Hop til indhold
Guest niklas23

De "andre" thaisteder i Odense

Recommended Posts

Guest niklas23

Der er masser af indlæg om de to mest brugte thaisteder i Odense, men er der ingen nyere erfaring med de "andre" steder, som for eksempel Nyborgvej og Sdr. Boulevard?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
weber skrev, for 44 minutter siden:

Det har du ret i. Det er måske en opgave til dig?  

Glæder mig til at læse din anmeldelse. ;-)

Har jeg ikke postet indlægget under efterlysninger? Jo, det har jeg vidst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Jep det har du :) .   tror svaret bunder i at det er de samme apostle som skriver igen og igen  og hvis du tjekker ( som du måske har gjort )  under thai piger så er der lidt langt imellem anmeldelse af andre steder, for eget vedkommende er det nok 6-7 mdr.  siden jeg var på Sdr.  B .  har længe overvejet den i nyborg , men der står ikke meget ( godt ) om den.

SÅ, når der så dukke de her efterlysninger op ( hvilket jeg selvfølgelig godt kan forstå )  tænker man AHHH prøv at tager en test og skriv en anmeldelse set med nye øjne .

Det er også længe siden nogen har skrevet om nyborgvej ......

Problemet er også at de " andre steder svinger så meget i kvalitet at man ( jeg ) holder sig til de sikre steder.

Der er også den lille på vesterbro ( tæt ved føtex )  men der var optaget sidst ( og eneste gang ) jeg besøgte stedet.    Man står lige uden for døren og kan høre MEGEt tydelig hvad der foregår derinde, det syntes jeg ikke lige var fedt......

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har kun godt at sige om Nyborgvej. Men det skyldes måske at jeg holder mig til den samme, og aldrig går skuffet derfra :-)

Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at nogen andre thai'er i byen, kan give en bedre oplevelse....

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 16 timer siden:

Har jeg ikke postet indlægget under efterlysninger? Jo, det har jeg vidst. 

Nu var det ment som en opfordring til, at aflægge et af stederne et besøg og komme med en anmeldelse. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg har kun godt at sige om Nyborgvej. Men det skyldes måske at jeg holder mig til den samme, og aldrig går skuffet derfra :-)

Jeg har virkelig svært ved at forestille mig at nogen andre thai'er i byen, kan give en bedre oplevelse....

Lyder fedt, noget du vil uddybe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 18 timer siden:

Ja, vil da gerne høre hvem det er , det er længe siden jeg var der, og det var sådan midt i mellem ...

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg tror det er hende selv der kører stedet....Siwimon. Har også massage i Kerteminde om onsdagen. Jeg skal ikke gøre klog på kvaliteten af massage i byen, men jeg har været meget tilfreds her. Har brugt det som ren velvære, så altså ikke ømme muskler og den slags. Det afhænger jo nok af hvad man skal ha'. Men kan da se at der hænger en hel del diplomer på væggen i Kerteminde.

Det var massagen!...

De gange jeg har valgt at få spidset blyanten, har været ren GFE, og i en sådan grad at jeg blev helt i tvivl om det var en kæreste eller glædespige.....mere er der ikke at sige om det. Hun er jo lidt op i årene, men har sgu krop som en på 30.....og så kan hun altså ét eller andet, som får mig til at eksplodere hver eneste gang ;-) hvorefter hun er ved at flække af grin, fordi hun ved at hun får skovlen under mig hver gang :-) .

Mener hun kalder sig Vida på Nyborgvej. Og ha' nu den fornødne respekt drenge....Det kommer man længst med her.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, den 22/2/2016 at 21:06:

Det lyder da som om at Siwimon er værd at besøge, selv om lidt søgning på nettet afslører at hun er "60+" :shock:

Jeg bliver nød til at spørge hvordan du kommer frem til det resultat, Lange?....:-)

Og kunne da i den forbindelse også godt tænke mig at vide lidt om hvad din søgning indbefatter (gerne i PM)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Jeg bliver nød til at spørge hvordan du kommer frem til det resultat, Lange?....:-)

Og kunne da i den forbindelse også godt tænke mig at vide lidt om hvad din søgning indbefatter (gerne i PM)

Det har af en tidligere tråd fremgået at hun er omkring de 60 år.

Hvis man søger på hendes fulde navn (som fremgår af CVR) kan man se at hun i 2012 spillede på et sportshold i kategorien veteran 60+.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 6 timer siden:

Det har af en tidligere tråd fremgået at hun er omkring de 60 år.

Hvis man søger på hendes fulde navn (som fremgår af CVR) kan man se at hun i 2012 spillede på et sportshold i kategorien veteran 60+.

Du er sgu kvik må jeg sige :-). Men mht. sporten skal det vist tages med et gran salt. Hun blev 60 for ikke så længe siden, så alligevel meget godt ramt. Jeg syntes personligt hun ser væsentlig yngre ud, og umiddelbart taget hendes frisure, væsen osv i betragtning kan man rolig trække 20 år fra. Og så har hun som sagt krop som en på 30. Alt sker jo som regel i relationen, men jeg må bare sige at jeg ikke har haft én eneste dårlig oplevelse hos hende overhovedet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest niklas23
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Du er sgu kvik må jeg sige :-). Men mht. sporten skal det vist tages med et gran salt. Hun blev 60 for ikke så længe siden, så alligevel meget godt ramt. Jeg syntes personligt hun ser væsentlig yngre ud, og umiddelbart taget hendes frisure, væsen osv i betragtning kan man rolig trække 20 år fra. Og så har hun som sagt krop som en på 30. Alt sker jo som regel i relationen, men jeg må bare sige at jeg ikke har haft én eneste dårlig oplevelse hos hende overhovedet :-)

60 år, men ligner en på 30? Det lyder altså lidt for godt til at være sandt :) er der nogen billeder nogle steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niklas23 skrev, for 14 timer siden:

60 år, men ligner en på 30? Det lyder altså lidt for godt til at være sandt :) er der nogen billeder nogle steder?

Ja men det sandt - i hvertfald i mine øjne. Lille slank timeglasfigur med hofter og talje, og der er intet som hænger nogle steder. Brysterne står lige ud i luften, og jeg ville mene de er hjulpet lidt på vej, men jeg er ganske i tvivl da jeg ikke kan se spor heraf overhovedet. Selvfølgelig kan man se at hun ikke er 30 i ansigt, men hun holder sig rigtig godt, og så har hun bare et ungdommeligt udseende.

Altså det er ikke en salgstale, men tørre facts. Desværre ingen billeder eller link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 52 minutter siden:

Kan man være sikker på at det er Siwimon man møder, hvis man booker en aftale eller er der andre piger på stedet?

Hun har som regel 1-2 piger som er der ind i mellem, men de er noget yngre. Siwimon har skulderlangt hår med lidt krøl og ikke kulsort. Ofte er det sat op på én eller anden måde når du møder hende. Men ellers bare spørg efter hende hvis du ringer. Man kan også bare droppe ind hvilket jeg har gjort mange gange. Så er der jo mulighed for at se den anden pige. Ingen af de andre har jeg dog kendskab til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er stam kunde på Nyborgvej og jeg er heller aldrig gået skuffet der fra. Jeg tror det er siwimon jeg kun har set. Men jeg tager altid 30 min samleje og det koster 1000 kr og jeg kommer altid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...