Hop til indhold

Recommended Posts

har sme'et sammen med hende. Skrev først på dansk, men fik ikke noget svar, prøvede derefter på engelsk, da kom der hurtigt svar.

Har også snakket med hende i tlf. prisen er 1500 for en time, umiddelbart lidt i overkanten, men jeg ved ikke hvad man får for pengene. Så det kan vise sig at være en ok pris

Del dette indlæg

Link til indlæg

Møjn

Jeg har besøgt Patty,  det er rigtig at hun arbejde på  Thông Thai Massage, Vedelsgade 63, 7100 Vejle.

Indgangen til klinikken er i porten om til gården, (den eneste dør i porten), man går ind i en opgang og kan se døren indtil klinikken med det samme. God diskret

Der er Patty på billederne, hun var ført den samme kjole som hun har på, på det store billede, godt udsyn til hendes flotte C-skåls bryster.  Hun er omkring de 160 cm høj og vejer 50-55 kg (lige til at smide rund med på briksen)

Jeg blev lidt overraskede over hendes højde, for på billede virker hun til at være højre.

Prisen 1000 for 30 minutter sex, 1500 for 1 time sex. Jeg springer altid massagen over, for ofte er de ikke uddannet massører, så for mig er det altid direkte til sexen …

Jeg betalte de 1000 kr. og hun forsvandt ud med pengene, imellem tiden tog jeg alt tøjet af, hun kom tilbage, smed hun omgående alt tøjet, så jeg kunne se hendes næsten perfekte krop. (Næsten perfekte krop pga. af nogle stræk mærker pga. fødsel)

Jeg begyndte omgående at sutte på hendes flotte bryster og mærke efter at hun var helt perfekt glat mellem benende, op på briksen med hende og fik frit udsyn til hende glat barberet fisse som jeg begynde at slikke våd, så ellers der ud med sex i forskellige stillinger rund på massage briksen.

Hun virker til ikk at have så meget erfaring at arbejde med sex, for jeg måtte hjælpe hende med at få kondomet på, men hva fanen J J

Jeg fik aldrig  prøvet fransk, det må vente til en anden gang.. https://annoncelight.dk/showad/201804  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...