Hop til indhold
Guest sniger

Nyt thai sted Hvidovre torv

Recommended Posts

Det er et par sjove, søde og MEGET snakkende kvinder (den ene mere end den anden), som tidligere var sammen i Valby (Alun Sportmassage) på den kan du sikkert finde lidt herinde, hvis du søger - hvor man kan få alt....undtagen massage :-). Har været forbi og det var for mig, som i "gamle" dage i Valby. Prøv det, men du skal være parat til, at du IKKE kommer til at slappe af og at du får en lidt anderledes oplevelse til en konkurrencedygtig pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucash skrev, den ‎17‎-‎02‎-‎2016 at 07:51:

... Prøv det, men du skal være parat til, at du IKKE kommer til at slappe af og at du får en lidt anderledes oplevelse til en konkurrencedygtig pris. 

Argh, Lucash, så hemmelighedsfuld kan du sgu da ikke være! :-) Fortæl os da lidt mere om, hvordan oplevelsen hos de piger er anderledes end hos andre!!? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Argh, Lucash, så hemmelighedsfuld kan du sgu da ikke være! :-) Fortæl os da lidt mere om, hvordan oplevelsen hos de piger er anderledes end hos andre!!? :-)

Jeg mener at det var hos ALUN Sportsmassage, at jeg ringede på for 2-3 år siden med henblik på en massage naturligvis, og jeg var lidt i tvivl om hvorvidt de tilbød ekstra.

Den tvivl forsvandt som dug for solen da kvinden (husker ikke navnet, måske Ann???) åbnede døren. En lille og meget smilende, talende kvinde nærmest trak mig ind i gangen, gav mig et kæmpe kram hvorefter hun tog fat om min røv, trak mig ind til sig, og begyndte at lave samleje bevægelse, en hånd ned til mit skridt og så siger hun ;"Ohhh, den skal vist ha god massage; hva??"

Det var sgu liiige påtrængende nok til mig, og adspurgt om hva det kostede, sagde hun 500,- for massage+HJ, jeg var hurtig og sige at jeg kun havde 300,- så jeg ville lige kører ud og hæve flere penge og så komme tilbage, det syntes hun var en god ide, "finde mange penge" opfordrede hun mig til med et stort grin. Jeg vendte aldrig tilbage, en noget spøjs oplevelse.

Jeg mener at have læst mig til nogle tidligere anmeldelser på Gimel i sin tid. Der synes jeg at kunne huske noget om en pige der var halt, men trods det alligevel formåede at bringe sig selv i nogle positioner der ikke burde være mulige for en der er halt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej J.

Ha ha.. det kan jeg da godt...men det bliver meget det samme, som du kan læse i anmeldelserne herinde - hvis du søger på Alun Sportmassage - så det vil jo næsten bare være gammel vin på gamle flasker:smile:

Men en lille "trailer" kan du og evt. andre da godt få:

Jeg ringede på det "gamle kendte nr." står i annoncen - talte med Pom. Hun kunne ikke kende mig i telefonen - men det kunne hun da jeg mødte op...dejligt.

Smil fra begge (nu hedder hendes veninde More og ikke Golan)...men de er begge to - (overfor mig) fuldstændig som de plejer. 2 min inde i det opvarmet, hyggelige og thaidekoreret rum, henne og pille i skridtet, tage mig på røven - og de regner allerede med, at jeg skal have dem begge to sammen...i mindst 1 time. Her må jeg nævne for dem som ikke kender dem, at hvis man tænker to timer med dem, så skal man være parat til, at der vil være fuld gas på, fra start til slut og More vil nok være mest fremme i skoene..eller rettere på madrassen og din krop - altså snakketøjet står IKKE stille, du får IKKE lov og slappe af, og du vil IKKE få massage - men masser af skæg, og ballade (hvis du kan følge med og er til det) og bagefter vil du måske have brug for, at hvile ørene og måske også andre dele i en rum tid  :-) Alt sammen skrevet med et glimt i øjet.

Men altså de var begge nøgne efter 5 min - Pom kærlig og sød som sædvanlig, og med bart kød i hovedet - bart kød i skridtet - masser af smaskelyde og snak fra More, så går sådan en time alligevel stærkt. Og selvom man tidsmæssigt er færdig (tiden er de large med), er godt udtømt evt. efter flere afgange, og træt i ørene og måske også lidt rund på gulvet - men for mit vedkommende stadig med ondt i kæberne af at grine - ja, og måske også i tungen af at slikke den ene og den anden... :-P så er det bare en oplevelse, som er svær at beskrive - men simpelthen skal opleves!! Prisen...ja den vil nok svinge en del - alt efter kendskab, venlighed, humør, kemi og ikke mindst din egen deltagelse i showet - men jeg tror, at enten er man til det eller også er man ikke. En lille sidebemærkning - imens jeg tog mit tøj på, så lå More helt nøgen på madrassen og gjorde sig til - stak røven lige i vejret, pillede ved sig selv og spillede op til mere :smile: Så kedeligt det er det altså ikke - men jeg havde også et arbejde at passe.

Undskyld hvis det blev meget en gentagelse af hvad andre fra det tidligere Alun Sportmassage har beskrevet - men det er faktisk første gang, at jeg beskriver et forløb hos dem...men som andre har nævnt, hvis man er lidt i det primitive humør, så kan det være en fantastisk oplevelse og de er søde og kan have svært ved, at slippe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja tak det lyde godt nok spetakkulært jeghar hæftet mig ved at at læse på deres hjemmeside at de ikkekan tilbyde bad, hvilket de så selv heller ikke kan tage så ........jeg venter til de har fået indlagt vandig bruser og......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der fremkaldede du nogle minder Lucash :shock::eek::-? Første gang følte jeg mig som en lille svensk byvej, der pludseligt blev overkørt af nogle store vejtromle fra Bangkok.

Jo, det var sjovt nogle gange på Alun, men også lidt halvskørt. Man skal godt kunne lide showen, for det er show fra start til mål. Ikke andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucash skrev, for 1 time siden:

Hej J.

Ha ha.. det kan jeg da godt...men det bliver meget det samme, som du kan læse i anmeldelserne herinde - hvis du søger på Alun Sportmassage - så det vil jo næsten bare være gammel vin på gamle flasker:smile:

Men en lille "trailer" kan du og evt. andre da godt få:

Jeg ringede på det "gamle kendte nr." står i annoncen - talte med Pom. Hun kunne ikke kende mig i telefonen - men det kunne hun da jeg mødte op...dejligt.

Smil fra begge (nu hedder hendes veninde More og ikke Golan)...men de er begge to - (overfor mig) fuldstændig som de plejer. 2 min inde i det opvarmet, hyggelige og thaidekoreret rum, henne og pille i skridtet, tage mig på røven - og de regner allerede med, at jeg skal have dem begge to sammen...i mindst 1 time. Her må jeg nævne for dem som ikke kender dem, at hvis man tænker to timer med dem, så skal man være parat til, at der vil være fuld gas på, fra start til slut og More vil nok være mest fremme i skoene..eller rettere på madrassen og din krop - altså snakketøjet står IKKE stille, du får IKKE lov og slappe af, og du vil IKKE få massage - men masser af skæg, og ballade (hvis du kan følge med og er til det) og bagefter vil du måske have brug for, at hvile ørene og måske også andre dele i en rum tid  :-) Alt sammen skrevet med et glimt i øjet.

Men altså de var begge nøgne efter 5 min - Pom kærlig og sød som sædvanlig, og med bart kød i hovedet - bart kød i skridtet - masser af smaskelyde og snak fra More, så går sådan en time alligevel stærkt. Og selvom man tidsmæssigt er færdig (tiden er de large med), er godt udtømt evt. efter flere afgange, og træt i ørene og måske også lidt rund på gulvet - men for mit vedkommende stadig med ondt i kæberne af at grine - ja, og måske også i tungen af at slikke den ene og den anden... :-P så er det bare en oplevelse, som er svær at beskrive - men simpelthen skal opleves!! Prisen...ja den vil nok svinge en del - alt efter kendskab, venlighed, humør, kemi og ikke mindst din egen deltagelse i showet - men jeg tror, at enten er man til det eller også er man ikke. En lille sidebemærkning - imens jeg tog mit tøj på, så lå More helt nøgen på madrassen og gjorde sig til - stak røven lige i vejret, pillede ved sig selv og spillede op til mere :smile: Så kedeligt det er det altså ikke - men jeg havde også et arbejde at passe.

Undskyld hvis det blev meget en gentagelse af hvad andre fra det tidligere Alun Sportmassage har beskrevet - men det er faktisk første gang, at jeg beskriver et forløb hos dem...men som andre har nævnt, hvis man er lidt i det primitive humør, så kan det være en fantastisk oplevelse og de er søde og kan have svært ved, at slippe dig.

Lucash..super beskrivelse... hvad ligger sådan en omgang på med begge kvinder..sådan bare cirka?? var det økofransk de giver??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fenwick skrev, for 51 minutter siden:

Er more hende der står til venstre på de første billede på deres hjemmeside???

Pom er til venstre og More er til højre.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sniger
Lucash skrev, den 17. februar 2016 at 07:51:

Det er et par sjove, søde og MEGET snakkende kvinder (den ene mere end den anden), som tidligere var sammen i Valby (Alun Sportmassage) på den kan du sikkert finde lidt herinde, hvis du søger - hvor man kan få alt....undtagen massage :-). Har været forbi og det var for mig, som i "gamle" dage i Valby. Prøv det, men du skal være parat til, at du IKKE kommer til at slappe af og at du får en lidt anderledes oplevelse til en konkurrencedygtig pris. 

Er der en mulighed for at "snige" sig ud andre veje ellers må jeg teste den i mørke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fenwick skrev, 1 time siden:

prøver lige igen.. giver de økofransk? ( altså uden gummi)

Det var i hvert fald muligt tidligere...

Og jeg kan fuldstændig tilslutte mig Lucash anmeldelse.

Mange ting sjove kan ske hos de "skøre" damer. Men det kræver at man selv deltager aktivt i løjerne :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var et smut forbi her til aften, havde en god snak med Pom. Og dukkede op en halv time efter. Fik bestilt en times olie massage til 400, hun spurgte ikke om noget ekstra men var i hopla og superglad. Efter 10 minutters massage syntes hun det var varmt, så hun ville smide tøjet hahahaha de første 10 minutter havde hun gnedet sin varme våde fisse op og ned af benene på mig. Gider ikke gå så meget i detaljer, men mon ikke hun fik lidt ekstra håndører ud af mig. Og jeg har intet og klage over... Hold da fest, det var den store menu :-) endte med og være der en times tid, og der blev både grinet og knaldet igennem... Jeg kommer sgu igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
OrganDonor skrev, for 20 timer siden:

Pom er til venstre og More er til højre.

-OD

Jeg ringer der til igår der var en der sagde hun hed  Lee kender du hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
johannes skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ringer der til igår der var en der sagde hun hed  Lee kender du hende

Kender kun de to der er på billederne på deres hjemmeside, fra tidligere.

Om de skifter navn, eller om der er en tredje, er ikke godt at vide.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 19/2/2016 at 09:44:

Ja tak det lyde godt nok spetakkulært jeghar hæftet mig ved at at læse på deres hjemmeside at de ikkekan tilbyde bad, hvilket de så selv heller ikke kan tage så ........jeg venter til de har fået indlagt vandig bruser og......

A. Du kunne så evt. prøve en morgentid...frisk fra bad og fad :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fenwick skrev, den 19/2/2016 at 10:36:

Lucash..super beskrivelse... hvad ligger sådan en omgang på med begge kvinder..sådan bare cirka?? var det økofransk de giver??

Tak og jeg tænker, at hvis kemi, deltagelse, frisk duft, humor, god opførsel og højt humør er tilstede, så er alt en mulighed. Mht. prisen så vil den, kun være MEGET svingende jeg gav kr. 800,00 for "Olie massage", 2 nøgne kvinder og fuldt program 1 time...ville give dem tip...men de afslog - bare jeg ville komme igen...altså på besøg:grin:

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sniger

En 

Lucash skrev, den 17. februar 2016 at 07:51:

Ved du så om man kan " snige " sig ud er ikke vild med adgangsvejen . I dagslys

sniger skrev, den 16. februar 2016 at 16:23:

Er faldet over dette sted http://changthaimassage.dk/om/.  Kan jo også bare være mig .der ikke har set det før .

ville lige underrette jer derude 

Er der kun 1 vej ind og ud så man kan snige sig væk . Må besøge det sted lyder herligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder lige som en fest jeg skal være med til - med lidt held kigger jeg forbi i morgen og "tester". Savner lidt de skøre dage på 505 osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...