holstebronx 7415 Skrevet 8. Maj, 2016 Er det ikke mere om frisuren passer til resten af kroppen osv., end lige hårfarven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 8. Maj, 2016 Forskning: Dét finder mænd mest attraktivt ved kvinderhttp://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-05-08-forskning-det-finder-maend-mest-attraktivt-ved-kvinder "Kvinder med langt og sundt hår - Ifølge Business Insider har tysk forskning vist, at kvinders hår spiller en stor rolle i, om mænd opfatter dem som attraktive. Langt, fyldigt og sundt hår opfattes af mænd som mest attraktivt, fordi det signalerer fysisk sundhed, ungdom og altså igen fødedygtighed." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Master Bator skrev, den 8. maj 2016 at 10:14: Forskning: Dét finder mænd mest attraktivt ved kvinderhttp://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-05-08-forskning-det-finder-maend-mest-attraktivt-ved-kvinder "Kvinder med langt og sundt hår - Ifølge Business Insider har tysk forskning vist, at kvinders hår spiller en stor rolle i, om mænd opfatter dem som attraktive. Langt, fyldigt og sundt hår opfattes af mænd som mest attraktivt, fordi det signalerer fysisk sundhed, ungdom og altså igen fødedygtighed." Rigtig mange kvinder har jo noget 'tjavset og tyndt' langt hår, fordi deres hårkvalitet slet ikke er til, at det har længde, men de ligger under for at det skal man da ha. Synd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 8. Maj, 2016 GFE MILF skrev, for 1 minut siden: Rigtig mange kvinder har jo noget 'tjavset og tyndt' langt hår, fordi deres hårkvalitet slet ikke er til, at det har længde, men de ligger under for at det skal man da ha. Synd. Enig! bare fordi at en undersøgelse/forskning siger én ting, behøver det ikke være normen for alle. En kort frisure kan sagtens være lige så sexet/ flot/ passende som langt hår. For mit vedkommende er det bare det lange hår der først fanger min opmærksomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Denne milf har så stort set altid været nogenlunde korthåret. Mange variationer fra totalt kort strithår, til strikt page, til pandehår og resten kort og i alle farver fra kølig blondine til postkasse rødt, kobber og meget mørkebrunt. Er ægte brunette og den farve har jeg nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 8. Maj, 2016 Langt, bølget, naturligt rødt hår er nu alligevel det mest eksklusive i min verden; måske fordi man ser det så forholdsvis sjældent.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Maj, 2016 Mizz Skov skrev, for 14 timer siden: ... var i byen i Aarhus i går... 19-02.30... god mad, hygge, people watching over nogle drinks og lidt dans. tophyggeligt. ... Sad ved Aaen og nød den smukke aften med en veninde. Og der slog det mig igen, når vi kiggede rundt. Mændene blev 'fanget' hver gang en blond sag spankulerede forbi. Det bekræfter mig i en del af min 'tese', om at blond er mere tiltrækkende - som umiddelbart blikfang. Og de var ikke alle lækkert skruet sammen kropsmæssigt, men det blonde hår i 'jeg kan kaste det over skulderen, som i reklamen' længden vil åbenbart altid være et hit. Mon man skulle blive blond igen, hrmmmmmm. Tænker lige Skal du så også have der er langt nok til at kaste over skulderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 Prinz skrev, den 8. maj 2016 at 12:07: Skal du så også have der er langt nok til at kaste over skulderen? Skraldgriner. det kommer ikke til at ske.. klær mig bedst med kortere.Tror jeg da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2016 GFE MILF skrev, for 18 timer siden: Det er klart en smagssag. Sad og sludre med veninder i går ang. mænds hår og skæg og kropsbygning - vi tændte på mega forskellige typer - så jo. klart individuelt. Og også meget med kemi, når man så først kommer tættere på. Hvad kigger du særligt efter så? Når du sidder og nyder en kold drink med dine veninder :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 224 Skrevet 8. Maj, 2016 Mizz Skov skrev, den 09-03-2016 at 18:05: ... Vil være taknemlig, om 'de herrer' herinde vil melde ærligt ind på følgende; ... Tiltrækkes mænd mere/mest af den type kvinder, som er lidt blonde, med al respekt oversat til smådumme og måske samtidig rent faktisk lyshårede...? Måske fordi i så har mulighed for at fremstå klogere, mere voksne, macho og magtfulde i relationen/forholdet... .. Ved godt, at det er totalt kliche, meeen... Er der et gram sandhed i denne observation? - alle kvinder kan jo købe sig til lyst hår, men åbenlys dumhed/mindre begavelse er svær at skjule i længden, griner. Er det virkelig attraktivt? ... Hvorfor jeg spørger, afslører jeg, når jeg har hørt fra jer... Turn off. Kvinder der spiller dumme. Turn off. Kvinder der spiller kloge. Turn on. Kvinder der er helt nede på jorden og er sig selv. Turn off. Mænd der bevidst vælger ”dumme” kvinder. Turn off. Mænd der er bange for ”succesfulde” kvinder. Turn on. Gentlemen (mænd der respekterer kvinder og synes de er så dejlige som engle) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2016 Cykelkongen skrev, den 8. maj 2016 at 20:23: Hvad kigger du særligt efter så? Når du sidder og nyder en kold drink med dine veninder :)? Avs, en svær en at svare entydigt på. Mange parametre at forholde sig til. Men når jeg sidder og kigger rundt, så kan jeg som oftest jo kun se ansigt og overkrop, fordi folk sidder ned. Og ellers; Så i uprioriteret rækkefølge; kropsholdning, proportioner (højde/drøjde), frisure, påklædning gør meget, det er jo et førstehåndsindtryk, muskuløs eller ej, ansigt, øjne, smil, skæg eller ej. Hvis man kommer tættere på; øjne, hænder, god røv, absolut stemmen. Er han overall velholdt, småsjusket? dufter godt. Og klart opførsel - sjov, fjollet, fuld, gentleman, bad boy, håndværkeragtig, revision/bankagtig, udstråling? magtfuld, rolig, hviler i sig selv? flakker blikket? har sikkert glemt noget. Det er virkeligt de første ganske få secs som afgør, om han er værd at 'spilde' mere tid på at studere. Hvis en mand er lækker og ved det, så kan det næsten være turn off, hvis det betyder, at han udstråler en overlegen arrogance. Og ikke mindst - og meget afgørende - han skal være intelligent. magter ikke at holde en snak kørende med en der er snotdum. Gi 'noget' af dig selv, vær interesseret, ærlig - ikke spille en rolle, fordi du tror, at du ved, hvad jeg vil ha... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Maj, 2016 For år tilbage scorede jeg en mand, som lignede ham fra mine fantasier. Prik præcist. Han var et udmærket knald, men det blev aldrig til mere, fordi han ikke var udpræget intelligent. Det andet var bare ikke nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dyner 215 Skrevet 15. Maj, 2016 Blondinen over dem alle. Godt musikvalg til BB og CC Roxette She's got the look Hendes forførende ben blev censureret dengang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 15. Maj, 2016 Dyner skrev, for 14 minutter siden: Blondinen over dem alle... Vi har alle vores favoritter Zeleznovova; Og, der ér hår på karamellen KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 15. Maj, 2016 Savner billederne fra start 70'erne, hvor BB i Ugens Rapport slangede sig på midtersiderne sammen med en særdeles velskabt negerpige. Nogen, der har dem og kan lægge dem op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. Maj, 2016 KF skrev, for 10 minutter siden: Vi har alle vores favoritter Zeleznovova; Og, der ér hår på karamellen KF. Hun er da også cute... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. Maj, 2016 (edited) Tænder mest på brunetter eller helt mørkhårede, men har mest været sammen med blondiner (både ægte og falske) og alm. leverpostejsfarvede (som mit eget, før nogen begyndte at drysse mel i mit hår). Redigeret 15. Maj, 2016 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 15. Maj, 2016 warmgun skrev, for 11 minutter siden: Hun er da også cute... https://redhub.co/video/11339/kitty-fisted-on-the-roof KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Maj, 2016 KF skrev, den 15. maj 2016 at 16:31: https://redhub.co/video/11339/kitty-fisted-on-the-roof KF. Griner. KF denne tråd skulle vist ikke være så fysisk orienteret, fornemmer jeg. Shame on you! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 15. Maj, 2016 GFE MILF skrev, 1 time siden: Griner. KF denne tråd skulle vist ikke være så fysisk orienteret, fornemmer jeg. Shame on you! Kådheden løb af med mig Drømmer om den dag Ms. Zeleznovova springer ud som GP.. så ser i ikke min røv for bare fartstriber, på vej til Prag.. KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 15. Maj, 2016 KF skrev, for 39 minutter siden: Kådheden løb af med mig Drømmer om den dag Ms. Zeleznovova springer ud som GP.. så ser i ikke min røv for bare fartstriber, på vej til Prag.. KF. Det kan jo ske for de bedste, så hvorfor ikke også for dig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 15. Maj, 2016 KF skrev, for 4 timer siden: Kådheden løb af med mig Drømmer om den dag Ms. Zeleznovova springer ud som GP.. så ser i ikke min røv for bare fartstriber, på vej til Prag.. KF. Så skal jeg fandme med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 15. Maj, 2016 DETH skrev, for 1 time siden: Så skal jeg fandme med! Aftale.. men jeg vil først til KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 16. Maj, 2016 KF skrev, for 3 timer siden: Aftale.. men jeg vil først til KF. Ok, der er heller ingen grund til at ødelægge hende for dig, og hun kan vel sprittes af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg