knallert 3414 Skrevet 8. Februar, 2016 er der nogen der har været på besøg hos patty. og vil fortælle om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 8. Februar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/201804 glemte linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterbig 3 Skrevet 8. Februar, 2016 Har skrevet til hende men ikke fået svar, så følger lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Misterbig 3 Skrevet 8. Februar, 2016 Har modtaget et tilbud på kr 1500 for en times tid, lidt i overkanten da hun virker som ret ny og ikke meddeler hvad der er incl i prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 9. Februar, 2016 har sme'et sammen med hende. Skrev først på dansk, men fik ikke noget svar, prøvede derefter på engelsk, da kom der hurtigt svar. Har også snakket med hende i tlf. prisen er 1500 for en time, umiddelbart lidt i overkanten, men jeg ved ikke hvad man får for pengene. Så det kan vise sig at være en ok pris 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Life2802 50 Skrevet 10. Februar, 2016 Hun Info mig at hun kan mødes v Thong Thai på Vedrlsgade nogen været der - at berette? Været sammen m Patty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 12. Februar, 2016 Måske arbejder hun på Thong Thai Massage i Vedelsgade 63, 7100 Vejle. Kender ikke selv stedet, men bor da ikke længere væk end at jeg kan forsøge at blive klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 35 Skrevet 19. Februar, 2016 Møjn Jeg har besøgt Patty, det er rigtig at hun arbejde på Thông Thai Massage, Vedelsgade 63, 7100 Vejle. Indgangen til klinikken er i porten om til gården, (den eneste dør i porten), man går ind i en opgang og kan se døren indtil klinikken med det samme. God diskret Der er Patty på billederne, hun var ført den samme kjole som hun har på, på det store billede, godt udsyn til hendes flotte C-skåls bryster. Hun er omkring de 160 cm høj og vejer 50-55 kg (lige til at smide rund med på briksen) Jeg blev lidt overraskede over hendes højde, for på billede virker hun til at være højre. Prisen 1000 for 30 minutter sex, 1500 for 1 time sex. Jeg springer altid massagen over, for ofte er de ikke uddannet massører, så for mig er det altid direkte til sexen … Jeg betalte de 1000 kr. og hun forsvandt ud med pengene, imellem tiden tog jeg alt tøjet af, hun kom tilbage, smed hun omgående alt tøjet, så jeg kunne se hendes næsten perfekte krop. (Næsten perfekte krop pga. af nogle stræk mærker pga. fødsel) Jeg begyndte omgående at sutte på hendes flotte bryster og mærke efter at hun var helt perfekt glat mellem benende, op på briksen med hende og fik frit udsyn til hende glat barberet fisse som jeg begynde at slikke våd, så ellers der ud med sex i forskellige stillinger rund på massage briksen. Hun virker til ikk at have så meget erfaring at arbejde med sex, for jeg måtte hjælpe hende med at få kondomet på, men hva fanen J J Jeg fik aldrig prøvet fransk, det må vente til en anden gang.. https://annoncelight.dk/showad/201804 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg