jadukada 120 Skrevet 9. Februar, 2016 (edited) Fatter slet ikke denne tråd, den er i mine verden total nonsens. Hvem bestemmer hvad der er for dyrt, nogle synes 500000,- for en bil er dyrt, andre synes det er billigt. Jeg ved hvem der bestemmer prisen, og det gør pigen/fyren 100% og hvis du synes det for dyrt, må man prøve lykken ved "naboen" i stedet for at svine pigen/fyren til...! Som en skrev tidligere, så er der ingen vindere i denne tråd, da vi alle tjener forskelligt, og har derfor ikke samme målestoksforhold til penge. Forstår simpelthen ikke den tildens der er kommet de seneste par år, at folk tror de kan få alting "gratis" Sorry to say, men kvalitet koster, og det har det gjort siden ruder kongen var knægt - der intet nyt under solen. Nu er det heller ikke kun denne branche som er truet at øst europære. Har en kollega som har fået hans hus renoveret af et sjak fra polen, og han var så glad så glad for det var jo billigt. Da jeg en dag blev inviteret hjem til ham for at se det fine stykke arbejde, skulle jeg godt nok holde masken, for det var da en værre omgang klamp, men han var glad, og det er jo det der tæller. Jeg skal bestemt ikke have det sjak til at renovere noget på mit hus, så hellere betale lidt ekstra og få lavet et stykke kvalitets arbejde. Redigeret 9. Februar, 2016 af jadukada 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 3 timer siden: Men en af hovedårsagerne til at den Danske GP er dyrere er hun skal hjælpe med at betale Førtidspensionisten pension på ca 18.000 i måneden. Altså hun mister arbejde fordi hun er tvangsindlagt til at betale til Førtidspensionisten som ikke støtter hende. Ergo ville det hjælpe GPéren meget, hvis hun ikke skulle hjælpe Førtidspensionisten så meget, da den store hjælp faktisk ødelægger hendes forretning. Sikken en gang sludder. Det er rigtigt at førtidspensionen er på niveau med efterløn og den højeste dagpengesats, men at kæde førtidspensionssatsen sammen med GP'ernes prissætning er da komplet håbløst, så jeg tror og håber da, at din kommentar er ment spøgefuldt selvom der i så fald mangler en eller flere smileys. Og som en serviceoplysning så kan jeg fortælle at folkepensionens grundbeløb er ca 1/3 af førtidspensionen, men der er så mange muligheder for tillæg/hjælp, så en sammenligning er irrelevant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 9. Februar, 2016 jadukada skrev, for 1 time siden: Fatter slet ikke denne tråd, den er i mine verden total nonsens. Der er jeg helt enig med dig, og alligevel kommer diskussionen op med måske ½ års mellemrum, hvor de samme argumenter fremføres til hudløshed, og konklusionen bliver hver gang, at man bør vælge hvad man foretrækker mht både pris, personlig sikkerhed og oplevelse, det er kun ens egen personlige oplevelse, der gælder i den sidste ende. Så intet nyt under solen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) Søren Brun skrev, for 7 timer siden: Sikken en gang sludder. Det er rigtigt at førtidspensionen er på niveau med efterløn og den højeste dagpengesats, men at kæde førtidspensionssatsen sammen med GP'ernes prissætning er da komplet håbløst, så jeg tror og håber da, at din kommentar er ment spøgefuldt selvom der i så fald mangler en eller flere smileys. Og som en serviceoplysning så kan jeg fortælle at folkepensionens grundbeløb er ca 1/3 af førtidspensionen, men der er så mange muligheder for tillæg/hjælp, så en sammenligning er irrelevant. Nej førtidspensionen er kun en bæk. Skattetrykket skabes af mange bække. Så isoleret set er førtidspensionisten ikke et problem! " hovedårsagen" er mane flere ting end førtidspensionisten. omkostningsniveau, skat og moms gør prisen høj. Og da folk nu engang er som folk er finder de andre veje for at slippe billigere. Ja det er jo en håbløs konkurrencesituation når man bliver pålægt enorme udgifter såsom 50+25 % skat og skal konkurrere mod nogle som ikke har de udgifter. Hvis man vil hjælpe erhvervslivet må skattetrykket sænkes så købekraften øges og priserne kan sættes ned så folk bedre kan og vil betale.... Tog førtidspensionisten med i eksemplet, da GP' eren gennem hendes skat er med til at betale hans pension og det er jo "fantastisk" hvis han spenderer sin penge på en østpige der ikke betaler skat fremfor at støtte dem som betaler hans pension Førtidspensionisten kunne have været erstattet af en på a-kasse eller andre inden nogen farer ud af den vej hvor de siger de betaler til akassen. Nej du betaler kun til administrationen selve ydelsen kommer fra statskassen. ( bl.a finanseret af am bidrag på din løn) Redigeret 10. Februar, 2016 af Liderlig-fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) sølvpapirshat skrev, for 12 timer siden: Warmgun du behøver ikke være sarkastisk. Jeg anlagde en generel betragtning om hvordan markedsøkonomien hænger sammen og straks er du igang med at lægge ting i munden på mig. Nej! Jeg lægger ikke noget i munden på dig. Det er et faktum, at ens indtjening kan blive så lav, at man mister selvrespekten, hvis man ikke stopper. Redigeret 10. Februar, 2016 af warmgun 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. Februar, 2016 Warmgun hvis jeg kunne like dit inlæg 10 gange havde jeg gjort det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 10. Februar, 2016 Helt ærligt, hvad er dette for en diskussion hvornår er det blevet sådan at vi kunder skal bestemme hvad pigerne tager for deres service. Jeg er selv selvstændig i detailbranchen og kan nikke genkendende til det der foregår, kunder tror ikke de skal betale fuld pris for varer mere. Hvis man går til en dansk pige der betaler skat, er der ikke meget tilbage når alle udgifter er trukket fra. Går man der imod til udenlandske piger der ikke betaler skat, og tager vores penge med ud af landet er det en rigtig dårlig forretning for hele Danmark. Betal det et besøg koster eller vent til du har råd. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2016 warmgun skrev, for 3 timer siden: Nej! Jeg lægger ikke noget i munden på dig. Det er et faktum, at ens indtjening kan blive så lav, at man mister selvrespekten, hvis man ikke stopper. Selvrespekten hos hvem? Køber eller sælger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2016 kayano skrev, for 15 minutter siden: Helt ærligt, hvad er dette for en diskussion hvornår er det blevet sådan at vi kunder skal bestemme hvad pigerne tager for deres service. Helt ærligt, hvem er det du ser, der vil bestemme, hvad pigerne tager for deres service? Vi diskuterer prisniveauet og jeg har i hvertfald ikke skrevet noget om at priserne er for høje. Det er udelukkende pigerne selv, der bestemmer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 10. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 5 minutter siden: Helt ærligt, hvem er det du ser, der vil bestemme, hvad pigerne tager for deres service? Vi diskuterer prisniveauet og jeg har i hvertfald ikke skrevet noget om at priserne er for høje. Det er udelukkende pigerne selv, der bestemmer det. jeg har slet ikke noget relevant at sige i den her tråd , men jeg bliver dog lige nød til at kommentere på dit brugernavn .. det er et af de mest fantastiske brugernavne jeg har set i langtid!!! Men udover det så er det en debat vi aldrig bliver færdige med og den har kørt gentagende gange herinde det er bare det samme om og om igen der bliver skrevet .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2016 Dick Princess skrev, for 25 minutter siden: jeg har slet ikke noget relevant at sige i den her tråd , men jeg bliver dog lige nød til at kommentere på dit brugernavn .. det er et af de mest fantastiske brugernavne jeg har set i langtid!!! Tak for komplimentet. Ja min store hobby er at flette sølvpapirshatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 10. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, 1 time siden: Selvrespekten hos hvem? Køber eller sælger? Ja hvem tror du? Pigerne selvfølgelig. Mændenes selvrespekt er mig evig ligegyldig, bare jeg har min egen i behold! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) kayano skrev, for 5 timer siden: Helt ærligt, hvad er dette for en diskussion hvornår er det blevet sådan at vi kunder skal bestemme hvad pigerne tager for deres service. Jeg er selv selvstændig i detailbranchen og kan nikke genkendende til det der foregår, kunder tror ikke de skal betale fuld pris for varer mere. Hvis man går til en dansk pige der betaler skat, er der ikke meget tilbage når alle udgifter er trukket fra. Går man der imod til udenlandske piger der ikke betaler skat, og tager vores penge med ud af landet er det en rigtig dårlig forretning for hele Danmark. Betal det et besøg koster eller vent til du har råd. Så kunne det jo være detail branchen/handelen skulle lade være med at tage røven på kunderne, det ses jo den ene gang efter den anden, at der fuskes med priserne bla. før/nu priser, og skrammel der produceres i Østen og man tager de priser man kan få for det. Så lad være med at tage røven på kunderne, det gælder ALLE uanset branche. Køberne er heldigvis blevet mere prisbevidste, det kunne jo være detail handlen skulle feje foregen dør før de fejer for andres. Du er da noget blåøjet hvis du tror at visse danske piger betaler skat og moms, Der omgås sandheden noget letsindigt, hvis det er en påstand. Redigeret 10. Februar, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) BigDick skrev, for 30 minutter siden: Så kunne det jo være detail branchen/handelen skulle lade være med at tage røven på kunderne, det ses jo den ene gang efter den anden, at der fuskes med priserne bla. før/nu priser, og skrammel der produceres i Østen og man tager de priser man kan få for det. Så lad være med at tage røven på kunderne, det gælder ALLE uanset branche. Køberne er heldigvis blevet mere prisbevidste, det kunne jo være detail handlen skulle feje foregen dør før de fejer for andres. Du er da noget blåøjet hvis du tror at visse danske piger betaler skat og moms, Der omgås sandheden noget letsindigt, hvis det er en påstand. Er du ved at "samle sammen" til et besøg hos LC, så hun har gode grunde til at afstraffe dig? Redigeret 10. Februar, 2016 af warmgun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) warmgun skrev, for 17 minutter siden: Er du ved at "samle sammen" til et besøg hos LC, så hun har gode grunde til at afstraffe dig? Ja er da ved at lave en aftale om en hexe dans med Hexen. Hvis nogen føler sig ramt, er indlægget sikkert møntet på dem, hvis de ikke føler sig ramt, så er det sikkert ikke møntet på dem. Redigeret 10. Februar, 2016 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 10. Februar, 2016 (edited) Pigerne må for min skyld forlange den pris, de selv synes er rimelig, men jeg synes måske det er lidt påfaldende at næsten alle de danske piger er blevet enige om kr. 1000,- eller mere/½ time, så når de klager over at der er for mange udenlandske piger, der tilbyder den samme ½ time til f.eks. kun kr. 600,-, så har jeg lidt svært ved at tage dem alvorligt, da de med den prissætning, jo netop selv er med til at tiltrække ekstra mange udenlandske piger En pige, der har nok af kunder, skal selvfølgelig ikke sætte sin pris ned eller ændre sine tilbud, men andre piger burde måske tænke lidt mere ud af boksen, lave lidt prisjusteringer og/eller mere varierede tilbud á la: happy hour, kaffe og kage + lidt frem og tilbage, flere timers wellnesstilbud, rabat på flergangsbesøg, en tur rundt om månen + månefransk (nøgenklipning incl. pirrende HJ, fransk og slik af boller), en tur på det røde hav, manicure + sex, nøgenrengøring, flødeskumsfransk, spa- eller skumbadstilbud, massage + sex, tantrasex, mmm., kunne opnå en højere indtjening og tage lidt af markedet fra de udenlandske piger. Redigeret 10. Februar, 2016 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 10. Februar, 2016 Det jo ikke så nemt for danske piger som betaler skat, at sætte prisen ned til feks. 600kr, for jeg går bestemt ikke ud fra de udenlandske piger betaler skat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 10. Februar, 2016 jadukada skrev, for 23 minutter siden: Det jo ikke så nemt for danske piger som betaler skat, at sætte prisen ned til feks. 600kr, for jeg går bestemt ikke ud fra de udenlandske piger betaler skat. Det er vel ikke noget problem at betale skat, hvis de ved at justere priserne, kan opnå en højere indtjening 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 10. Februar, 2016 BigDick skrev, for 4 timer siden: Du er da noget blåøjet hvis du tror at visse danske piger betaler skat og moms, Der omgås sandheden noget letsindigt, hvis det er en påstand. Nu er det kontant betaling og uden kvittering hos Pigerne. Det appelerer naturligvis til lidt snyd Men når det er sagt, hvis det er en etableret Pige som arbejder måned efter måned så er hun nød til som minimum at opgive så det ser fornuftig ud. Altså der tjenes nogle Penge som tilsvarer antal vagter osv ellers kommer hun sandsynligvis i skats søgelys på et tidspunkt. Ser regnskabet helt forkert ud kan hun risikere at skat opgører indtægten på slum, hvilket kan være ret bekostelig. Men derfor kan det da godt være et besøg eller 2 aldrig finder vej til kasseapparatet…. Østpigen der er her 14 dage. Hvad er sandsynligheden for en eneste krone finder vej til kasseapparatet og dermed Statskassen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 10. Februar, 2016 Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden: Det er vel ikke noget problem at betale skat, hvis de ved at justere priserne, kan opnå en højere indtjening Flere kunder = Flere bade, mere vask og flere kondomer Jeg vil hellere tage en pris og satse på få kunder end jeg vil gå ned i pris og skal ha mange kunder. Er så heller ikke den der holder øje med uret samt jeg giver også lidt rabat til kunder der kommer igen og igen. Forstår slet ikke denne tråd. Det står vel enhver for, at springe de GPér over som man mener ligger lige i overkanten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 10. Februar, 2016 powerpoint skrev, den 6/2/2016 at 22:31: SKAT vil ikke finansiere private hobbyer, og hvis din virksomhed ikke er erhvervsmæssig, vil du blive nægtet momsregistrering Jeg kan godt lide hobby-ludere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 10. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 8 minutter siden: Flere kunder = Flere bade, mere vask og flere kondomer Arhhhh.......det bliver vist ikke til det helt vilde....bad 3-4,- kr. vask 5,- kr. kondom 2-3,- kr....og skal man betale leje, markedsføring mv..så er de udgifter jo uændrede.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 10. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 12 minutter siden: Forstår slet ikke denne tråd. Det står vel enhver for, at springe de GPér over som man mener ligger lige i overkanten. Det har du 100 % ret i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 10. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 3 minutter siden: Det står vel enhver for, at springe de GPér over som man mener ligger lige i overkanten. Det er vel ikke meget anderledes end debatterne omkring sex uden kondom? Hvis en Pige ikke ønsker sex uden kondom tilbyder hun det ikke! hvis en mand kun vil sex uden kondom må han finde en pige til det! hvis en mand ikke ønsker at besøge en pige som tilbyder sex uden kondom må han finde en anden end hende som tilbyder det Billedesnyd debatterne jamen check billederne og evt gå udenom Pigerne med fotoshoppede billeder. At debattere det er forkert osv ændrer ikke noget Tidspilde debatterne Det rykker vel næppe på noget? Hygiejnedebatterne Ændrer vel sagtens heller ikke noget? De fleste/ alle debatter på EG ændrer egentlig ikke alverden! I morgen går verden sin vante gang igen. Hvorfor i det hele taget så debattere noget på EG? det ændrer jo ikke noget. Og sådan er det også med en prisdebat som denne... ændrer heller ikke noget som helst! Pigerne tager naturligvis den pris de ønsker ved næste vagt, det skal de da gøre . Men vi diskuterer gladeligt andre ting som ikke ændrer sig… og diskuterer det om og om igen… hvorfor skulle man så ikke kunne diskutere prisen??? er den hellig??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 10. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 1 minut siden: Arhhhh.......det bliver vist ikke til det helt vilde....bad 3-4,- kr. vask 5,- kr. kondom 2-3,- kr....og skal man betale leje, markedsføring mv..så er de udgifter jo uændrede.... Jo men tænk på, at skulle tage bad 10-15 gange hver dag, og hver gang smøre sig ind i hudlotion bagefter for ikke at krakelere, og justere på makeup'en eller lægge en ny. Det er et solidt stykke arbejde alt i alt. Selv om de springer over nogen gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg