Hop til indhold

Recommended Posts

Det sjove ved thaiklinikker er, at man aldrig ved vor mange piger der er der, nogen gange er der kun en når man kommer, når man så er færdig, sidder der fire i forlokalet og  griner/smiler til dig når du   kommer ud. you never know:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
minitulle2 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Da jeg ikke er til klinikker med flere piger søger jeg et sted med kun en pige/kvinde hvor der tilbydes massage med afslutning, nogle forslag

SKAL det være thai massage????, ja jeg ved godt at du har lagt din søgning i "efterlysninger thai Sjl/Kbh.

Men ellers er der både Malle i Nordsjælland, samt Dalya i Buddinge, Malle er 100% dansk og Dalya er "vist nok" af iransk afstamning, men hun taler 100% dansk.

Jeg har været hos dem begge, og de får begge min anbefaling, og de har begge en profil herinde på EG. Brug evt søge feltet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser anmelderser af Søborg Thai massage virker det da som der er flere piger ?. Jeg har både besøgt Dalya og Malle  jeg er dog ikke så vild med Malle men Dalya giver en god massage mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
minitulle2 skrev, for 1 time siden:

Når man læser anmelderser af Søborg Thai massage virker det da som der er flere piger ?. Jeg har både besøgt Dalya og Malle  jeg er dog ikke så vild med Malle men Dalya giver en god massage mm.

Har selv overvejet Malle.....vil gerne høre hvad du ikke er vild med vedr. hende. På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky skrev, for 1 time siden:

Har selv overvejet Malle.....vil gerne høre hvad du ikke er vild med vedr. hende. På forhånd tak!

Hun er mægtig sød og flink  hun tænder mig bare overhoved ikke, måske lidt at gøre med hun har lidt pynt i brystvorterne det er ikke lige mig, men vi tænder jo på forskellige ting så kan sagtens være du vil få en super oplevelse, har ikke hørt noget dårligt om hende  hun er bare ikke min type.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...