Hop til indhold
Kram666

Fantasy Lounge Hamburg

Recommended Posts

Ja så kom dagen hvor jeg ville besøge dette sted (Torsdag) Havde læst om stedet her på siden og var nysgerrig på hvordan det her betal ved ankomst og bare slappe af og nyde det :-)

Da jeg havde læst at det var bedst at komme tidlig på dagen valgte jeg at følge dette råd og ankom til FC omkring kl 14,30 altså lige efter åbningen denne dag. Jeg var meget skeptisk ved ankomsten men blev modtaget i indgange af en sød damen som fortalte om huset og priserne osv. jeg aftalte med hende at jeg ville starte med 2 timers besøg og hvis jeg ville kunne jeg komme efterfølgende og lave det om til en heldags billet. betalte €40 for indgangen (2timer) og fik udleveret en nøgle til omklædningsskabet og derefter op og klæde om. Havde i indgangen fået oplyst at der denne dag var 7 piger i huset så var lidt skuffet da jeg så at der var omkring det samme antal fyre. Men jeg kommer ned sætter mig i baren og får lidt at drikke, da der kommer en pige hen og spørger om ikke jeg vil ned og sidde i sofaen hos hende, det vælger jeg at takke ja til og vi snakker lidt løst om vind og vejr og hun spørger så om ikke jeg skulle have et armbånd (køber man hos pigerne og der ved også hyggen :-) ) takker ja €40 og hun henter armbåndet og spørger så om ikke hun lige skal vise mig lidt rundt da jeg har fortalt at det er første gang jeg besøger stedet hvilket jeg takker ja til og ender ude i badet hvor hun siger at hvis jeg lige vil have et hurtig bad inde vi kunne gå op og hygge. En sjov ting var at pigerne skriver deres initial på armbåndet inden man går ovenpå. Men vi går op og som tidligere beskrevet i andre anmeldelser så er værelserne lidt mørke og bare med et lille gardin for så man kan høre dem som går forbi ude på gangen og høre lyde fra de andre rum når man går forbi, men fok kommer jo for samme grund :-) Da vi har hygget går jeg i baren igen hvor der ikke går længe inden en meget smuk piger kommer hen og hilser på og hun efter et par minutter spørger om jeg vil med ovenpå, må dog lige sige til hende at jeg jeg lige skal sidde lidt og komme til kræfter, men vi går op og det var endnu en god omgang og vi ligger da også lidt efter endt akt og snakker lidt. Jeg går derefter ned i saunaen hvor jeg lige kan få slappet lidt af inden jeg efter endnu bad går i buffen som ikke er noget at råbe hurra af, men der er da så man kan lave en sandwish. Da jeg kigger på klokken er tiden ved at være opbrugt og der kommer endnu en smuk pige hen og efter at have hilst på spørger hun om vi skal op hvilket jeg tænker at det ville være en god afslutning på dagen :-) Så må sige at det var hele turen vær.

Må nok indrømme at det ikke er sidste gang jeg har besøg dette sted. Glæder mig allerede til næste gang :-)

Redigeret af Qivitoq
overskrift ændret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 12 minutter siden:

Synes pigerne på det første billede ser en anelse slidte ud. Opleves de også sådan IRL?

Nu har jeg ikke mødt alle pigerne på billedet - men f.eks Andre, som er den mindste af pigerne og i den lyseblå kjole, ser rigtig nok lidt hængt ud på billedet - men ellers er hun faktisk en af de kønneste og mest attraktive med et flot lidt markeret ansigt - en pige, som man umuligt ville kunne score andre steder.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for en super anmeldelse...har allerede luret på flybiletter, da det lyder som en rigtig god oplevelse

Men beklager hvis følgende bare er mig det ikke har forstået det åbenlyse : er det rigtigt forstået, at efter indgangen er betalt, så koster en tur ovenpå med en af pigerne blot 40 Euro, og hvis ja, hvad dækker det så over af tid og "ydelser" (læs kommer der en masse ekstra salg fra pigen)

Håber en Tysklands kyndig kan hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Germia skrev, for 1 time siden:

er det rigtigt forstået, at efter indgangen er betalt, så koster en tur ovenpå med en af pigerne blot 40 Euro, og hvis ja, hvad dækker det så over af tid og "ydelser" (læs kommer der en masse ekstra salg fra pigen)

Nej, du skal nærmere af med € 50/60 - men det er for alle de ture med pigerne du kan overkomme :wink:

Du kan også købe "shorttime" til € 80,- men når man kan få hele dagen for kun € 20,- mere, så vile jeg nok vælge hele dagen og bare nyde det uden stress og jag, med mange ture ovenpå, ture i saunaen og lidt at spise - ikke at de har det store at spise - men de har rugbrø´ nok til alle:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay okay. Jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge. Katten i sækken? Hvad stikker der under? Are you shitting me? Niv mig for jeg drømmer! 

Kan jeg for 100/120 euro. Lege i en hel dag!? Uden at blive krævet champagne til 50 euro for at de smider tøjet? Og når jeg ikke ruller på et lagen kan jeg sidde i en boblebad og spise rugbrød?

really??:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med boblebadet passer ikke længere - er lavet om til afslapningsrum, men de har sauna og i torsdag prøvede jeg for første gang deres spanking cross, hvor Jessie fik lov at pirre mig :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 16 minutter siden:

Farvel og tak DK. Ses når den er faldet af :D Ved du om nogle af piger har silikone bryster? 

Når nu skivemd er flyttet semi-permanent til Hamburg :D er han nok ligeglad - men hvilke dage/tider er det bedst at besøge Fantasy Lounge ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 3 timer siden:

Farvel og tak DK. Ses når den er faldet af :D Ved du om nogle af piger har silikone bryster? 

Nej, de fleste har heldigsvis lækre små ungpigebryster. Jessie og Carlas er lidt større, men stadig dejligt bløde og naturlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har læst mig frem til at hverdage nok er at foretrække. Hvis man ønsker færrer mænd samt at det er en fordel at være der fra starten.

Det lyder lækkert Jernsvinet, jeg kunne dog godt tænke mig en ægte skønhed med falske bryster ;)  (selvmodsigende?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hybris skrev, for 4 timer siden:

Kan man komme med på sådan en tur engang Jernsvin ?

Har netop booket et billigt 3 mands værelse fra d. 20 - 24. april på Kroonsalsweg, så det er i gåafstand fra Fantasy på samme vej (kun 1 - 200 meter) - og har planlagt en mindre vuelta til div. sexklubber i Hamburg i samme periode - interesserede er velkomne til at sende en PB ang. de nærmere detaljer og evt. tilmelding.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt finde på, at tage en tur derned. Men har lige et spørgsmål: Bliver der kigget skævt til en, hvis BMI'en er lidt høj? Jeg tænker på når man skal gå halvnøgen rundt imellem akterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, den 20/3/2016 at 09:06:

Ved du om nogle af piger har silikone bryster? 

Ja, der er kommet en ny pige Tanja, som har - ikke voldsomt store, men lige tilpas til en håndfuld, så de var rigtig frække - ellers er hun er mørkhåret, lidt bredt ansigt, bredt smil og så med en fræk smal røv - rigtig sød og så inviterede hun Amira, som jeg ellers ikke har brudt mig så meget om, fordi hun har virket lidt arogant, med på værelset - ja, hun kom endda og begyndte selv at ligge op til noget sjov - og så blev de to enige om at de begge ville med mig på Zimmer - og så var det da bare at give den gas. Blev først hængt lidt op på korset, mens de skiftedes til at give mig blow - og så over på sengen og kneppe dem begge to bagfra på skift, før jeg fik Amira til at spille mig af til sidst ud over den andens kunstige bryster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21/4/2016 at 22:23:

Ikke noget jeg har bemærket pigerne gøre, men vil da se efter det imorgen aften ;-)

Mødtes hernede med en anden fyr her fra Eroguide, som også er til den gode side mht. BMI - tror han er bedre til at svare ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
loquesea skrev, den 21/4/2016 at 22:17:

Jeg kunne godt finde på, at tage en tur derned. Men har lige et spørgsmål: Bliver der kigget skævt til en, hvis BMI'en er lidt høj? Jeg tænker på når man skal gå halvnøgen rundt imellem akterne.

Du behøver ikke at gå halvnøgen rundt. Jernsvinet havde en badekåbe med og det kunne jeg også godt finde på næste gang. Men ellers er det da også lidt "kinky" at gå rundt og få luftet klokkeværket - som skotterne i kilt :-D

Jeg har alt for høj BMI - og havde ikke noget at klage over. Jeg var ikke specielt aktivt opsøgende (jeg var nok blevet mere aktiv hvis det havde været nødvendig) og havde et RIGTIG godt besøg på Fantasy Lounge - med stor gentagelsesfare.

Hvis du selv går hen og sige goddag til en pige tror jeg næsten altid de accepterer at sludre lidt (og det er næsten de samme som en aftale og at gå på værelset inden for et kvarters tid) - jeg så ingen der blev afvist mens jeg var der. Jeg sagde selv nej tak til et par stykker da jeg var næsten klar til at forlade stedet. Det skal lige indskydes at det var en meget stille dag (åbenbart er sidst på måneden tit ret stille) så det KAN være anderledes hvis der er mere travlt.

Men vi kan jo lige så godt kalde en spade en spade. Det GAVNER da heller ikke at være fed. Der kom 3 unge slanke fyre mens jeg var der og 2 af dem blev hurtigt opsøgt af 2 af de flotteste piger (efter min vurdering).

Så lige som ved almindelig dating er bør man vælge at være rig, veltrænet og ung - hvis man har chancen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 10 timer siden:

Du behøver ikke at gå halvnøgen rundt. Jernsvinet havde en badekåbe med og det kunne jeg også godt finde på næste gang. Men ellers er det da også lidt "kinky" at gå rundt og få luftet klokkeværket - som skotterne i kilt :-D

Jeg har alt for høj BMI - og havde ikke noget at klage over. Jeg var ikke specielt aktivt opsøgende (jeg var nok blevet mere aktiv hvis det havde været nødvendig) og havde et RIGTIG godt besøg på Fantasy Lounge - med stor gentagelsesfare.

Hvis du selv går hen og sige goddag til en pige tror jeg næsten altid de accepterer at sludre lidt (og det er næsten de samme som en aftale og at gå på værelset inden for et kvarters tid) - jeg så ingen der blev afvist mens jeg var der. Jeg sagde selv nej tak til et par stykker da jeg var næsten klar til at forlade stedet. Det skal lige indskydes at det var en meget stille dag (åbenbart er sidst på måneden tit ret stille) så det KAN være anderledes hvis der er mere travlt.

Men vi kan jo lige så godt kalde en spade en spade. Det GAVNER da heller ikke at være fed. Der kom 3 unge slanke fyre mens jeg var der og 2 af dem blev hurtigt opsøgt af 2 af de flotteste piger (efter min vurdering).

Så lige som ved almindelig dating er bør man vælge at være rig, veltrænet og ung - hvis man har chancen ;-)

Tak for god info! Det har givet mig lidt mere blod på tanden for at komme afsted snarest! Fedt at du havde et godt besøg dernede, Frisk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
loquesea skrev, for 15 minutter siden:

Tak for god info! Det har givet mig lidt mere blod på tanden for at komme afsted snarest! Fedt at du havde et godt besøg dernede, Frisk :) 

Det kan du også roligt glæde dig til. Kører du selv - og I givet fald hvorfra i landet ? - kunne da være man skulle spørge om man kunne få et lift 

Jeg har nu spottet flere stavefejl i indlægget - det irriterer mig - men hvordan retter man ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
loquesea skrev, den 21/4/2016 at 22:17:

Jeg tror det absolut vigtigste er, at du er ren og velsoigneret, og så giver det altid plus-point at behandle pigerne venligt og respektfuldt. Det er ikke alle de unge, flotte fyre, der gør det. Jeg har flere gange fået at vide af piger på lignende steder, at de godt kunne lide at jeg behandlede dem pænt.

Jeg mener også det var på FL, eller rettere Optasia som det hed den gang, at der var en ældre, ret kraftig herre på besøg samtidig med mig. Han var absolut ikke attraktiv kropsligt, men han var åbenbart stamgæst og nogle af de attraktive piger flokkedes om ham som fluer på en kolort! Han må have kunne et eller andet ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror det absolut vigtigste er, at du er ren og velsoigneret, og så giver det altid plus-point at behandle pigerne venligt og respektfuldt. Det er ikke alle de unge, flotte fyre, der gør det. Jeg har flere gange fået at vide af piger på lignende steder, at de godt kunne lide at jeg behandlede dem pænt.

Jeg mener også det var på FL, eller rettere Optasia som det hed den gang, at der var en ældre, ret kraftig herre på besøg samtidig med mig. Han var absolut ikke attraktiv kropsligt, men han var åbenbart stamgæst og nogle af de attraktive piger flokkedes om ham som fluer på en kolort! Han må have kunne et eller andet ...

Ja stille med en velspækket tegnebog sikkert. :D  :D   :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...