Hop til indhold
Jogge

Rose i Rødovre tilbage i dårlig form

Recommended Posts

Jeg er jo ellers begejstret for den lille villa på rødovrevej, og blev i sin tid faktisk inspireret dertil af billederne af Rose sidst hun var i Danmark.  Jeg har haft mange gode besøg hos Pim og Jenny, og da jeg så at rose var kommet tilbage var jeg klar... men det var hun øjensynligt ikke. 

Hun har en smuk krop, lille og slank med pænt store og bløde bryster, som jeg dog vil gætte på er hjulpet lidt på vej. Lidt flad røv, men så er vi virkelig ude i petitesserne. Så hun er kort sagt ret lækker at se på. Men engagementet var fuldstændig udeblivende. 

Kondomet kom frem inden for de første 2 minutter og sat på en total slap diller. Selvom jeg sagde det til hende fortsatte hun alligevel. Da jeg bad hende ligge sig ned var det med suk, og det blik, "kommer du ikke snart". Ja tak jeg var jo lige kommet, men det var ind af døren. Så det var nok mere, "går du ikke snart". Totalt ufedt. Så jeg bad hende vende sig om, så jeg kunne tage hende bagfra. Op kom hun,  sukkende, i doggy ud over senge kanten. Og mens jeg høvle løs kunne jeg se på at hun nøje studerede sine fingre, som om hun talte dem og lave små stræk øvelser på dem. Havde jeg givet hende neglelak havde det været et godt tidspunkt for hende at putte det på. 

Ved påklædningen var hun ok sød og høflig. Men on hun generelt er udbrændte eller om det bare var en dårlig dag skal jeg ikke kunne sige. Men næste gang bliver det Jenny igen, eller et helt andet sted.

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 12 timer siden:

Jeg er jo ellers begejstret for den lille villa på rødovrevej, og blev i sin tid faktisk inspireret dertil af billederne af Rose sidst hun var i Danmark.  Jeg har haft mange gode besøg hos Pim og Jenny, og da jeg så at rose var kommet tilbage var jeg klar... men det var hun øjensynligt ikke. 

Hun har en smuk krop, lille og slank med pænt store og bløde bryster, som jeg dog vil gætte på er hjulpet lidt på vej. Lidt flad røv, men så er vi virkelig ude i petitesserne. Så hun er kort sagt ret lækker at se på. Men engagementet var fuldstændig udeblivende. 

Kondomet kom frem inden for de første 2 minutter og sat på en total slap diller. Selvom jeg sagde det til hende fortsatte hun alligevel. Da jeg bad hende ligge sig ned var det med suk, og det blik, "kommer du ikke snart". Ja tak jeg var jo lige kommet, men det var ind af døren. Så det var nok mere, "går du ikke snart". Totalt ufedt. Så jeg bad hende vende sig om, så jeg kunne tage hende bagfra. Op kom hun,  sukkende, i doggy ud over senge kanten. Og mens jeg høvle løs kunne jeg se på at hun nøje studerede sine fingre, som om hun talte dem og lave små stræk øvelser på dem. Havde jeg givet hende neglelak havde det været et godt tidspunkt for hende at putte det på. 

Ved påklædningen var hun ok sød og høflig. Men on hun generelt er udbrændte eller om det bare var en dårlig dag skal jeg ikke kunne sige. Men næste gang bliver det Jenny igen, eller et helt andet sted.

Hej Jogge

Hvad havde du købt af ydelse og tid? Har selv besøgt Rose i sidste uge, og udover kondomet der røg hurtigt på, var hun ok sød og engageret specielt da jeg slikkede hende til orgasme, men når jeg lige nu tænker tilbage, dækkede hun sine bryster med et håndklæde, og var ikke smilende da jeg kneppede hende i missionær stillingen. Men jeg synes nu hun er virkelig smuk, og vil gi hende endnu en chance for at være mere på. Ellers venter jeg med længsel på Jen(Jane) kommer retur om ikke længe.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været på besøg hos Rose efter hun kom tilbage. Stor gensynsglæde og samme gode service som jeg altid har fået. Jeg bestilte 1 times cocktail. Rose var nøgen under hele timen. Focus var de rigtige steder under hele mit besøg, samt under det fælles bad bagefter. Har måske været heldig med dagsformen eller andre har været uheldig. Har dog altid fået rigtig god service hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kimsan
kallekulle skrev, den 2016-03-01 at 16:22:

Har också varit hos Rose flera gånger och blivit väl bemött varje gång.

Har någon av er blivit erbjudna sex uden condom hos henne?

Have you been offered that? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj
1955 skrev, den 24. februar 2016 at 22:53:

Hej Jogge

Hvad havde du købt af ydelse og tid? Har selv besøgt Rose i sidste uge, og udover kondomet der røg hurtigt på, var hun ok sød og engageret specielt da jeg slikkede hende til orgasme, men når jeg lige nu tænker tilbage, dækkede hun sine bryster med et håndklæde, og var ikke smilende da jeg kneppede hende i missionær stillingen. Men jeg synes nu hun er virkelig smuk, og vil gi hende endnu en chance for at være mere på. Ellers venter jeg med længsel på Jen(Jane) kommer retur om ikke længe.

1955

@1955: øh Jen (Jane) er hun i Rødovre nu, eller forveksler jeg hende med en anden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, den 2/24/2016 at 10:09:

- i doggy ud over senge kanten. Og mens jeg høvle løs kunne jeg se på at hun nøje studerede sine fingre, som om hun talte dem og lave små stræk øvelser på dem. Havde jeg givet hende neglelak havde det været et godt tidspunkt for hende at putte det på. 

Hun kunne bare multi-taske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornykaj skrev, for 6 timer siden:

@1955: øh Jen (Jane) er hun i Rødovre nu, eller forveksler jeg hende med en anden? 

Mener jeg ikke hun er endnu men skulle komme snart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bokade tid hos Rose förra gången hon var här. Anlände till platsen och blev presenterad intför en smukk pige. Jag frågade "Is this Rose?" och de sa "Yes, it is". Jag blev misstänksam eftersom bilderna inte direkt stämde överens med verkligheten men tänkte, what the heck, hon här är ju ännu snyggare. Efter detta slutade det positiva. Beställde 30 minuters oljemassage för att sedan kunna välja mer efteråt. Det var den sämsta massagen jag någonsin fått, hon var sur som en citron och iskall i sin attityd. Det fanns inte någon tillstymmelse att det skulle kunna bli något mer. Försökte att föra en konversation med henne men hon var i en helt annan värld. De där 30 minuterna kändes som en evighet och jag ville bara få det överstökat och komma därifrån. Med andra ord, se upp med det här stället så du får rätt tjej och låt dig inte luras utav utseendet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog en tur mere i denne uge hos Rose. Det var en helt anden oplevelse end de tidligere besøg. Som nævnt i ovenstående indlæg, virkede hun fraværende og det var ikke til at få noget andet end ja og nej ud af hende. Virker som om hun allerede er kørt træt. Ærgerligt for hun har en lækker krop og var super meget på sidste gang hun var her og lige da hun kom tilbage.

Rose er ikke værd at besøge med den indstilling. Heldigvis findes der andre derude der er værd at besøge og jeg gider ikke sure og uengagerede betalingstrunter. Så kan jeg jo lige så godt give konen betaling for sjov på lagenet. 

Over and out. JDONG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige været derude. Det var godt nok ikke lagen gymnastik jeg fik så kan ikke udtale mig om det. Men fik en fantastisk fræk b2b af Rose. Godt humør var der også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glem hende. Tarveligt sted med trans i forstuen. Totalt uengageret og uvenlig attitude fra Rose - ærgerligt for hun er køn og velskabt :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at Rose også var uengageret da jeg besøgte hende. Men jeg har haft gode oplevelser på stedet, og hvis man er til trans'er tror jeg egentligt de er ok pæne. De annonceres som trans, så man kommer ikke til at havne med dem ved en fejl. Bestiller man en pige, får man en pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En dårlig oplevelse kan jo som sagt ikke stå alene, så jeg gav det endnu et forsøg hos Rose.

Det fortryder jeg heller ikke. Hun var som forvandlet i forhold til sidste gang jeg besøgte hende. Godt humør, indlevelse og super meget focus. Top betjening fra hendes side.

Ret skal være ret. Så jeg tager jeg tidligere  skrev i mig igen, hun er tilbage på det gamle niveau. Tak herfra.:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er åbenbart stor forskel på entusiasmen hos Rose.
Det kunne lige så godt have været en bollerobot der var puttet penge i. Ok at man ikke kan fake GF, men lidt opmærksomhed kunne man godt forvente. Leveret varen, thats it. Skuffende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kallekulle

Hvis du nu prøver at trykke på linket til Rose højere oppe i tråden så får du dig en overraskelse.

Det er nemlig en Ladyboy der kommer frem på det samme link.

Han tilbyder bla. dansk, hvordan han vil bære sig ad med det ved jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Rider skrev, for 2 timer siden:

Kallekulle

Hvis du nu prøver at trykke på linket til Rose højere oppe i tråden så får du dig en overraskelse.

Det er nemlig en Ladyboy der kommer frem på det samme link.

Han tilbyder bla. dansk, hvordan han vil bære sig ad med det ved jeg ikke

Drejer sig vel bare om et hul og det har hun - faktisk en dejlig oplevelse

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

1955

Hvis du tænker på det bagerste hul så hedder det græsk ikke dansk, enig med dig i at det er en dejlig oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...