Arne Diller 1023 Skrevet 27. Februar, 2016 Lørdag morgen! Vågner kl. 06.30, og fornemmer en slags uro i kroppen. Der mangler ligesom et eller andet. Svinger benene ud over sengekanten, og skal til at bestige de plysforede slippers. Der slår det mig hvad der er galt: Morgensutter er jo ikke noget man har på fødderne Ind og kigge på nettet. Jo den er god nok. En ung pige tilbyder lige det jeg mangler, nemlig en morgensutter. https://annoncelight.dk/showad/200729 Får lynhurtigt lavet en aftale, og en halv time senere dukker hun op som aftalt. Jeg tager en slapper i sofaen mens hun klarer mund arbejdet til ug. Efter kort tid skydes kanonen af, pigen skyller lige munden, og suser afsted med 500kr i lommen. Så er jeg klar til kaffe og blødkogte æg. Sikke en start på en herlig weekend 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 27. Februar, 2016 Ingen bolle? Ingen juice? Ingen snus? Men ellers en morgenroutine man skulle kunne vænne sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 27. Februar, 2016 Bananas skrev, for 28 minutter siden: Ingen bolle? Ingen juice? Ingen snus? Men ellers en morgenroutine man skulle kunne vænne sig til. Nej, kaffen skal man jo have, og æggene lader ligesom kanonen op igen til næste udflugt. Tro mig. Det er stærkt vanedannende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 27. Februar, 2016 Kan nu bedre lide morgenbolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 27. Februar, 2016 (edited) Oldtimer skrev, for 5 minutter siden: Kan nu bedre lide morgenbolle Se det fik jeg rent faktisk også 3 timer senere da jeg fik thaimassage. Men den slags vil jeg ikke plage mine ærede brødre med Redigeret 27. Februar, 2016 af Arne Diller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 27. Februar, 2016 Det er jo så fordelen for jer singler, i kan bare bestille en "morgenguffer" næsten ikke misundelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 27. Februar, 2016 Fordelen for os ikke-singler er...at vi nogle gange får den uden at skulle bestille den...det har jeg da oplevet, at blive vækket af fru Timeren, der ikke ville lade morgenstiverten gå til spilde WoW 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 27. Februar, 2016 Arne Diller skrev, 1 time siden: Se det fik jeg rent faktisk også 3 timer senere da jeg fik thaimassage. Men den slags vil jeg ikke plage mine ærede brødre med Prøv os! Vi er temmelig hærdet, og det kan måske være godt for dig at lette dit hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 27. Februar, 2016 Bananas skrev, 1 time siden: Prøv os! Vi er temmelig hærdet, og det kan måske være godt for dig at lette dit hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 28. Februar, 2016 (edited) Arne Diller skrev, den February 27, 2559 BE at 19:04: Lørdag morgen! Vågner kl. 06.30, og fornemmer en slags uro i kroppen. Der mangler ligesom et eller andet. Svinger benene ud over sengekanten, og skal til at bestige de plysforede slippers. Der slår det mig hvad der er galt: Morgensutter er jo ikke noget man har på fødderne Ind og kigge på nettet. Jo den er god nok. En ung pige tilbyder lige det jeg mangler, nemlig en morgensutter. https://annoncelight.dk/showad/200729 Får lynhurtigt lavet en aftale, og en halv time senere dukker hun op som aftalt. Jeg tager en slapper i sofaen mens hun klarer mund arbejdet til ug. Efter kort tid skydes kanonen af, pigen skyller lige munden, og suser afsted med 500kr i lommen. Så er jeg klar til kaffe og blødkogte æg. Sikke en start på en herlig weekend Hun skal afprøves. Jeg læser i hendes annonce at hun beholder trussen på, men er topløs. Kan man befamle hendes bryster? Redigeret 28. Februar, 2016 af Default User tyrkfjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 28. Februar, 2016 Bananas skrev, den 27. februar 2016 at 13:38: Ingen bolle? Ingen juice? Ingen snus? Men ellers en morgenroutine man skulle kunne vænne sig til. Jeg vil også hellere have snus bolle og juice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 28. Februar, 2016 Default User skrev, for 21 minutter siden: Hun skal afprøves. Jeg læser i hendes annonce at hun beholder trussen på, men er topløs. Kan man befamle hendes bryster? Hun beholder de lange bukser på!!! Hun sidder ikke kun i trusser. Og ja, hendes bryster er inden for rækkevidde under blowjobbet. Men det er sjovt, hun er stadig genert når hun smider trøjen og man kan beskue hendes bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Februar, 2016 Arne Diller skrev, for 15 timer siden: Hun beholder de lange bukser på!!! Hun sidder ikke kun i trusser. Og ja, hendes bryster er inden for rækkevidde under blowjobbet. Men det er sjovt, hun er stadig genert når hun smider trøjen og man kan beskue hendes bryster. Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham....Hvorfor tror i bukserne blive beholdt på og personen kun tilbyder fransk, nogen som har tænkt på det men er man til ladyboy som jeg er så er det skam ikke noget problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) DetGladeJern skrev, for 7 timer siden: Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham....Hvorfor tror i bukserne blive beholdt på og personen kun tilbyder fransk, nogen som har tænkt på det men er man til ladyboy som jeg er så er det skam ikke noget problem Ja ja, men det franske fejler i hvert fald ikke noget Og så er det godt nok et ringe arbejde plastik kirurgen har lavet. Brysterne ligner jo slet ikke noget der sidder på en ung pige, de ligner noget der sidder på en der har født. Og man kunne vel også have valgt en lidt større størrelse bryster, når det nu skulle være. Hmm, jeg har sgu nok fået blowjob af flere ladyboys end jeg lige går og aner. Rigtig mange thai steder har jeg faktisk fået almindelig massage, hvor pigen har haft tøj på. Og efterfølgende har jeg fået en guffer mens pigen stadig var påklædt..............mama mia I aften havde jeg ellers planlagt en tur til Helsinge og besøge en dansk pige som giver blowjob hvor hun beholder bukserne på. Det må jeg sgu nok hellere ringe og aflyse Redigeret 29. Februar, 2016 af Arne Diller edit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 570 Skrevet 29. Februar, 2016 Yeps, det er en ladyboy. Trust me on this one! Men Arne, tak for linket. Havde mistet kontakten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 29. Februar, 2016 DetGladeJern skrev, for 10 timer siden: Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham.... O.k. - rimeligt naturtro "lavede" bryster. Hvis du nu havde skrevet noget om hormoner så kunne det være, men ... - og du har stadig ikke svaret: shiny skrev, for 2 timer siden: Trust me on this one! Ikke over en dørtærskel og da slet ikke over et anonymt debatforum. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Februar, 2016 Det nemmeste er vel at spørge personen selv. Om man så får svar er noget andet. Det må da være i begge parters interesse at få rene linjer. Så undgår man jo osse de her tossede gætterier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg