Guest jsp Skrevet 24. Februar, 2016 Så er https://sugardaters.dk/show?alias=sweetsugarpie prøvekørt en af de dyre piger 3K, men det hele værd dejlige strittende ungpigebryster C-skål knepper og sutter fantastisk, skide sød, hvad mere kan man ønske sig i en alder af 52, jeg kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 25. Februar, 2016 Sluger hun også? Er det med eller uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 25. Februar, 2016 Ved endnu ikke om hun sluger, jeg skød den af i underlivet alt u. gummi, som udgangspunkt er det med, indtil hun ser en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 25. Februar, 2016 Hvor længe var mødet til den pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 25. Februar, 2016 Et par timer plus transport frem og tilbage, og pengene værd, rent girlfriend, skulle ikke tro hun kun er 21, virkelig vild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TM72 56 Skrevet 28. Februar, 2016 Må jeg ikke spørge om, hvorfor alle vil have det uden gummi, er det virkelig det værd at tage chancen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 28. Februar, 2016 Det meste kan vel kureres med piller, jeg er 52 og er aldrig blevet smittet og jeg står heller ikke til ansvar for andre end mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 28. Februar, 2016 jsp skrev, for 20 minutter siden: Det meste kan vel kureres med piller, jeg er 52 og er aldrig blevet smittet og jeg står heller ikke til ansvar for andre end mig selv Udemærket argumentation - og skulle du få den helt store med hjem er det jo heller ikke så mange år du mister ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 28. Februar, 2016 Er det ikke primært homoseksuelle der dyrker sport i 2eren der rammes af den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 28. Februar, 2016 TM72 skrev, for 2 timer siden: Må jeg ikke spørge om, hvorfor alle vil have det uden gummi, er det virkelig det værd at tage chancen ? Må jeg ikke spørge hvorfor kører folk på søndagstur, er det virkelig værd at tage chancen i trafikken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 29. Februar, 2016 jsp skrev, for 13 timer siden: Er det ikke primært homoseksuelle der dyrker sport i 2eren der rammes af den Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 29. Februar, 2016 HammerAarhus skrev, for 8 minutter siden: Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016. Er det ikke primært homoseksuelle der dyrker sport i 2eren der rammes af den det HammerAarhus skrev, for 9 minutter siden: Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016. Det har jeg ingen holdning til hver sin lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 83 Skrevet 29. Februar, 2016 Hej JSP- Lyder som en mega lækker oplevelse. Har hun stedet eller hvor var i? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 29. Februar, 2016 Hun har ikke stedet, var hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TM72 56 Skrevet 4. Marts, 2016 Jingle Balls skrev, den 28/2/2016 at 19:42: Må jeg ikke spørge hvorfor kører folk på søndagstur, er det virkelig værd at tage chancen i trafikken? så vil jeg sammenligne med at tage sin søndagstur til fods, på en motor vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 4. Marts, 2016 Det står dig frit for at sammenligne med, hvad du vil, men kunne du ikke holde det ude af anmeldelser og lignende, hvis du vil diskutere for og imod gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jingle Balls 81 Skrevet 5. Marts, 2016 TM72 skrev, for 10 timer siden: så vil jeg sammenligne med at tage sin søndagstur til fods, på en motor vej. Hvad baserer du det ud fra?? Kan fortælle dig at der ca er 250 nye tilfælde af HIV om året. Der er større chance for 7 rigtige i lotto end HIV! I Januar 2016 var der 170 personskader i trafikken med 17 døde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 5. Marts, 2016 Jeg mødes både med GP og SB, når jeg vælger SB er kriteriet fra min side at det et uden gummi, det er vel ikke så meget anderledes end at møde en ny potentiel kæreste, hende får man jo hurtigt overtalt til at gøre det uden gummi efter et par gange hvis ikke første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 5. Marts, 2016 Samtlige SB'er jeg har været sammen med var uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 5. Marts, 2016 jsp skrev, den Thursday, February 25, 2016 at 12:49: Ved endnu ikke om hun sluger, jeg skød den af i underlivet alt u. gummi, som udgangspunkt er det med, indtil hun ser en en ting er alt det nemme... og så lige den der skrige unge som kommer nogle måneder senere .. på pillen .. tror du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 5. Marts, 2016 (edited) Softcore skrev, for 26 minutter siden: en ting er alt det nemme... og så lige den der skrige unge som kommer nogle måneder senere .. på pillen .. tror du Hans valg, hans problem. Redigeret 5. Marts, 2016 af UerfarenM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 5. Marts, 2016 Jeg er midaldrende, jeg tror ikke en ung pige som hende gider at have børn, med sådan en gammel stodder som mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 6. Marts, 2016 UerfarenM skrev, for 20 timer siden: Hans valg, hans problem. absolut , jeg er da helt kold hvad folk gør .. er meget liberal men ville så bare ønske alle folk friheder ikke skulle koste mine skattekroner . tænkte bare det var anden vinkel end alt det sygdomssnak . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jsp Skrevet 6. Marts, 2016 Softcore skrev, for 3 minutter siden: absolut , jeg er da helt kold hvad folk gør .. er meget liberal men ville så bare ønske alle folk friheder ikke skulle koste mine skattekroner . tænkte bare det var anden vinkel end alt det sygdomssnak . Vi kunne jo appellere til pigerne at de betalte skat af sukkeret, så er det en ren win win Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 6. Marts, 2016 jsp skrev, Lige nu: Vi kunne jo appellere til pigerne at de betalte skat af sukkeret, så er det en ren win win hehe , du mener at gøre staten til verdens største pimp . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg