ppd 7847 Skrevet 25. Februar, 2016 Hmm. Størstedelen er vel i branchen af lyst? http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-med-tilbud-til-prostituerede-forlad-prostitution-og-faa-eftergivet-din-gaeld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 25. Februar, 2016 ppd skrev, for 14 minutter siden: Hmm. Størstedelen er vel i branchen af lyst? http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-med-tilbud-til-prostituerede-forlad-prostitution-og-faa-eftergivet-din-gaeld Ikke ifølge de frelste i bl.a. socialdemokratiet ... Ifølge dem så er alle pigerne nogle stakler som udelukkende er i prostitution fordi de er nogle stakler der er blevet presset ind i branchen af nød og de kan på ingen måde nyde det ... Der er stadig en stor del i partiet som gerne så prostitution forbudt herhjemme efter den svenske model. Det blev jo udelukkende droppet da de havde regeringsmagten fordi deres egen undersøgelse viste at det ikke ville gavne pigerne med et forbud ...http://politiken.dk/indland/politik/oestergaard/ECE1822672/afvisning-af-et-forbud-mod-koebesex-er-et-reelt-loeftebrud/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 25. Februar, 2016 Med forslaget blåstempler Socialdemokraterne reelt sort arbejde blandt prostituerede! En eventuel offentlig gæld, herunder skattegæld, vil blive eftergivet ved et exit fra branchen. Forslaget kan også være et skridt på vejen mod det forbud som stærke kræfter i rød blok ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. Februar, 2016 Jeg kender/kendte personligt 2 piger i branchen som var glade for at være prostituerede, men som endte med at være drevet så langt ud psykisk af skat at de endte med at tage livet af dem selv. Jeg har lidt svært ved at se at vi som samfund ikke kan række hånden ud til de piger om reelt ønsker hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Februar, 2016 Trinetease skrev, for 4 timer siden: Jeg kender/kendte personligt 2 piger i branchen som var glade for at være prostituerede, men som endte med at være drevet så langt ud psykisk af skat at de endte med at tage livet af dem selv. Jeg har lidt svært ved at se at vi som samfund ikke kan række hånden ud til de piger om reelt ønsker hjælp. Hvordan drevet ud af skat.dk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 25. Februar, 2016 ppd skrev, for 7 timer siden: http://www.dr.dk/nyheder/politik/s-med-tilbud-til-prostituerede-forlad-prostitution-og-faa-eftergivet-din-gaeld Hmmm.... Så kan de lige så godt tage fat om roden... dvs. gør indkomst fra salg af sex fuldkommen skatte- og afgiftsfri !! Personligt anerkender jeg ikke, at man overhovedet kan købe/sælge sex (i erhvervsmæssig forstand). Derimod kan man give en gave (penge), og så håbe på, at man bliver belønnet (med sex mv.) Dvs. der er ikke tale om et erhvervsmæssigt forhold, hvor køber har krav mod sælger om levering osv. Så ville vi også være uden om de problemer, hvor gave-giver(sex-køber) og en gave-modtager(sex-sælger) forinden aftaler(foreslår) diverse ydelser, og det under akten hvis sig, at der er forskellige opfattelser/uoverensstemmelser af hvad der er "aftalt" (og hvad der normalt er inklusiv) med det resultat, at gæsten kræver tilbagebetaling osv. Når en gave er givet, er gaven givet!! Og der vil aldrig kunne kræves tilbagebetaling/erstatning osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 25. Februar, 2016 Filosoffen skrev, for 42 minutter siden: Hmmm.... Så kan de lige så godt tage fat om roden... dvs. gør indkomst fra salg af sex fuldkommen skatte- og afgiftsfri !! Personligt anerkender jeg ikke, at man overhovedet kan købe/sælge sex (i erhvervsmæssig forstand). Derimod kan man give en gave (penge), og så håbe på, at man bliver belønnet (med sex mv.) Dvs. der er ikke tale om et erhvervsmæssigt forhold, hvor køber har krav mod sælger om levering osv. Så ville vi også være uden om de problemer, hvor gave-giver(sex-køber) og en gave-modtager(sex-sælger) forinden aftaler(foreslår) diverse ydelser, og det under akten hvis sig, at der er forskellige opfattelser/uoverensstemmelser af hvad der er "aftalt" (og hvad der normalt er inklusiv) med det resultat, at gæsten kræver tilbagebetaling osv. Når en gave er givet, er gaven givet!! Og der vil aldrig kunne kræves tilbagebetaling/erstatning osv. Det er i og for sig korrekt. Men en modtager af gaver, som ikke forstår at belønne disse på behørig vis, vil næppe fremover modtager gaver Men ellers er jeg enig i at en fritagelse af erhvervet for skat, vil være en fremragende ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. Februar, 2016 Kontrol besøg 5 ud af 10 vagter. Et kontrol besøg vare typisk 1-2 timer. Overvågning af økonomi, månedlige besøg på hjemme adressen for at se om der var nyindkøbte ting. Jeg er ikke super glad for at nævne personlige ting for de pågældende piger er døde og jeg vil helst ikke udlevere dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. Februar, 2016 Trinetease skrev, for 3 timer siden: Kontrol besøg 5 ud af 10 vagter. Et kontrol besøg vare typisk 1-2 timer. Overvågning af økonomi, månedlige besøg på hjemme adressen for at se om der var nyindkøbte ting. Jeg er ikke super glad for at nævne personlige ting for de pågældende piger er døde og jeg vil helst ikke udlevere dem. Uanset erhverv, så er det chikane at gøre det på den måde, hvis man forsøger det bedste man kan for at afvikle glæden, håber satme de skatte folk har en dårlig smag i munden, plus en del andet der ikke ser pænt ud på skrift! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Februar, 2016 Trinetease skrev, for 10 timer siden: Jeg har lidt svært ved at se at vi som samfund ikke kan række hånden ud til de piger om reelt ønsker hjælp. Så vil vi nok alle hjælpes ud af vores prostitution. Jeg har bestemt ikke noget imod, at det offentlige hjælper folk som har hjælp behov. Men ligefrem at dele blancochek ud til en bestemt gruppe får mig til at spekulere på, om der ikke sidder en meget taknemlig kunde hos Socialdemokraterne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 26. Februar, 2016 Jeg vil mene at den bedste løsning må være at snakke med nogle af pigerne i branchen og få deres input til hvordan man bedst muligt kan få legaliseret prostitution som et erhverv, dog med særstatus på et par punkter. Man kan evt. tage udgangspunkt i den tyske model og så få den justeret lidt til så den passer bedst muligt herhjemme. Jeg tror den største hjælp til pigerne vil være hvis deres erhverv bliver fuldt legaliseret og de kan få samme rettigheder som i andre selvstændige erhverv. Nu nævnte jeg så et par særpunkter. Det første punkt er at der skal oprettes en exitpulje, hvorigennem pigerne kan få hjælp til at komme ud af branchen hvis de ønsker det. Det andet punkt er at der skal være særstatus i forhold til arbejdsformidling, således at ingen piger kan sendes ud til et job som prostitueret gennem hverken fagforening eller jobcenter. Jeg har desværre også hørt fra et par piger at de er blevet forfulgt/chikaneret af både Skat og politi. En enkelt fik sat hendes indtjening helt urealistisk højt af Skat, og så havde hun bare at svare skat af den indkomst de havde skønnet hende til. Jeg har dog indtryk af at det særligt er nogle steder hvor der er en modvilje mod prostituerede, at der så bliver lagt pres på dem på den måde for at få dem til at skride fra området. Men det er i hvert fald helt sikkert at det ikke er for pigernes skyld når politi og Skat gentagne gange foretager razziaer de samme steder og det kun er i nogle kredse at det foregår i høj grad ... Der er i hvert fald ingen af de udsatte piger man påstår man vil hjælpe der rent faktisk bliver hjulpet ved at man chikanerer dem på den måde. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 26. Februar, 2016 (edited) Midtj skrev, for 6 timer siden: Så vil vi nok alle hjælpes ud af vores prostitution. Jeg har bestemt ikke noget imod, at det offentlige hjælper folk som har hjælp behov. Men ligefrem at dele blancochek ud til en bestemt gruppe får mig til at spekulere på, om der ikke sidder en meget taknemlig kunde hos Socialdemokraterne. Så vil Havnebumsen sgu ud og leve livet!!!!!!!!!! Alt det gæld den kan trække!!! Banklån quicklån hele lortet skal prøves af så meget det overhovedet kan lade sig gøre Og der skal dæleme spenderes ....øl fisse og hornmusik på højt plan. Det bliver da så fedt så længe festen varer og der stadig er idioter som vil låne Havnebumsen penge. Desværre slutter festen på et tidspunkt Nå så bliver prostitution vejen frem. Ud på strandvejen og lege strandløve og få fanget nogle overklasse finker ind. Det skal sgu nok være meget sjovt! Efter en uges tid er det ned på bistandskontoret. Vrææælllll jeg er fanget i prostitution ( der er vel ligestilling? ) gælden må det offentlige sgu lige tage sig af, det kan stakkels Havnebums altså ikke! Hæ Hæ ja så starter festen sgu igen Havnebumsen synes det er et glimrende forslag, ser muligheder i det p.s skal man moms skattefritages fordi man har det hårdt og er i en hård branche vil Havnebumsen lige ringe skat op og få afbrudt det samarbejde som i forvejen er ret irriterende Redigeret 26. Februar, 2016 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2016 Sikke mange sympatiske sexkøbere. - Man kan vel godt ha' oparbejdet en gæld, uden at pengene er brugt på extensions og Louis Vuitton tasker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 26. Februar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 minutter siden: Sikke mange sympatiske sexkøbere. - Man kan vel godt ha' oparbejdet en gæld, uden at pengene er brugt på extensions og Louis Vuitton tasker. Det er et velkendt fænomen hos selvstændige (uanset branche) hvor indtægterne kan være at meget varierende, at man ikke får lagt penge til side til skat. Når vi snakker prostitution, er der vel en del eksempler på at "karrieren" er blevet forlænget efter man har været indkaldt til "torskegilde" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 26. Februar, 2016 Kan ikke lige se hvorfor en bestemt branche (GP/sexarbejdere) på denne måde skulle være mere berettiget til at få offentlig gæld eftergivet end andre (murere, frisører, kiropraktorer mfl.). 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Februar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 minutter siden: Sikke mange sympatiske sexkøbere. - Man kan vel godt ha' oparbejdet en gæld, uden at pengene er brugt på extensions og Louis Vuitton tasker. hold nu da op...få dig en snak med paradise bimboen Amalie....i kan nok blive enig om hvor uretfærdig det hele er...m8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2016 Grækeren skrev, for 1 minut siden: hold nu da op...få dig en snak med paradise bimboen Amalie....i kan nok blive enig om hvor uretfærdig det hele er...m8 Styr dig! Jeg har det fint, tak. Mén det er der andre der ikke har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 26. Februar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden: Styr dig! Jeg har det fint, tak. Mén det er der andre der ikke har. ja....uheldigvis, og der skal selvfølgelig være støtte til dem...det er der også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 26. Februar, 2016 Trinetease skrev, for 15 timer siden: Kontrol besøg 5 ud af 10 vagter. Et kontrol besøg vare typisk 1-2 timer. Overvågning af økonomi, månedlige besøg på hjemme adressen for at se om der var nyindkøbte ting. Jeg er ikke super glad for at nævne personlige ting for de pågældende piger er døde og jeg vil helst ikke udlevere dem. Uden at skulle tage stilling til ovenstående specifikt, så er min erfaring at vedkommende sikkert har prøvet at "fucke" de relevante instanser, i så fald er de sgu også selv ude om at ryge i fælden. Dum - dummere - dummest. Hvad med alle dem der godt kan holde sig under radaren fra Politi og Skat, Mener du i ramme alvor at de piger eller andre der har foretaget fusk og svindel indenfor branchen, at andre borgere bare skal punge ud til disse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Februar, 2016 BigDick skrev, for 4 minutter siden: Uden at skulle tage stilling til ovenstående specifikt, så er min erfaring at vedkommende sikkert har prøvet at "fucke" de relevante instanser, i så fald er de sgu også selv ude om at ryge i fælden. Dum - dummere - dummest. Hvad med alle dem der godt kan holde sig under radaren fra Politi og Skat, Mener du i ramme alvor at de piger eller andre der har foretaget fusk og svindel indenfor branchen, at andre borgere bare skal punge ud til disse. Mener du i ramme alvor at skat har hjemmel til at drive folk i graven, for at inddrive noget så usselt som penge? Uanset hvor dumt eller uheldigt man har båret sig ad bør det være muligt at finde et rimeligt leje for tilbagebetaling, eller er det ok i din optik, for det er jo bare en dum *uder? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Februar, 2016 DETH skrev, for 11 timer siden: Uanset erhverv, så er det chikane at gøre det på den måde, hvis man forsøger det bedste man kan for at afvikle glæden, håber satme de skatte folk har en dårlig smag i munden, plus en del andet der ikke ser pænt ud på skrift! Oveni er det som regel også dem der råber højst om , at andre ikke skal have noget hjælp, de der selv er janelovsramte, smålige og uden menneskelig forståelse, de som er så skide bange for ikke selv at få en bid af kagen.. Ren vestlyde mentalitet og fordømmelse vil nogen mene .. Skræmmende så lidt glæde der er på andres vejende og tænken ud over egen næsetip- mange ansat som "politi "skattearbejder ja.. Sørgeligt.. Det mennesker vi snakker om, og ja gu skal man betale sin gæld, men skat fastsætter beløber indenfor det erhverv her, som VI skal bevise vi ikke har tjent..!! Total gak og umuligt at komme ud af!! Specielt en af de svin, får stådreng af at jagte os igen og igen.. Det jo ikke uden grund at SIO lavede en folder med vores rettigheder under disse helt forrykte kontrolbesøg.. Ingen offere sang, men der er vist mange herinde der ikke ved hvordan de " arbejder" og deres evige fordomme mod os og vores job.. Så gør det enten lovligt eller ulovligt.. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 26. Februar, 2016 DETH skrev, for 7 minutter siden: Mener du i ramme alvor at skat har hjemmel til at drive folk i graven, for at inddrive noget så usselt som penge? Uanset hvor dumt eller uheldigt man har båret sig ad bør det være muligt at finde et rimeligt leje for tilbagebetaling, eller er det ok i din optik, for det er jo bare en dum *uder? Nu skal du ikke tolke på hvad jeg har nedfældet men tolke på meningen med dette. Nej selvfølgelig er det ikke rimeligt at drive folk fra hus og hjem, det er heller ikke det jeg skriver men som du tolker på. I min optik er der noget der hedder "vilje" og hvis denne ikke er til stede for at få ud redt mellemværendet ud så forstår jeg godt de skruer bissen på. Og ja der er også svin indenfor både SKAT og POLITI, såvel som i alle grupper af erhvervsdrivende. Jeg er opdraget til hjemmefra at enhver svarer sit, gør din pligt og kræv din ret. Det må jeg desværre konstatere, at der er nogen der ikke gør i samfundet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Februar, 2016 BigDick skrev, for 4 minutter siden: Nu skal du ikke tolke på hvad jeg har nedfældet men tolke på meningen med dette. Nej selvfølgelig er det ikke rimeligt at drive folk fra hus og hjem, det er heller ikke det jeg skriver men som du tolker på. I min optik er der noget der hedder "vilje" og hvis denne ikke er til stede for at få ud redt mellemværendet ud så forstår jeg godt de skruer bissen på. Og ja der er også svin indenfor både SKAT og POLITI, såvel som i alle grupper af erhvervsdrivende. Jeg er opdraget til hjemmefra at enhver svarer sit, gør din pligt og kræv din ret. Det må jeg desværre konstatere, at der er nogen der ikke gør i samfundet. Det er uendelig meget nemmere at tolke det på skrift end det der kunne være meningen med det Om pengene er tjent ved at skovle lort ude vest på, eller sælge sex på et bordel, er ligegyldigt, kan man ikke sætte sig ud over det, er man ikke den rigtige til det job. Man skal svare sit ja, men der skal være hold i hvad der er tjent, der skal ikke bare sættes et eller andet fantasi beløb på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 26. Februar, 2016 DETH skrev, for 7 minutter siden: Det er uendelig meget nemmere at tolke det på skrift end det der kunne være meningen med det Om pengene er tjent ved at skovle lort ude vest på, eller sælge sex på et bordel, er ligegyldigt, kan man ikke sætte sig ud over det, er man ikke den rigtige til det job. Man skal svare sit ja, men der skal være hold i hvad der er tjent, der skal ikke bare sættes et eller andet fantasi beløb på. Slet ikke uenig, men nu er det sådan at når branchen selv synes at fusk og humbug er det der overordnet skal være gældende, så er de brodne kar jo ikke indstillet på at samarbejde,og når man agerer på denne måde, så er der nødvendigvis andre der tager en beslutning for dem som ikke selv magter dette.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Februar, 2016 BigDick skrev, for 14 minutter siden: Slet ikke uenig, men nu er det sådan at når branchen selv synes at fusk og humbug er det der overordnet skal være gældende, så er de brodne kar jo ikke indstillet på at samarbejde,og når man agerer på denne måde, så er der nødvendigvis andre der tager en beslutning for dem som ikke selv magter dette.. De skal nemlig bare ned med nakken! Suk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg