zoltan1959 3 Skrevet 29. Februar, 2016 Hej Jeg er ny her på siden. Jeg skal til Vendsyssel i en længere periode mellem april og oktober og går sikkert hen og får lyst til en god GFE. Er der nogen, som kan anbefale en klinik eller andet? Helst danske kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Februar, 2016 zoltan1959 skrev, for 41 minutter siden: Hej Jeg er ny her på siden. Jeg skal til Vendsyssel i en længere periode mellem april og oktober og går sikkert hen og får lyst til en god GFE. Er der nogen, som kan anbefale en klinik eller andet? Helst danske kvinder. Velkommen til - du bør specificere dine ønsker nærmer - ex. alder, godstykkelse o.s.v. så er det nemmere for brugerne at give dig brugbar respons på din efterlysning.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zoltan1959 3 Skrevet 29. Februar, 2016 BigDick skrev, for 1 minut siden: Velkommen til - du bør specificere dine ønsker nærmer - ex. alder, godstykkelse o.s.v. så er det nemmere for brugerne at give dig brugbar respons på din efterlysning.. OK. Alder: Under 35. Vægt: Normal. (Kan ikke med overvægtige kvinder). Nationalitet: Foretrækker dansk, men hvis anden kan anbefales, så skriv. Ønsker kun alm. dansk - gerne 1/2 til 1/1 time hvis ellers prisen er rimelig. Har før haft meget svært ved at finde GP'er i nævnte område. Troede jeg havde fundet et sted i Brønderslev, men det var lukket ned. Så enhver hjælp er velkommen. Er helst fru for at tage til Aalborg ... men det kan blive nødvendig. Forslag værdsættes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Februar, 2016 zoltan1959 skrev, for 7 minutter siden: OK. Alder: Under 35. Vægt: Normal. (Kan ikke med overvægtige kvinder). Nationalitet: Foretrækker dansk, men hvis anden kan anbefales, så skriv. Ønsker kun alm. dansk - gerne 1/2 til 1/1 time hvis ellers prisen er rimelig. Har før haft meget svært ved at finde GP'er i nævnte område. Troede jeg havde fundet et sted i Brønderslev, men det var lukket ned. Så enhver hjælp er velkommen. Er helst fru for at tage til Aalborg ... men det kan blive nødvendig. Forslag værdsættes. Skulle alt glippe så kan jeg varmt anbefale denne profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zoltan1959 3 Skrevet 29. Februar, 2016 BigDick skrev, for 14 minutter siden: Skulle alt glippe så kan jeg varmt anbefale denne profil. Lyder interessant. Håber hun er deroppe når jeg skal derop. Tak BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Februar, 2016 Så lidt da, altid til tjeneste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Februar, 2016 BigDick skrev, for 2 minutter siden: Så lidt da, altid til tjeneste. Hvornår ser vi en anmeldelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zoltan1959 3 Skrevet 29. Februar, 2016 sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden: Hvornår ser vi en anmeldelse ? sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden: Hvornår ser vi en anmeldelse ? Hvis jeg besøger hende kommer der selvf. en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) Jeg har lavet en anmeldelse på et andet site, Den blev desværre,som forventet tilsvinet, af adskillige brugere herinde fra, der kun oprettede sig for at provokere. Redigeret 29. Februar, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zoltan1959 3 Skrevet 29. Februar, 2016 Selv tak. Er der nogen, der kender hende her (eller stedet?): http://www.sexpiger.dk/forside.asd?id=5569 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg