sydjyden 109 Skrevet 20. Februar, 2016 Jeg har tidligere hørt spændende rygter om GP's på færgerne mellem DK og Norge/Sverige. Kan nogen mon bekræfte dette / give tips til særlige afgange eller ruter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 20. Februar, 2016 Oslofærgen har været nævnt et par gange her på forum. Der skulle være pænt gang i den på vejen fra Oslo til København når de først når ud af Norsk territorial farvand. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 22. Februar, 2016 Hej Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 22. Februar, 2016 Pite skrev, for 1 minut siden: Hej Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge. Pite Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Februar, 2016 Pite skrev, for 11 minutter siden: Hej Jeg var med fra Oslo til Frederikshavn sidste vinter og der var der et par GP ombord. Men tror man, at det bliver billigere af, at det er til havs, skal man tro om igen. En af pigerne ville havde 3000 for en times hygge. Pite Nordmændene er desperate og har penge nok, derfor prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 22. Februar, 2016 warmgun skrev, for 6 minutter siden: Du kan jo heller ikke gå andre steder hen, så konkurrencen er lig nul... Nej, men den aften, var der rige muligheder i baren, så jeg fandt en der gerne ville se min kahyt indefra og det tog hele natten. *SF* Hun ville så gerne køre med til Vejle næste morgen, så hun slap for toget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 23. Februar, 2016 Ja, det var da en smule dyrt. Godt klaret at samle en blaffer op til kahyt- rundfart. Billigere og sikkert også sjovere end en prof. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg