Guest Annette6 Skrevet 10. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 5 minutter siden: Arhhhh.......det bliver vist ikke til det helt vilde....bad 3-4,- kr. vask 5,- kr. kondom 2-3,- kr....og skal man betale leje, markedsføring mv..så er de udgifter jo uændrede.... Alt tæller Jeg går i bad før og efter en kunde. Skifter underlag efter hver. Jeg klager ikke men jo mere man forsøger presse prisen jo mere stejl står jeg. Noget jeg ikke kan forstå det er så mange forsøger presse prisen fordi den er for høj og så i samme åndetræt og uden, at blinke spørger om ikke man kan se bort fra kondom for ekstra ?? HALLO siger jeg bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 10. Februar, 2016 Louie De Palma skrev, Lige nu: Jo men tænk på, at skulle tage bad 10-15 gange hver dag, og hver gang smøre sig ind i hudlotion bagefter for ikke at krakelere, og justere på makeup'en eller lægge en ny. Det er et solidt stykke arbejde alt i alt. Selv om de springer over nogen gange. Ja bestemt.....men på den anden side set, hvis de skal i bad 10-15 gange om dagen...dvs et tilsvarende antal kunder avs....så er der penge i kassen....så kan de ansætte en, til at smøre hudlotion på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 10. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 3 minutter siden: Noget jeg ikke kan forstå det er så mange forsøger presse prisen fordi den er for høj og så i samme åndetræt og uden, at blinke spørger om ikke man kan se bort fra kondom for ekstra ?? HALLO siger jeg bare. Klart uacceptabelt....enig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 10. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 4 minutter siden: Alt tæller Jeg går i bad før og efter en kunde. Skifter underlag efter hver. Jeg klager ikke men jo mere man forsøger presse prisen jo mere stejl står jeg. Noget jeg ikke kan forstå det er så mange forsøger presse prisen fordi den er for høj og så i samme åndetræt og uden, at blinke spørger om ikke man kan se bort fra kondom for ekstra ?? HALLO siger jeg bare. Altså Annette6 nu må du da lige komme ind i kampen Kunden giver dig mulighed for at nedbringe dine omkostninger ved at spare kondommet væk! så kan du sgu godt sætte prisen ned til halv pris! nu skal du ikke være snerpet P.S i tilfælde af smileyerne bliver overset vil jeg lige gøre opmærksom på indlægget er skrevet med et smil på læben og på ingen måde skal tages seriøst! Finder det meget forkert ja faktisk så forkert at det nærmest bliver lidt grinagtig, at man går rundt og forhandler om prisen og ønsker services der på ingen måde reklameres med og egentlig også burde forbydes ved lov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 10. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 16 timer siden: Nej førtidspensionen er kun en bæk. Skattetrykket skabes af mange bække. Så isoleret set er førtidspensionisten ikke et problem! " hovedårsagen" er mane flere ting end førtidspensionisten. omkostningsniveau, skat og moms gør prisen høj. Og da folk nu engang er som folk er finder de andre veje for at slippe billigere. Ja det er jo en håbløs konkurrencesituation når man bliver pålægt enorme udgifter såsom 50+25 % skat og skal konkurrere mod nogle som ikke har de udgifter. Hvis man vil hjælpe erhvervslivet må skattetrykket sænkes så købekraften øges og priserne kan sættes ned så folk bedre kan og vil betale.... Tog førtidspensionisten med i eksemplet, da GP' eren gennem hendes skat er med til at betale hans pension og det er jo "fantastisk" hvis han spenderer sin penge på en østpige der ikke betaler skat fremfor at støtte dem som betaler hans pension Førtidspensionisten kunne have været erstattet af en på a-kasse eller andre inden nogen farer ud af den vej hvor de siger de betaler til akassen. Nej du betaler kun til administrationen selve ydelsen kommer fra statskassen. ( bl.a finanseret af am bidrag på din løn) Mener du at folk på overførselsindkomst (førtidspension, dagpenge, efterløn, folkepension osv) har en ekstra forpligtelse til at overveje, hvad de bruger deres penge til? Eller skal der sættes begrænsninger op for hvad den offentlige understøttelse må bruges til, for det er vel egentlig det, du antyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) Liderlig-fyr skrev, for 9 timer siden: Det er vel ikke meget anderledes end debatterne omkring sex uden kondom? Hvis en Pige ikke ønsker sex uden kondom tilbyder hun det ikke! hvis en mand kun vil sex uden kondom må han finde en pige til det! hvis en mand ikke ønsker at besøge en pige som tilbyder sex uden kondom må han finde en anden end hende som tilbyder det Selv om der ikke annonceres med det, så kan det jo læses at der alligevel er piger der siger ok, hvis de bliver spurgt. Så ja,hykleriet kender åbenbart ingen grænser, Redigeret 11. Februar, 2016 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 9 timer siden: Alt tæller Jeg går i bad før og efter en kunde. Skifter underlag efter hver. Jeg klager ikke men jo mere man forsøger presse prisen jo mere stejl står jeg. Noget jeg ikke kan forstå det er så mange forsøger presse prisen fordi den er for høj og så i samme åndetræt og uden, at blinke spørger om ikke man kan se bort fra kondom for ekstra ?? HALLO siger jeg bare. Du har fuldstændig ret i dit skriv. Jeg har kun oplevet 2 steder (begge hos privat piger, der sætter hygiejnen i højsædet) at der blev skiftet underlag efter besøget, ellers har det været det samme ulækre håndklæde der bruges gang efter gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 11. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 9 timer siden: Altså Annette6 nu må du da lige komme ind i kampen Kunden giver dig mulighed for at nedbringe dine omkostninger ved at spare kondommet væk! så kan du sgu godt sætte prisen ned til halv pris! nu skal du ikke være snerpet Du siger noget ... og ved at springe badene væk og bruge samme underlag til alle jamen Alt sparet er tjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 11. Februar, 2016 BigDick skrev, for 8 minutter siden: Du har fuldstændig ret i dit skriv. Jeg har kun oplevet 2 steder (begge hos privat piger, der sætter hygiejnen i højsædet) at der blev skiftet underlag efter besøget, ellers har det været det samme ulækre håndklæde der bruges gang efter gang. Jamen det burde da være en selvfølge Ligeledes at bruges der legetøj så gøres det også rent fra kunde til kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) warmgun skrev, for 14 timer siden: Er du ved at "samle sammen" til et besøg hos LC, så hun har gode grunde til at afstraffe dig? Det kunne være I kunne gå sammen, så er der gode muligheder for at få tilbud på genopdragelse. Redigeret 11. Februar, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 11. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 5 timer siden: Det kunne være I kunne gå sammen, så er der gode muligheder for at få tilbud på genopdragelse. Har skam afprøvet Hexens evner - de er uovertrufne, men hvordan blev jeg lige blandet ind i det her? Og hvad har det med prissætning at gøre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 7 timer siden: Jamen det burde da være en selvfølge Ligeledes at bruges der legetøj så gøres det også rent fra kunde til kunde. ja alt andet er ganske enkelt for ulækkert... det er jeg helt enig i .... men jeg ville få samme problem med mængden af vaske... fx - lad os sige at pris og antal kunder hang sammen og halv pris betød dobbelte antal kunder.... fuck kondomerne - det er 0,75 kr stykket - men hvis jeg skulle vaske mellem 30 og 40 håndklæder + 8-10 lagner HVER gang jeg havde været på vagt ville jeg blive vanvittig det ville jeg ganske enkelt ikke gide.... så er det ikke hyggen værd... så ville jeg stoppe på sekundet..... jer mænd der synes i har svaret på alting "sæt prisen ned" - i skulle prøve at overveje at langt hovedparten af jer dårligt kan mere end 1,5 gang hvis bølgerne går højt - så er i færdige for den omgang... .... tror i så vi piger ville have nogen som helst fornøjelse af kunde nr 6-10 ? Selv om vi trods alt noget mere leveringsdygtige end i er, tror i så ikke også vi har grænser for hvornår det er nydelse og hvornår det bliver en sur pligt der skal overståes i en vis fart ??? endsige - tror i vi ville have den ringeste interesse i at give jer en god service når i på den måde havde forvandlet jer til et nummer i rækken og det hele blot handlede om kvantitet og intet andet ??? face it.... jer der advokerer for prisnedsættelse er kun ude på at få det hele til det halve fuldkommen uden omtanke for hvilke konsekvenser det egentlig medfører for sælger (GPerne) .... det siger en hel del mere om jer end det siger om prisniveau, servicenivau og udbud/efterspørgsel... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 Helt ærligt jeg gad heller ikke arbejde, hvis jeg skulle vaske 8-10 lagner, hver gang jeg havde været på vagt....plus mange håndklæder.....hmmm, men kan ikke lade være med ar regne lidt på det.....hvis et lagen er lig med en kunde, og lad os sige til gnst 1500,- kr pr gæst, dvs 12-15000,- pr vagt ......eller bruger samme kunde flere lagner.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt. Redigeret 11. Februar, 2016 af BigDick 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 11. Februar, 2016 BigDick skrev, for 7 minutter siden: Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt. Besøger du SVJ pigerne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) BigDick skrev, 1 time siden: Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt Forklar lige, hvordan du kommer til den konklusion....jeg kan ikke finde et eneste indlæg der indikerer det... Redigeret 11. Februar, 2016 af peter jørgensen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) BigDick skrev, 1 time siden: Ja så må jeg jo bare konkludere at skribenterne i tråden åbenbart ikke har det mindste imod at ligge og hygge sig i andres efterladenskaber, så jeg tænker.på at så kan det jo være fuldstændig ligegyldigt med hygiejnen, det er åbenbart ikke noget hverken piger og mænd vægter særlig højt. God førnøjelse siger jeg bare. Føj et svineri, gudskelov jeg kun besøger de piger der sætter hygiejnen højt. Venter du da med at lægge dig, til du har set hende skifte lagnet? Redigeret 11. Februar, 2016 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 11. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 3 timer siden: Helt ærligt jeg gad heller ikke arbejde, hvis jeg skulle vaske 8-10 lagner, hver gang jeg havde været på vagt....plus mange håndklæder.....hmmm, men kan ikke lade være med ar regne lidt på det.....hvis et lagen er lig med en kunde, og lad os sige til gnst 1500,- kr pr gæst, dvs 12-15000,- pr vagt ......eller bruger samme kunde flere lagner.... Uh et regnestykke Du siger 1500 i gennemsnit og 12000 på en vagt 1500 lad os sige det er for 1 time = 8 timer sex og giver så 12000 Hvem mon kan sex så mange timer ... Hvad med pauser - Ej det holder altså ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 11. Februar, 2016 peter jørgensen skrev, for 2 timer siden: Helt ærligt jeg gad heller ikke arbejde, hvis jeg skulle vaske 8-10 lagner, hver gang jeg havde været på vagt....plus mange håndklæder.....hmmm, men kan ikke lade være med ar regne lidt på det.....hvis et lagen er lig med en kunde, og lad os sige til gnst 1500,- kr pr gæst, dvs 12-15000,- pr vagt ......eller bruger samme kunde flere lagner.... Nu må du ikke blive for naiv. Jeg tror ikke at ret mange piger i branchen der køre med de standart priser knalder 8-10 gæster pr vagt når man ser at rigtig mange af de danske piger arbejder rund om i landet 5-6 vagter om ugen eller er det samme sted en uge eller 14 dage samme sted af gangen. Køre man det tempo kan det ikke være for fornøjelsens skyld men andet der ligger til grunde for de mange lange vagter. Jeg har også førhen sat vagt men andre piger på klinikker rund om i Jylland og Fyn og har endnu aldrig mødt en der nåede op over 4-5 gæster a hele eller halve timer så i guder hvor må en 10-12 timers vagt være dræbende lang. For en 5 år siden hvor jeg arbejdede på en klinik på Fyn var en af de andre piger en af Danmarks mest eftertragtet som lige har forladt brancen ( no name) havde en vagt hvor hun trak 10.000 kr med hjem og omtalte det som en fantastisk indbringende vagt. Åbenbart ikke en hverdags ting. Så jeg tror ikke på de 8-10 gæster. Andre som havde været i branchen i flere år som jeg kender/kendte var tilfreds med at have et par tusser med hjem for som de sagde det kunne de ikke tjene andre steder. Måske ganske enkelt at de sure og utilfredse GP der skrappere op og sætter sig selv højst over alle andre alm dødelige GP'er ikke har nok at lave. Der findes nemlig intet værre end at kede sig og have for høje tanker om sig selv og for meget fritid. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 11. Februar, 2016 Jasmin skrev, for 3 timer siden: ja alt andet er ganske enkelt for ulækkert... det er jeg helt enig i .... Det er desværre ret udbredt Jasmin skrev, for 3 timer siden: men jeg ville få samme problem med mængden af vaske... fx - lad os sige at pris og antal kunder hang sammen og halv pris betød dobbelte antal kunder.... fuck kondomerne - det er 0,75 kr stykket - men hvis jeg skulle vaske mellem 30 og 40 håndklæder + 8-10 lagner HVER gang jeg havde været på vagt ville jeg blive vanvittig det ville jeg ganske enkelt ikke gide.... så er det ikke hyggen værd... så ville jeg stoppe på sekundet..... Kunne man ikke være lidt snu her og kombinere det med indtægt?? Slavedreng udklædt i en lille stuepigeuniform bliver sat til det! Så skal du bare med jævne mellemrum give ham et klask i røven. Men det er jo noget du kan gå til og fra.. du kan jo eksempelvis godt lige klare en quickie imellem eller gå til og fra madlavningen. Altså tøser prøv nu at være innovative ikke Jasmin skrev, for 3 timer siden: jer mænd der synes i har svaret på alting "sæt prisen ned" - i skulle prøve at overveje at langt hovedparten af jer dårligt kan mere end 1,5 gang hvis bølgerne går højt - så er i færdige for den omgang... Lidt mere kan det vel blive til Jasmin skrev, for 3 timer siden: .... tror i så vi piger ville have nogen som helst fornøjelse af kunde nr 6-10 ? Selv om vi trods alt noget mere leveringsdygtige end i er, tror i så ikke også vi har grænser for hvornår det er nydelse og hvornår det bliver en sur pligt der skal overståes i en vis fart ??? endsige - tror i vi ville have den ringeste interesse i at give jer en god service når i på den måde havde forvandlet jer til et nummer i rækken og det hele blot handlede om kvantitet og intet andet ??? Kan have sin charme. Minder lidt om flatratesex i Tyskland. Man bliver dog hurtig træt af det. Jasmin skrev, for 3 timer siden: face it.... jer der advokerer for prisnedsættelse er kun ude på at få det hele til det halve fuldkommen uden omtanke for hvilke konsekvenser det egentlig medfører for sælger (GPerne) .... det siger en hel del mere om jer end det siger om prisniveau, servicenivau og udbud/efterspørgsel... Jeg advokerer for prisnedsættelse. Men ikke en prisnedsættelse hvor i kommer hjem med en ussel løn! Selvfølgelig skal i tjene en ordentlig løn! det er et arbejde! hvilket egentlig er ganske fedt! personligt nyder jeg meget pengene er imellem så man kan bede om at få det som man vil have det og Pigen så leverer det. Kan godt forstå priserne bliver høje når man tænker på høj husleje, tidspildere, pikspillere og anden form for chikane som i udsættes for og ikke at forglemme moms,skat og sociale omkostninger.. Men det er altså ikke fedt at betale værdien af en Ipad mini for en hyggestund med Jer (betragter mig selv som en af de gode Mænd) Håber der kommer nogle innovative løsninger i det Danske prostitutionsmarked på et tidspunkt (også her i Jylland) eksempelvis ligesom Trine Teases FKK dag i KBH. Hvad jeg lige har opfattet var priserne nede på 700 kr for 30 min da pigerne ingen udgifter havde Hvis man fik stablet et sted på benene med sauna, hyggebar område, lidt sofaer og knalderum, en lille bid mad, kaffe, vand og sodavand…. kunne stable 6+ piger i den daglige bemanding til en pris på 400 kr i entre og 700 kr/30 min så gad jeg dæleme ikke køre til Hamborg!!! NO WAY Jeg ved ikke om det ville være acceptabelt for Pigerne. Men de slipper trods alt for dyr husleje og markedsføring. De slipper også for alverdens kommunikation med pikspillere og folk der brænder dem af. Desuden kunne jeg godt forestille mig Pigerne ville føle sig mere sikkert sådan et sted? altså lille Lise på 50 kg kan måske godt blive lidt presset hvis store Johny på 120 kg bliver arrig og de er alene sammen?(i klubben er der flere/mange folk hele tiden) måske lise løser det ved at have en tlf dame, men så fald sparer hun udgifter til tlf dame i sådan en klub. Okay i FKK skal hun så ud og have charmeret en Mand med i rummet hver gang og det går der lidt tid med. Men det er vel bare pausetid til Missen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 11. Februar, 2016 Liderlig-fyr skrev, for 5 minutter siden: Hvad jeg lige har opfattet var priserne nede på 700 kr for 30 min da pigerne ingen udgifter havde Der er flere der kører til mellem 600-800,- for 30 min, men selv der prøver man forhandle om prisen da mange synes det er for meget. Kan komme med et et eks. fra igår .. En ville ha 2 udløsninger for 400,- og han skulle nok skynde sig ?? En ville idag ha sex til 300,- ?? NOPE ikke ved mig ... vil gerne kunne se mig selv i spejlet uden at føle mig for billig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 11. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 12 minutter siden: Der er flere der kører til mellem 600-800,- for 30 min, men selv der prøver man forhandle om prisen da mange synes det er for meget. Kan komme med et et eks. fra igår .. En ville ha 2 udløsninger for 400,- og han skulle nok skynde sig ?? En ville idag ha sex til 300,- ?? NOPE ikke ved mig ... vil gerne kunne se mig selv i spejlet uden at føle mig for billig. 600 kr/ 30 min i klinik med de udgifter der er forbundet ved det er for lidt i Danmark i min optik De 700 kr/30 min er et FKK koncept hvor Pigen ikke har udgifter men kun indtægter (eller beskedne udgifter) altså ikke sammenlignelig med klinik hvor der er udgifter som også skal betales. På en FKK klub ville du slippe for klumpen der vil have det til 300-400 kr. For han vil jo ikke engang betale de 400 kr i entre, så du vil aldrig støde ind i ham fri for tidspildet og kan se dig i spejlet bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 (edited) Annette6 skrev, for 3 timer siden: Uh et regnestykke Du siger 1500 i gennemsnit og 12000 på en vagt 1500 lad os sige det er for 1 time = 8 timer sex og giver så 12000 Hvem mon kan sex så mange timer ... Hvad med pauser - Ej det holder altså ikke Nej selvfølgelig holder den ikke.....regnestykket er lavet med udgangspunkt i nedenstående indlæg, fra en åbenbart meget travl GP. Jasmin skrev, for 7 timer siden: fuck kondomerne - det er 0,75 kr stykket - men hvis jeg skulle vaske mellem 30 og 40 håndklæder + 8-10 lagner HVER gang jeg havde været på vagt ville jeg blive vanvittig det ville jeg ganske enkelt ikke gide.... så er det ikke hyggen værd... så ville jeg stoppe på sekundet også svar til Frodige Ida Redigeret 11. Februar, 2016 af peter jørgensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Så jeg tror ikke på de 8-10 gæster Der gør jeg da heller ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Måske ganske enkelt at de sure og utilfredse GP der skrappere op og sætter sig selv højst over alle andre alm dødelige GP'er ikke har nok at lave. Der findes nemlig intet værre end at kede sig og have for høje tanker om sig selv og for meget fritid. Måske rammer du sømmet på hovedet præcis der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg