tulle 32 Skrevet 11. Marts, 2016 Jeg har gået og tænk på at prøve et besøg i en swingerklub. Jeg har dog aldrig prøvet det før, men jeg synes, at det lyder super spændende. Jeg er dog lidt betænkelig ved det, da jeg har hørt både positive og negative ting mht et besøg i en swingerklub. Jeg har i særdeleshed overvejet at besøge Joys i Aarhus, da det ikke er specielt langt fra, hvor jeg bor. Jeg er med på det meste når det kommer til sex, så sex med fremmede eller i grupper skræmmer mig ikke som sådan. Er der måske nogen herinde på EG, som har nogle råd mht at gå i swingerklub eller måske har nogle erfaringer, de vil dele ud af? Både gode og dårlige erfaringer er velkomne, da det kunne være fedt at få et godt billede af hvad der venter mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 11. Marts, 2016 Gør det! For mit vedkommende var det en fed oplevelse, men det er ikke noget jeg sådan vil rende og gøre jævnligt. Man skal være pænt ekstrovert og udadvendt, og man skal ikke være bange for afslag. Det er ikke lige i min boldgade, så jeg har mere sjov andre steder Men det er ikke en oplevelse jeg vil være foruden, og det er altid værd at få rykket til nogle grænser. BB 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 11. Marts, 2016 Men kan det godt svare sig, hvis man kommer alene? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2016 (edited) tulle skrev, 1 time siden: Jeg har gået og tænk på at prøve et besøg i en swingerklub. Jeg har dog aldrig prøvet det før, men jeg synes, at det lyder super spændende. Jeg er dog lidt betænkelig ved det, da jeg har hørt både positive og negative ting mht et besøg i en swingerklub. Jeg har i særdeleshed overvejet at besøge Joys i Aarhus, da det ikke er specielt langt fra, hvor jeg bor. Jeg er med på det meste når det kommer til sex, så sex med fremmede eller i grupper skræmmer mig ikke som sådan. Er der måske nogen herinde på EG, som har nogle råd mht at gå i swingerklub eller måske har nogle erfaringer, de vil dele ud af? Både gode og dårlige erfaringer er velkomne, da det kunne være fedt at få et godt billede af hvad der venter mig Jeg går ud fra du er hankøn, det er ikke nemt at "score" på swingerklubber, hvis du ikke er et "kendt" ansigt eller har noget særlig at byde på. Hvis du kommer en sjældent gang, så får du ikke meget ud af det andet end en oplevelse/kikkert. Men prøv det. Jeg kommer i klubberne, når jeg har en aftale eller kommer sammen med en pige. Gider ikke at kukkelure og spilde tiden. Redigeret 11. Marts, 2016 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tulle 32 Skrevet 11. Marts, 2016 Nille skrev, for 15 minutter siden: Jeg går ud fra du er hankøn, det er ikke nemt at "score" på swingerklubber, hvis du ikke er et "kendt" ansigt eller har noget særlig at byde på. Hvis du kommer en sjældent gang, så får du ikke meget ud af det andet end en oplevelse/kikkert. Men prøv det. Jeg kommer i klubberne, når jeg har en aftale eller kommer sammen med en pige. Gider ikke at kukkelure og spilde tiden. Ja, man må nok indse, at det er mest optimalt, hvis man følges med nogen jeg tror, at jeg prøver lykken i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. Marts, 2016 tulle skrev, Lige nu: Ja, man må nok indse, at det er mest optimalt, hvis man følges med nogen jeg tror, at jeg prøver lykken i næste uge Du skal nok ikke sætte næsen for høj for du bliver skuffet, men tag det som det kommer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 282 Skrevet 11. Marts, 2016 jeg har nu været i swingerklub nogle gange, både alene og med fruen. Men ja som enlig hankøn kan det være lidt sværere. Som en skriver, så hjælper det at være ekstrovert og ikke bange for et nej. Du vil nok opleve at der er væsentlig flere mænd end kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 11. Marts, 2016 Jeg har også flere gange overvejet at kigge ned i en Swingerclub, men ligesom med glædespiger, så er det uden fruens kendskab. Derfor ville det være lidt mærkeligt at networke dernede, oprette profil og kende nogen, hvis man alligevel ikke skal gøre det til en hobby. Som alternativ kan du jo prøve et sex event i Ahornsgade, hvor der er tre kvinder og x antal mænd. Jo det koster og oplevelsen et bestilt, men så er der højere sex-garanti, og man får oplevelsen af at være i et kollektivt miljø med en masse sex, stønnen og almindelige mænd med hår på ryggen. Måske er man slet ikke til det alligevel. Har prøvet det én gang. Det var fint at prøve, men ikke noget jeg har gentaget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg