Kom frisk 56 Skrevet 6. Marts, 2016 Hej brødre var en tur forbi Jasmin som var i et privat og diskret sted nær Ålborg og jeg havde denne dejlige oplevelse af og møde hende hold da op det var et rigtig godt besøg sammen med hende det fortryder man da slet ik hun kan godt nok nogle ting og hendes fremragende bj var helt vildt hun ved godt hvad man skal bruge munden til det gjorde hun til UG og kom da også indenfor i varmen på hende og det var da også rigtig godt hun kan da også noget med hendes underliv hun kan sprøjte helt vildt og der blev da godt noget vådt på lagnet må man da sige så kan da kun anbefale hvis hun kommer på de her kanter igen så skal jeg da klart besøge hende igen.. det som hun skriver i hendes tekst med at hun er et godt knald kan jeg kun følge hende i hun er sku en rigtig skøn kvinde hun har en bruger profil herinde som hedder Jasmin så man kan nemt finde hende fortsat god søndag til jer alle.. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 6. Marts, 2016 Link og pris, ven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 6. Marts, 2016 chris 60 skrev, for 9 minutter siden: Link og pris, ven! http://www.sexpiger.dk/4463 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 6. Marts, 2016 BigDick skrev, for 1 minut siden: http://www.sexpiger.dk/4463 Nåja, hende har jeg godt set af og til. Har altid befundet sig i den "forkerte" ende af landet, eller jeg har ikke lige haft pengene. <<<<<<<<nåmen, det må vel lykkes en dag!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. Marts, 2016 Tusind tak for roserne Det var så hyggeligt at møde dig og ja - den våde plet på lagnet får en ny betydning når man får mig gejlet op Du skal være hjertelig velkommen når jeg er tilbage i efteråret Knus og kram Jazz 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peanut Skrevet 29. Marts, 2016 Lyder godt nok som en lækker lækker oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 29. Marts, 2016 Peanut skrev, for 11 timer siden: Lyder godt nok som en lækker lækker oplevelse. Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet og hun sutter satme så englene synger højt 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 29. Marts, 2016 Kom frisk skrev, for 35 minutter siden: Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet og hun sutter satme så englene synger højt Jep vi nogle som ku lære lidt af hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 30. Marts, 2016 Kom frisk skrev, for 11 timer siden: Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet og hun sutter satme så englene synger højt jeg takker for komplimentet som jeg ynder at sige "hvis der er noget man er rigtig rigtig vild med... så bliver man som regel også rigtig god til det" 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskersexxx 11 Skrevet 30. Marts, 2016 Hvad betyder det der 3/4 kant som hun skriver i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 31. Marts, 2016 Elskersexxx skrev, for 10 timer siden: Hvad betyder det der 3/4 kant som hun skriver i annoncen? 2-3 mænd om mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 2. April, 2016 Jasmin skrev, den 31/3/2016 at 09:54: 2-3 mænd om mig Du godt nok en frækkert Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskersexxx 11 Skrevet 22. April, 2016 (edited) Nååå ja, hvor dumt selvfølgeligt, Jasmin Redigeret 22. April, 2016 af Elskersexxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg