Hop til indhold
Guest Icemand

Cat Randers hvornår er hun tilbage i Danmark

Recommended Posts

ommeren skrev, den 25/2/2016 at 21:13:

Jeg har set nærmere på varerne. De er rigtig flotte og bløde. Jeg var egentligt modstander af det men resultatet blev godt.

passer også godt til hende, selvom de er pænt store.

Hun tager dog til Thailand 1 uges tid fra ca 14. Marts for lige at få lavet et rutine eftersyn af jaderne.

Jeg mener jo personligt, at det venstre må tilhøre mig, da jeg så rigeligt har sponseret det...:grin:8-)

Tusind tak for oplysningerne.

Ved du tilfældigvis mere præcist om hvornår hun er hjemme igen? Jeg er nemlig i området, i starten af ugen efter og havde nemlig tænkt mig at skulle have kigget ind hos hende, men ville selvfølgelig være ærgerligt hvis man gik forgæves. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal vi jo lige huske at der også somme tider kommer nye ind på Eroguide så man kunne jo godt være lidt hjælpsom, og det er jo heller ikke alle der kender Thailisten, så godt ord igen:-D

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nordlys12 skrev, den 27. februar 2016 at 18:56:

Mr.RC,

Stik lige piben ind og få en ordentlig tone, tak.

Jeg kan se at du er kommet med en del efterlysninger og du har IKKE bidraget med en anmeldelse. Jeg kan se at du skriver, der gælder om at hjælpe hinanden, men i dit tilfælde er hjælpen da meget ensrettet.

God aften til alle andre.

Lille du jeg er helt ny herinde!. Jeg har startet 4 efterlysninger og har pt givet 2 anmeldelser..... Det er vel ok set i lyset af at jeg har været på i små 3 uger.

Derfor stik venligst selv piben ind!!!!!!.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nordlys12 skrev, den 27. feb. 2016 at 18:56:

Mr.RC,

Stik lige piben ind og få en ordentlig tone, tak.

Jeg kan se at du er kommet med en del efterlysninger og du har IKKE bidraget med en anmeldelse. Jeg kan se at du skriver, der gælder om at hjælpe hinanden, men i dit tilfælde er hjælpen da meget ensrettet.

God aften til alle andre.

nu skriver du en ordentlig tone …. syntes egentlig mr.rc bare spørger til et link ...

og så får et beskidt svar om at han for helvede selv kan finde det….

det er da meget muligt han kan det … men han skal jo lige vide at han kan det … og at der er noget der hedder thailisten 

og syntes egentlig han har ret ….  der bliver brugt tid og kræfter på at være nedladende og dorsk 

havde det ikke været meget nemmere endte at blande sig uden om …. eller bare skrive et link og en forklaring på hvor han kunne finde det en anden gang ?

utroligt at lidt venlighed er sådan en mangelvare idag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

nu skriver du en ordentlig tone …. syntes egentlig mr.rc bare spørger til et link ...

og så får et beskidt svar om at han for helvede selv kan finde det….

det er da meget muligt han kan det … men han skal jo lige vide at han kan det … og at der er noget der hedder thailisten 

og syntes egentlig han har ret ….  der bliver brugt tid og kræfter på at være nedladende og dorsk 

havde det ikke været meget nemmere endte at blande sig uden om …. eller bare skrive et link og en forklaring på hvor han kunne finde det en anden gang ?

utroligt at lidt venlighed er sådan en mangelvare idag :)

Jeg tror slet ikk man må ryge pibe hos Cat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg en tur ved Kat og sikke nogle store flotte bryster hun har fået, jeg fik en dejlig gang massage og håndjob med en finger i stjernen. Hun sagde at hun ikke var så meget til fuld pakke mere, og at det mere var hendes venninde der arbejdede der som man kunne få det ved, nogen der har prøvet hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Som en lille afrunding på tråden, er Kat i Thailand pt for at få tjekket babserne. Hun er der nok det meste af måneden.

Jeg er personligt ikke til store bryster, så jeg synes ikke de nye bryster passer til hendes figur - men hver sin lyst.
En finger i røven er heller ikke lige mig, så det siger jeg nej tak til - og det er hun sikkert fint tilfreds med.

Hvad med hendes veninde, som driver biksen alene i denne tid, hvad er der at sige om hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...