder de selvstændigt, som de danske piger? Der findes ingen "smiley" ordning i branchen, så du ved ikke en skid om hvad der foregår uanset om det er en dansk eller udenlandsk pige du besøger! Der må antages at være en anseelig chance for at der er nogle der skal have "tak for hjælpen" med at hjælpe en udenlandsk pige til at arbejde i DK (sted at arbejde fra og/eller chauffør tjeneste). Omvendt kan der findes en hel del tråde her inde på EG om steder der har præsteret en tvivlsom behandling af danske piger. Du kan også læse om at danske piger nogle steder må betale for ro (også kaldet sikkerhed). Om der betales skat, er op til SKAT et kontrollere....... Er du nysgerrig, så kan det være en god ide at investere i lidt "pillow talk", både hos de danske og de udenlandske piger Uanset hvad, har det ikke nødvendigvis betydning for den service der leveres. Jeg har fået lækker service hos både danske og udenlandske piger, hvor der så efterfølgende er væltet lidt skelletter ud af skabet Redigeret 8. Februar, 2016 af Prinz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 8. Februar, 2016 Nyder livet skrev, Lige nu: Kære McQueen - gooodt du kom på banen,- din gamle drevne HYGGESPREDER; men er det ikke svært i det lange løb sådan, at finde de helt rigtige forløsende ord så folk de smiler!! - - ja smiler overbærende ad dig!! Ingen må opføre sig dårligt!! Det er utilgiveligt! Men alm opkald og "dumme spørgsmål" og fravær uden afbud er altså en del af alle brancher! Men ingen andre brancher end denne har "teleservice", hvor service forveksles med verbal skældud og fornærmethed... Trine Tease har jo også berettet om skøre mutre og primadonna telefondamer! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 8. Februar, 2016 Flaber skrev, Lige nu: Hej Sally Det er et godt forslag, og jeg ville sikkert få en øjenåbner. Det er jo ikke sådan, at jeg forstår mange af jer, jeg gider bare ikke høre alt for meget på offerrolle, I har selv valgt faget, naturligvis ikke med en forventning om at møde idioter, men I har valgt! Jeg selv behandler ikke en gp på anden måde, end alle andre jeg møder, kvinder mænd, for det meste med den respekt de fortjener. Når jeg skriver her, er det mest fordi, jeg har det svært ved at acceptere, at en bestemt pris er korrekt, billig sex er ikke nødvendigvis lig med dårlig sex. Er det forståeligt? Og det er naturligvis ikke bare møntet på dig! Jeg er enig med dig i at der ikke er en bestemt pris, der er rigtig, og at billig sex ikke nødvendigvis er lig med dårlig sex. Men vi stejler, fordi det virker som om, at I ikke forstår, hvad vi skriver. Når vi skriver, at østeuropæerne (generelt) ødelægger markedet for os, så er det jo fordi det er hvad vi oplever – og vi er trods alt mere ude i marken og har en større berøringsflade, end I måske har. Og hvis man skal drive en ordentlig forretning, være sød mod sine gæster, betale skat, have ordnede forhold osv osv, så koster det altså lidt mere. Der er jo en grund til, at mange bander over "de fandens polske håndværkere" og at fagforeningerne boykotter, når man har uorganiseret arbejdskraft. Det dumper priserne. Faktum er jo også, at der er færre og færre danske piger i branchen, at der lukker flere og flere bordeller og at der forhandles om mere og mere usikker sex. Det er sq uhyggeligt. (personligt er jeg kun til P/D, så det med bordellerne er jeg ligeglad med - men det fortæller noget om branchen) Jeg har også hørt historierne om for 10-20 år tilbage, hvor man ikke kyssede, ikke suttede uden, at mændene sad i kø i venteværelserne og at pigerne bare skulle knipse, så havde de lavet en månedsløn på en dag. Sådan er det ikke længere, og det er jo både godt og skidt at der er konkurrence. Men så skal det være fair konkurrence, og det er ikke, hvad vi oplever lige nu i branchen. Og det, som Jasmin stejler over, er at I jo er medvirkende til at holde det marked i gang. Det er ærgerligt, for til sidst har I KUN det marked at vælge ud fra - og det vil I fortryde, for når der ikke er andre, så bliver østeuropæerne (generelt) endnu mere ligeglade og leverer endnu flere elendige oplevelser, krydret med sygdomme, som ingen kan komme af med! Jeg tror ikke der er nogen af os lyserøde herinde, der påtager os en offerrolle. Vi vil bare gerne anerkendes for det, vi kan tilbyde, og det vi er. Og langt hen ad vejen synes vi, at vi kan tilbyde jer mere end hvad mange østeuropæere (generelt) kan 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 8. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 54 minutter siden: ja da... og ALT det du lige har nævnt er alt det vi bruger tid på UDEN at få en skid for det.... den ulønnede del... det er et par timer der går med det... (kan nogen se timelønnen skrumpe der) Den er standard for alle selvstændige. Ofte skal man holde sig fra at regne timelønnen ud for så bliver man deprimeret! Men man fortsætter fordi man holder af det, fordi firmaet bliver ens hobby ens lille barn og friheden ikke at forglemme. Jasmin skrev, for 54 minutter siden: forskellen er at MANGE af kunderne behandler dig så rædselsfuldt undervejs.... de forsøger efter bedste evne at træde på din værdighed, din integritet, dit selvværd.... og så er der dem der sætter trumf på med trusler, spam ect... - jeg lover dig der skal stærk psyke til for at kunne sætte sig ud over det!! Pisse ærgerlig!!!!!!!! og desværre noget man kan mærke på Jer af og til hvis man kommer lige efter en nar. Jasmin skrev, for 54 minutter siden: den del ser du INGEN andre steder.... jeg havde eget firma i 12 år... jeg har arbejdet med alle de ting - og ALDRIG har nogen forsøgt at tale til mig som mænd tror det er ok at tale til mig som GP.... ALDRIG nej ellers er samarbejdet vel slut. Det er nu langt fra almindelig at støde ind i folk uden nogen form for respekt i erhvervslivet Jasmin skrev, for 54 minutter siden: Den mængde af fornedrelser der kommer i vores retning er fuldkommen ubeskrivelig ifht andre brancher..... og det er inden vi nogensinde får etableret kundeforholdet.... Ja det hører man desværre. I FKK klubberne er væggene ikke altid så tykke! man krummer nogengange tæer når man hører disse knap så intelligente mænd udfolde sig Jasmin skrev, for 54 minutter siden: aftaler er så et kapitel for sig for i ingen steder ser du i så høj grad udeblivelser fra aftaler.... i denne branche er det omkostningsfrit at snyde pigen.... ok - man kan kun gøre det en gang, men snydt bliver vi da... Tja nogle Piger er heller så gode til det. Men anyway det er tidspilde og kan risikere at ødelægge belægningen på en dag og det er noget pis Jasmin skrev, for 54 minutter siden: hvis vi kunne bon'e 400 kr for hver udeblevede booking - så ville vores priser generelt se helt anderledes ud... De færreste erhvervsdrivende der kan det Jasmin skrev, for 54 minutter siden: den generelle timeløn (hvis alt skal gøres op) er ikke særlig god... og efter omkostninger er det absolut ikke god ifht hvad det egentlig er vi sælger.... for al den tid vi spilder - den tager i ikke med i regnskabet Nej men det ændrer ikke ved at dem som kommer, dem som snakker respektfuld til Jer, dem som respekterer og forhører Jer om jeres grænser, dem som ikke spilder jeres tid og generelt har Jeres ve og vel i tankerne er dem som kommer til at betale for alle narhovederne Som i nævner tingene lyder prisen jo ret lav i forhold til hvad i bliver udsat for. Men det er så alle der bliver straffet for nogles fejl Jasmin skrev, for 54 minutter siden: Så drop alt det der med at vores priser er for høje.... for hvis vi deler indtjeningen på en 8 timers arbejdsdag ud på timeløn, fratrækker udgifter og så laver en opgørelse for "tort og svie" (evt harzard betaling) - så er der sgu ikke meget at skrive hjem om... så Sally har fuldkommen ret!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 641 Skrevet 8. Februar, 2016 Prinz skrev, den 06-02-2016 at 22:51: Seksuelle ydelser er ikke en nødvendighed, det er en luksus som du selv vælger om du vil købe. Det er op til SKAT at undersøge om en virksomhed følger reglerne jo det er en nødvendighed på linje med at spise.... det er derfor det er en mega god forretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Februar, 2016 Blue man skrev, for 15 minutter siden: jo det er en nødvendighed på linje med at spise.... det er derfor det er en mega god forretning Lyder ellers ikke sådan med det tuderi der er i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 641 Skrevet 8. Februar, 2016 Prinz skrev, for 2 minutter siden: Lyder ellers ikke sådan med det tuderi der er i denne tråd ok så går det op pludselig op for mig, at jeg er SEXAFHÆNGIG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 8. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 3 timer siden: Personligt vil jeg skide på om alle nærig-røvene der tror at udbud og efterspørgsel betyder at vi andre med tiden vil gå ned i pris.... nix... ved i hvad det betyder??? Det betyder at om kort tid - så KAN I IKKE finde noget dansk kvalitet længere... så skal i konstant prøve lykken hos førnævnte østeuropæiske snydere... med alle de ærgelser der følger Visse vasse....sikken noget sludder. Det der vil ske, er at markedet tilpasser sig, og der vil altid være masser af danske piger.....de har bare et andet udgangspunkt, end nogle af de "gamle" der jo virkelig har scoret kassen de senere år. problemet for de "gamle" er, at de ikke kan fastholde deres "monopol", derfor er der nogle der tuder.....og nogle mere end andre. Jasmin skrev, for 3 timer siden: Så hvis vi skal snakke tudekiks - så synes jeg da bare vi skal hoppe over i anmelderforummet og begynde at tælle op over udenlandske piger der har taget røven på en af jer.... Det kan da ikke undre nogen, at der er flere mindre gode anmeldelser, af østeuropæiske piger kontra danske......der er jo langt flere af dem, og langt flere besøg hos dem.....der er jo heller ikke en eneste dårlig anmeldelse af finske piger, for der er ikke nogen.....og jeg har nu da også set en del dårlige anmeldelser af danske piger, som også har taget røven på deres kunder, så mon ikke der er nogenlunde balance i det......der er østeuropæiske snydere, og der er danske snydere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg