SirMikeXL 37 Skrevet 3. Marts, 2016 Hvis man ikke er til de 20-25 årige men foretrækker en smuk, varm, naturlig og dansk kvinde er June fra damernefordig.dk det rigtige valg. Junes annoncetekst og billeder er retvisende og hendes priser er rimelige. Jeg har besøgt June MANGE GANGE (25+) og hun leverer varen HVER GANG. Hun er lækker og appetitlig, sød og imødekommende - og hendes evner på lagnet er UOVERTRUFNE...specielt vil jeg fremhæve hendes DEEP-THROAT som ikke kan overgås. I hele mit lange syndige liv har jeg ALDRIG fået bedre sex. TOP QUALITY. 10 Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 3. Marts, 2016 Her er den rette addresse http://damernefordig.com/ 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 3. Marts, 2016 Jeg har præcis den samme opfattelse af June (4-5 besøg) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tarok 2 Skrevet 6. Marts, 2016 Helt enig kun 2 besøg men starten på mange. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
wolves 13 Skrevet 7. Marts, 2016 June er en utrolig dejlig kvinde der forstår at give OUTSTANDING god sex.........Specielt husets SEX-LOUNGE er et besøg værd......SF Jeg er enig med sir mike i at June er TOP QUALITY....... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 9. Marts, 2016 Jeg besøgte June igen (9/3/2016). Hun var præcis som hun plejer: Fantastisk! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) 23/3/16: Tak June for endnu en omgang god fræk sex. Redigeret 23. Marts, 2016 af SirMikeXL Test af funktionen - intet blev ændret. Se min tidligere korrespondance. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 23. Marts, 2016 23/3/16: Tak June for endnu en omgang god fræk sex. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 6. April, 2016 6/4/16: Tak June for en fræk og dejlig oplevelse. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 20. April, 2016 20/4/1: Skønne June. Tak for endnu en vidunderlig omgang god fræk sex. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 4. Maj, 2016 4/5/16: Tak June...Du bliver da bedre og bedre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 18. Maj, 2016 Skønne June. Tak for dejlig sex - igen. Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 18. Maj, 2016 SirMikeXL skrev, for 2 timer siden: Skønne June. Tak for dejlig sex - igen. Ok - hver anden onsdag dusker du June! - Jeg tror, det er en helbredsbevarende og livsforlængende rutine, du der har tillagt dig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 18. Maj, 2016 Jeg har også besøgt June efter at have hørt godt om hendes blæs. Ja, det er rigtig godt. Præcis som en connaiseur ønsker det; vådt, savlende og blidt. At June så senere beder om at blive pulet hårdt skal hun naturligvis ikke høre et ondt ord for Hun elsker at tilfredsstille en mand. Og en våd kusse lyver ikke 2 Del dette indlæg Link til indlæg
wolves 13 Skrevet 22. Maj, 2016 June er en sjælden juvel i branchen og bestemt oplevelsen værd......SF Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 1. Juni, 2016 Skønne June. Tak for en superfræk oplevelse. Vi må afgjort ses igen. Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 1. Juni, 2016 SirMikeXL skrev, for 3 timer siden: Skønne June. Tak for en superfræk oplevelse. Vi må afgjort ses igen. Jeg tror det er gået op for de fleste at du er begejstret. Del dette indlæg Link til indlæg
SirMikeXL 37 Skrevet 15. Juni, 2016 15 june 2016: Tak June for dejlig massage og sex. Del dette indlæg Link til indlæg