Hop til indhold
Jørgensen

Chantall fra Cassiopeiastars

Recommended Posts

Hejsa,

Har nogen nyere erfaringer med Chantall fra Cassiopeiastars? For ca. 10 år siden var hun mega hot anmeldt rigtig mange gange på Venuslogen, men det er længe siden, jeg har set hende omtalt noget sted på nettet.

Tak på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja da - jeg har flere gode oplevelser med hende.

Jeg har kendt den skønne sexede gudinde siden 1/1 2001 og siden hyppigt gæstet hendes gemakker :-)

Eller dvs pga job osv så bliver det ikke så ofte som tidligere.

Men de seneste tre år, har jeg haft glæde af hendes glæder, med måneders mellemrum...

Hun er modnet med tiden som alle andre mennesker, men bestemt stadig fantastisk attraktiv og ligeså villig, skøn og sexet som altid.

GFE eller totalt kinky sexgudinde - du kan får det hele i én kvinde.

Jeg har set mange kvinder, men én som Chantall ved Cassiopeia, hende findes der ikke andre steder.

Erfaren gæst eller ny, så er hun bestemt 1. klasses.

Redigeret af hoeck

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg kan klart anbefale Chantall. Hun er som god enkeltmarks bourgogne. Hun bliver bedre og bedre med årene, du får flere nuancer, større glæde og nydelse. Hun er fast på programmet en gang elker to om året, når lysten til hendes særlige personlighed og ydelser kræver en tur til Ringstedgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest allo-allo

Hendes nye fotoserie med saxofonen må være relativt ny. Mit bud er, at den er mindre end 6 måneder gammel. Chantall er på ingen måde en årsunge, men en superflot, sensuel og erotisk kvinde med power og en smittende livsglæde. Absolut en ener.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...