Hop til indhold
Guest Icemand

Cat Randers hvornår er hun tilbage i Danmark

Recommended Posts

Jyskpik skrev, for 2 minutter siden:

Fedt nok så skal jeg besøge hende:-D

Hej

Du må da godt lige smide et par ord, når du er blevet "ordnet" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har set nærmere på varerne. De er rigtig flotte og bløde. Jeg var egentligt modstander af det men resultatet blev godt.

passer også godt til hende, selvom de er pænt store.

Hun tager dog til Thailand 1 uges tid fra ca 14. Marts for lige at få lavet et rutine eftersyn af jaderne.

Jeg mener jo personligt, at det venstre må tilhøre mig, da jeg så rigeligt har sponseret det...:grin:8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ommeren skrev, for 11 timer siden:

Jeg har set nærmere på varerne. De er rigtig flotte og bløde. Jeg var egentligt modstander af det men resultatet blev godt.

passer også godt til hende, selvom de er pænt store.

Hun tager dog til Thailand 1 uges tid fra ca 14. Marts for lige at få lavet et rutine eftersyn af jaderne.

Jeg mener jo personligt, at det venstre må tilhøre mig, da jeg så rigeligt har sponseret det...:grin:8-)

Ok, jeg er kommet hos Cat, også da hun var hos Jiramon, så må det andet jo være mit ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. RC skrev, for 3 timer siden:

Hvad med et link????

Søg for h.. i gruppen. Hvor svært kan det være. Der er masser af indlæg om Kat i Randers. 

Redigeret af Bamsefyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skam allerede prøvet at søge men den skriver 0 resultater når jeg søger Cat eller kat nåede med og uden Randers.

Så det er derfor jeg spurgte om adressen. Det tager vel heller ikke lang tid at skrive hvis i kender den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære bamsefar,

Dit servicegen lader meget tilbage at ønske..... Hvor svært er det lige for dig at oplyse link eller tråd til anmeldelser?.

Er vi her ikke for at hjælpe hinanden?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. RC skrev, for 1 minut siden:

Kære bamsefar,

Dit servicegen lader meget tilbage at ønske..... Hvor svært er det lige for dig at oplyse link eller tråd til anmeldelser?.

Er vi her ikke for at hjælpe hinanden?.

Naturligvis men det er da ikke svært at kikke på thailisten og finde hende der. Eller går et par sider tilbage i anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. RC skrev, for 2 timer siden:

Du er sku da ganske uforskammet!. 

Hej Mr RC

Det kan du have ret i, men Bamsefyr har også ret i at det er meget enkelt, at gå ind i Thailisten jylland, zoome ind på Randers - eller kigge i listen, den står i alfabetisk orden. Så kan du trykke på hendes navn, så får du adressen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, Lige nu:

Hej Mr RC

Det kan du have ret i, men Bamsefyr har også ret i at det er meget enkelt, at gå ind i Thailisten jylland, zoome ind på Randers - eller kigge i listen, den står i alfabetisk orden. Så kan du trykke på hendes navn, så får du adressen

Det handler jo om at hjælpe hinanden..... Og når tossen bruger så meget tid på at være uforskammet, så virker det på mig som om han i bund og grund er en sur bitter mand...

Det havde da ikke kostet ham noget at svare på de stillede spørgsmål..... I stedet vælger han IKKE at hjælpe, men stadig fylde tråden med komplet ligegyldigt fyld....

Hvorfor holder han ikke bare kæft når han ikke ønsker at hjælpe?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. RC skrev, for 58 minutter siden:

Det handler jo om at hjælpe hinanden..... Og når tossen bruger så meget tid på at være uforskammet, så virker det på mig som om han i bund og grund er en sur bitter mand...

Det havde da ikke kostet ham noget at svare på de stillede spørgsmål..... I stedet vælger han IKKE at hjælpe, men stadig fylde tråden med komplet ligegyldigt fyld....

Hvorfor holder han ikke bare kæft når han ikke ønsker at hjælpe?.

Hvor h.. skal JEG bruge tid på at finde frem til en som har været omtalt herinde de sidste 3-4 år. Jeg vil da gerne hjælpe men engang imellem må folk sku da selv lige prøve at kigge lidt rundt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bamsefyr skrev, for 1 time siden:

Hvor h.. skal JEG bruge tid på at finde frem til en som har været omtalt herinde de sidste 3-4 år. Jeg vil da gerne hjælpe men engang imellem må folk sku da selv lige prøve at kigge lidt rundt. 

Netop derfor kunne du jo også bare have holdt din kæft.... Du ønskede jo netop IKKE at bidrage til tråden!!!. Dog brugte du en masse tid på at genere og provokere.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr.RC,

Stik lige piben ind og få en ordentlig tone, tak.

Jeg kan se at du er kommet med en del efterlysninger og du har IKKE bidraget med en anmeldelse. Jeg kan se at du skriver, der gælder om at hjælpe hinanden, men i dit tilfælde er hjælpen da meget ensrettet.

God aften til alle andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...