mick_herning 20 Skrevet 19. Februar, 2016 Jeg skal til vejle idag, og ville gerne prøve udvalget der. Men der er godt nok mange at vælge mellem, og finanserne er små :/ Hvor får jeg den bedste behandling til omkring 1000 kr, gerne mere end kun handjob. Blow eller fuld pakke ville foretrækkes Pigen må også gerne være ung og slank, men det vigtigste er at hun er dygtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mick_herning 20 Skrevet 19. Februar, 2016 Pt overvejer jeg Kayly, Nara eller Alinya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black mann 6 Skrevet 19. Februar, 2016 Hej hvis du ikke kender nogle af dem? Får du den bedste service hos kayly, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mick_herning 20 Skrevet 19. Februar, 2016 Men hendes priser er også noget over de andres. Er det virkelig det ekstra værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black mann 6 Skrevet 19. Februar, 2016 Ikke mere end andre 1000 for det hele og du går ikke skuffet der fra hun er en du tænker på de næste dage, og kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mick_herning 20 Skrevet 19. Februar, 2016 Jeg har da læst i andre tråde at Kayly tager 1500 for det hele og at den pris ligger fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg