Hop til indhold

Recommended Posts

MaxBax skrev, for 15 timer siden:

Og NEJ, jeg tror ikke, at lyst og fornøjelse er faktorer, der generelt får gp'er til at dyrke deres erhverv (der findes sikkert noglefå, hvor der spiller ind)

Her er vi enige.

MaxBax skrev, for 15 timer siden:

Så, egentlig har jeg svært ved at se det dobbeltmoralske. Det vigtige må være, at det, der foregår, er noget, som begge parter har det godt med - altså at ingen presses til noget, de ikke har lyst til. Det bør vel altid være udgangspunktet for seksuelle relationer?

Her er din dobbeltmoral, i og med du køber seksuelle ydelser af gp'er, som i de fleste tilfælde ikke gør det af lyst eller fornøjelse men fordi de er presset til det af forskellige triste/uheldige omstændigheder.

Men jeg vil ikke køre din anmeldelse af den lykkelige gp fra Skelbækgade mere af sporet end allerede gjort, så lad os lukke den her eller tage resten som pm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Converge skrev, den 26. februar 2016 at 02:11:

Her er vi enige.

Her er din dobbeltmoral, i og med du køber seksuelle ydelser af gp'er, som i de fleste tilfælde ikke gør det af lyst eller fornøjelse men fordi de er presset til det af forskellige triste/uheldige omstændigheder.

Converge, du glemte så lige slutningen, da du citerede mig:

"Og NEJ, jeg tror ikke, at lyst og fornøjelse er faktorer, der generelt får gp'er til at dyrke deres erhverv (der findes sikkert noglefå, hvor der spiller ind), MEN jeg er helt sikker på, at der er rigtig mange piger, der reflekteret har valgt den her beskæftigelse og har det fint med at være i den. Det gælder også for adskillige gadepiger, jeg har mødt. Dermed er det vel ikke særlig anderledes end så meget andet. F.eks er det næppe specielt sjovt at sidde ved kassen i Føtex eller køre slamsuger, men pengene er rare."

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen som har något vettigt att tillföra diskussionen? Någon som sett henne i København på sistone eller tom. bollet henne?

Fun fact: På ett liknande forum i Sverige kom aldrig hennes riktiga namn fram, men där kallades hon "Amanda" efter den svenska Idol-vinnaren Amanda Jenssen:

image.png

Redigeret af Lemac

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...