Gæst Skrevet 3. Marts, 2016 (edited) Denne serie har det hele. Magt, sex og.... Redigeret 3. Marts, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. Marts, 2016 jaaaaaaaaaaaaaaa elsker house of cards den styrer.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 3. Marts, 2016 Jeg er ikke så sikker, syntes sæson 3 var noget flad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 3. Marts, 2016 No Spoilers Please! Jag är fortfarande i säsong ett... Kommer dock inte läsa denna tråd mera. /Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2016 (edited) Kommer på Netflix kl. 9. idag. https://days.to/until/house-of-cards-season-4 Redigeret 3. Marts, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2016 Ja sæson 3 var ikke så god som sæson 1 og 2. Har set de to først afsnit af sæson 4. Virker lovende og så er der bare noget hot over mrs. Underwood. (Robin Wrigth) ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Marts, 2016 Ja det kan godt være at sæson 3 var lidt flad, men nu har jeg set noget af sæson 4 og der sker virkelig noget. Og så vil jeg ikke sige mere for som @Lillemand er inde på, så vil vi ikke have spoilers i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 6. Marts, 2016 Jag kan komplettera med ännu en varning - se noga upp på wikipedia. I synnerhet den engelska artikeln, där det finns ett sammandrag av hela serien under rubriken "plot". Jag hoppas att det finns en särskild plats i helvetet för dem som skrev den artikeln. Tur att Lillemor inte sett den.... L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1700 Skrevet 6. Marts, 2016 Well, Lillemand, hvorfor gå ind på wiki om en serie man er igang med at se? Det er oplagt at Wiki behandler alle aspekter af serien - også plottet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 6. Marts, 2016 Du har en point där Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg