fasan 11 Skrevet 10. Februar, 2016 Prøv at besøge susanne om onsdagen. Hun er rigtig sød at snakke med. Hendes spanske er KANON. Super dejlige fyldige og bløde bryster. Hendes franske er rigtig godt. Mange andre kunne lære meget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjylland 1 Skrevet 10. Februar, 2016 Har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasan 11 Skrevet 10. Februar, 2016 nej, men se annonce i e.b. eller tlf. 86166696 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 10. Februar, 2016 Hej Jeg tror da at hun også har en profil herinde https://www.eroguide.dk/forum/profile/8837-susanne/. Der er både mail og tlf. til hende. MVH Nordlys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 11. Februar, 2016 fasan skrev, for 18 timer siden: Prøv at besøge susanne om onsdagen. Hun er rigtig sød at snakke med. Hendes spanske er KANON. Super dejlige fyldige og bløde bryster. Hendes franske er rigtig godt. Mange andre kunne lære meget Jeps, bestemt en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hunden Skrevet 12. Februar, 2016 Jeg er helt enig i, at Susanne er en dejlig dame, der kan sit "arbejde" Har også prøvet en trekant med hende, hvor hun havde fundet en ekstra mand til denne - og det kan klart anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Februar, 2016 Det er altid en fornøjelse at besøge Susanne. Hun er sød, sexet og fantastisk til både det spanske og franske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HanrejAarhus 1 Skrevet 17. Februar, 2016 Susanne er nok 52, og udseende svarer til alderen. Ikke så høj, men fin figur og nogle skøønne babser. SOM i dèn grad er gode til spansk. Jeg tror, at hun kan det meste. Frem for alt er Susanne en kvik, livlig og nærværende pige, og for mig er hun tillidsvækkende, sådan at forstå, at man tør lufte sine små ”ismer” fx i et rollespil, i tillid til, at man i hvert fald ikke bliver smidt ud eller grinet af. (men selvfølgelig har hun sine grænser). Man føler sig godt tilpas hos Susanne, både ”før, under og efter” *smf* Absolut et besøg værd ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg