Jørgensen 713 Skrevet 25. Februar, 2016 Hejsa, Har nogen nyere erfaringer med Chantall fra Cassiopeiastars? For ca. 10 år siden var hun mega hot anmeldt rigtig mange gange på Venuslogen, men det er længe siden, jeg har set hende omtalt noget sted på nettet. Tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hoeck 7 Skrevet 25. Februar, 2016 (edited) Ja da - jeg har flere gode oplevelser med hende. Jeg har kendt den skønne sexede gudinde siden 1/1 2001 og siden hyppigt gæstet hendes gemakker Eller dvs pga job osv så bliver det ikke så ofte som tidligere. Men de seneste tre år, har jeg haft glæde af hendes glæder, med måneders mellemrum... Hun er modnet med tiden som alle andre mennesker, men bestemt stadig fantastisk attraktiv og ligeså villig, skøn og sexet som altid. GFE eller totalt kinky sexgudinde - du kan får det hele i én kvinde. Jeg har set mange kvinder, men én som Chantall ved Cassiopeia, hende findes der ikke andre steder. Erfaren gæst eller ny, så er hun bestemt 1. klasses. Redigeret 25. Februar, 2016 af hoeck 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 25. Februar, 2016 Jeg kan klart anbefale Chantall. Hun er som god enkeltmarks bourgogne. Hun bliver bedre og bedre med årene, du får flere nuancer, større glæde og nydelse. Hun er fast på programmet en gang elker to om året, når lysten til hendes særlige personlighed og ydelser kræver en tur til Ringstedgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 25. Februar, 2016 Tak for tilbagemeldingerne. Er billederne på hendes annonce up to date? Er hendes bryster øko eller kunstige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 26. Februar, 2016 Hendes nye fotoserie med saxofonen må være relativt ny. Mit bud er, at den er mindre end 6 måneder gammel. Chantall er på ingen måde en årsunge, men en superflot, sensuel og erotisk kvinde med power og en smittende livsglæde. Absolut en ener. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cassiopeia 359 Skrevet 26. Februar, 2016 (edited) Billederne af Chantall på vores hjemmeside er fra januar, så de er absolut helt nye! Og brysterne er helt økologiske Rigtig god fornøjelse. Knus Cassiopeia Redigeret 26. Februar, 2016 af Cassiopeia 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg