Gæst Skrevet 12. Marts, 2016 Jeg bestilte til hos DaisyClub til 45 min med Iwa og Sashimi, pga de gode anmeldelser herinde - det fortryder jeg bestemt ikke https://daisyclub.dk/pigerne Jeg er stadig lidt i tvivl om det netop er dem som er på billederne, men de to piger som jeg mødte havde jeg intet at udsætte på - måske nærmere slutningen af tyverne, men faste slanke velformede og bestemt meget søde og imødekommende Jeg startede lige med et bad, hvorefter pigerne gjorde det samme - de fysiske rammer var helt ok (ikke luksus men bedre end mange andre steder) Pigerne var hurtigt ved mig, og startede med frække tungekys og gensidig kælen.... og så gik det ellers bare derud af.... jeg oplevede på intet tidspunkt at blive stoppet i noget (og jeg spurgte ikke om analt) De var begge om mig hele tiden, og havde et godt øje for den fælles nydelse for os alle tre. Jeg følte oprigtig at der var tale om gensidig nydelse. Ja, som i andre trekantre blev der skiftet mange kondomer undervejs, men det var ikke akavet, og de holdt på intet tidspunkt igen med hvormange der blev brugt, når jeg skiftede imellem pigerne..... De var sku super frække og villige begge to - og jeg må sige at deres fisser smagte begge super lækkert og rene En kæmpe fornøjelse i ALLE 45 minutter.... kunne godt ende med en ommer og jeg sover bestemt dejligt inat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 13. Marts, 2016 Takker for en kortfattet men god anmeldelse Hvad kostede sådan en 3kant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2016 2k, og det var bestemt det værd Inden jeg ankom syntes jeg at det var i overkanten - men efter den super behandling, trækker jeg den tanke tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Tilbyder de egentlig superfransk?? Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 16. Marts, 2016 Steven85 skrev, for 14 minutter siden: Tilbyder de egentlig superfransk?? Vh Som udgangspunkt er megafransk med i prisen - men det er ikke sikkert den enkelte pige er til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 16. Marts, 2016 legesyg skrev, den 3/12/2016 at 23:37: Jeg bestilte til hos DaisyClub til 45 min med Iwa og Sashimi, pga de gode anmeldelser herinde - det fortryder jeg bestemt ikke Hvor har du set anmeldelser af Iwa? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2016 Uden speciel opfordring eller extra, så var super fransk en naturlig del af legen Jeg kan ikke lige finde den tråd hvor jeg fandt dem begge anmeldt, men den fandt jeg forleden inden at jeg tog afsted - og specielt Iwa var meget aktiv og SUPER FRÆK Sashimi har måske nok den vildt lækreste krop jeg længe har oplevet, men måske ikke så vild som Iwa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onetimeatbandcamp 8 Skrevet 17. Marts, 2016 Are their boobs real? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9518 Skrevet 17. Marts, 2016 onetimeatbandcamp skrev, for 22 minutter siden: Are their boobs real? Scars visible on photos of Iwa ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 511 Skrevet 17. Marts, 2016 Var pigerne aktive med hinanden osse? Lesbisk action. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2016 Ja begge pigerne var helt silikone-frie Jeg er også kun til det naturlige, på det havde de virkelig fået fra fødslen Og nej der var ingen aktiv lespisk imellem dem - men det havde jeg heller ikke forespurgt på (Det tager jeg i påsken i Pragh ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg