Hop til indhold
Natskygge

Janet - i en klasse for sig selv

Recommended Posts

Janet – en klasse for sig selv

Det er mere end en uge siden jeg startede med at skrive til Janet forud for hendes første besøg i København, som begyndte her i weekenden. Og jeg må sige, at jeg har gået og trippet og ventet længelsfuldt på, at dagen for mit besøg hos hende skulle oprinde for, hvis bare halvdelen af de forventninger der var blevet opbygget gennem både hendes profil, hjemmeside og emails ville blive opfyldt, så ville det blive en fantastisk oplevelse.

Og nu har jeg så fået forløsningen, og hvad andet kan jeg sige end, at det var en helt fantastisk oplevelse på alle områder.

Janet lever til fulde op til sine egne beskrivelser og billeder, men er meget mere end det. Udover at være usædvanlig smuk, er hun også charmerende, nysgerrig, veltalende og interesseret. Og så udstråler hun sex og lyst på et niveau, der kun sjældent opleves hos kurtisaner, som hun kalder sig selv på sin hjemmeside. Hendes krop er en drøm og selvom jeg tror at brysterne er hjulpet lidt er de underskønne og bløde at lege med. Alt i alt en oplevelse i en klasse for sig selv og med sex der nok ikke kommer meget tættere på den private slags når den er bedst.

Jeg havde en del bøvl med at komme frem pg.a knald på motorvejene, men selv med en pæn forsinkelse var Janet afslappet og forstående og udstrålede god tid, hvilket også fik mig til at slappe af efter den lidt hektiske ankomst, og efter lidt småsnak i stuen gik turen til soveværelset efter en hurtig dush. Det var vidunderligt og meget ophidsende at pakke hendes lækre krop ud af de snævre gevandter og herefter udspillede der sig så et sexforløb, der fik klokkerne til at ringe. Uden at gå i detaljer kan jeg sige, at Janet sutter (uden) vidunderligt, kysser intenst og frækt og bestemt selv sætter stor pris på berøring og opmærksomhed.

Fantastisk når sådan en pige kommer til byen. Ærgerligt hun kun er her i godt 14 dage.

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Super anmeldelse. 

Hun skriver downtown Copenhagen

hvor er vi ca i København

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sydhavnen, på Sjællandssiden. Privat lejlighed. Elendige p-forhold, men det er anstrengelserne værd. Pas dog på de særdeles griske p-vagter i området.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej Alle :-)

har været dagligt lurer på alle anmeldelser og indlæg på denne side, men tænkte at nu måtte det være på tide at give lidt ( meget) tilbage.

er lige kommet fra et besøg hos Janet , og kan ikke rose denne vidunderlige kvinde nok , klog , veltalende , super sexy, frække øjne og en krop der

er et rent 10-tal med pil op .

havde også bestilt tid via mail for ca. 3 uger siden , og havde tænkt at det næsten lød for godt til at være sandt.

men mine tanker blev gjort til skamme , alt er perfekt , mail frem og tilbage , besked om adresse , fakta om hvad jeg kunne lide osv

så hun vidste inden jeg kom hvad jeg ville have og hvordan hun skulle udfører akten.

ankom kl 11.45 ( havde tid kl 12 )

..alt ok selvom jeg var tidlig på den.

10 min hyggesnak på sofaen , før hun førte mig ind i soveværelset og så startede det ellers foran et stor spejl , forbi det tændte åbenbart hende :-)

og jeg havde bestemt mig for at gøre alt i min magt for at hun også fik noget ud af det ..

spurgte ind til hendes bryster og fik at vide at de var ægte og det er jeg ikke i tvivl om er rigtigt.

derefter afklædning af hinanden meget langsomt og frækt med masser af kys og tunge , derefter et perfekt bj (uden) hvor der blev slikket helt om i bag i .

super frækt og hun lød til at nyde det -mindst lige så meget som mig.

derefter kom vi hele verden rundt , spansk , dansk , doggi , cowgirl og omvendt cowgirl . hvor jeg til sidst ikke kunne holde mig tilbage mere , og havde i min mail sagt at

min favorit afslutning var i hendes mund ..

så hun må havde vidst at det var tid - fordi hun flåede kondomet af og suttede mig færdig til den HELT store guldmedalje...

aftørring , et koldt glas vand og endnu 5 min hygge snak i stuen efter..

jeg havde betalt for 30 min  ( 1200 kr ) men da jeg kører ned i elevatoren kigger jeg på mit ur ..så jeg havde været der i rigtig god tid WOW

kan kun sige at jeg har aldrig mødt en pige som hende , hun er 27 år ..der på alle områder er den helt perfekte GP.

det er så populært herinde at give karakter , så jeg vil slutte med at sige , hvis 10 er top karakter giver jeg Janet

20 i ALT.. :-)

husk at behandle hende som en dronning , det fortjener hun 120 %

helt klart min top 3 bedste sexoplevelse ( og jeg har haft mange )

Redigeret af Internalizer
fjernet sluttidspunkt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fine anmeldelser.

Bare ikke så smart Rex, at skrive du fik så meget ekstra tid, hvis det altså ikke kun er falsk blær.

Nu kan Janet risikere at møde tosser der forventer samme ordning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
REX23 skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde betalt for 30 min  ( 1200 kr ) men da jeg kører ned i elevatoren kigger jeg på

Den slags glæder man sig over for sig selv, uden at bræge op om det.

Redigeret af Internalizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja ups .. det kan jeg nemt se jeres point i ..

jeg tænkte ikke over hvad jeg skrev .. ville bare fortælle så sandfærdigt som muligt .

nogen mulighed for at man kan redigere i sit indlæg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
REX23 skrev, for 59 minutter siden:

ja ups .. det kan jeg nemt se jeres point i ..

jeg tænkte ikke over hvad jeg skrev .. ville bare fortælle så sandfærdigt som muligt .

nogen mulighed for at man kan redigere i sit indlæg ?

Du kan kun rette i den første time.

Jeg har rettet en anelse og fjernet sluttidspunktet :)

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Janet i dag 90 min. Fantastisk oplevelse.......

Kan til fulde tilslutte mig ovenstående anmeldelser, hun er super dejlig, varm og indlevende. 

Fik prøvet ting jeg aldrig i min fantasi havde drømt om...... :-P

Kan på det kraftigste anbefale et besøg hos denne intelligente kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonE skrev, for 1 time siden:

Besøgte Janet i dag 90 min. Fantastisk oplevelse.......

Kan til fulde tilslutte mig ovenstående anmeldelser, hun er super dejlig, varm og indlevende. 

Fik prøvet ting jeg aldrig i min fantasi havde drømt om...... :-P

Kan på det kraftigste anbefale et besøg hos denne intelligente kvinde.

Lyder godt med endnu en positiv anmeldelse. Har også selv booket en tid til weekenden, så det skal nok blive godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...