News 1197 Skrevet 14. Marts, 2016 (edited) johanneseb skrev, 1 time siden: Du vælger at rode i om jeg har haft et tidligere liv - er det for at undgå at forholde dig til mit spørgsmål? Synes bare det er ret påfaldende, at du opretter dig og udelukkende henvender dig til mig, og i øvrigt intet andet foretager dig herinde. Jeg har i øvrigt svaret dig på dit spørgsmål i dit første indlæg. Det andet indlæg er rene spekulationer uden hold i virkeligheden fra din side, som jeg på ingen måde føler mig forpligtet til at svare dig på, når nu du under dække af et nyt handle henvender dig til mig. Tror du på anden måde skal prøve på et få et indhold i dit liv og glemme hvad jeg end måtte have gjort dig i dit tidligere liv herinde. Eller hvad med at bekende kulør og fortæl, hvilket handle du havde, før du blev smidt ud herfra. Redigeret 14. Marts, 2016 af News 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Marts, 2016 News skrev, den 3/14/2016 at 09:22: Synes bare det er ret påfaldende, at du opretter dig og udelukkende henvender dig til mig, og i øvrigt intet andet foretager dig herinde. Jeg har i øvrigt svaret dig på dit spørgsmål i dit første indlæg. Det andet indlæg er rene spekulationer uden hold i virkeligheden fra din side, som jeg på ingen måde føler mig forpligtet til at svare dig på, når nu du under dække af et nyt handle henvender dig til mig. Tror du på anden måde skal prøve på et få et indhold i dit liv og glemme hvad jeg end måtte have gjort dig i dit tidligere liv herinde. Eller hvad med at bekende kulør og fortæl, hvilket handle du havde, før du blev smidt ud herfra. Gab så repeterende, i al uendelighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 15. Marts, 2016 johanneseb skrev, for 1 time siden: Gab så repeterende, i al uendelighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2016 Bear skrev, den 3/15/2016 at 14:47: Der er sgu ikke trolde i det her Bjørn. Det er bare så uendeligt ensformigt det New har kørt frem med i umindelige tider, under forskellige alias. Når dertil lægges en fobi som personforfølgelse så bliver det trist. Naturligvis har jeg ikke lavet en profil, for at kommentere på ham! At han insunuerer det, viser blot hvor selvcentreret han er. Men det har jo gennem årene gennemsyret hans uendelige lange og kedelige indlæg, at han ikke tåler at blive modsagt, uden straks at tro der er tale om personlige aversioner. Så har jeg klipper pelsen af den kamel, og gider ikke rode mere i det her. Hasta la vista amigos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg