Latino 49 Skrevet 14. Marts, 2016 Nogen der har været her? Hun er på hele denne uge. https://annoncelight.dk/showad/202716 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 14. Marts, 2016 Jeg har skrevet til hende for lidt siden. Så får vi se hvad der sker. Jeg studsede noget over den kortfattede annonce med en mærkelig formulering: "ikke anal 1200 kr." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 14. Marts, 2016 Hedonis skrev, 1 time siden: annonce med en mærkelig formulering: "ikke anal 1200 kr." Det lyder da ellers ganske enkelt. Det koster 1200kr IKKE at tage hende analt . Nej det er nok desværre frugten af den danske folkeskole, med fejl i stavningen/kommateringen (men det rykker da ikke ved forståelsen af budskabet, eller?). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 14. Marts, 2016 (edited) Hej sendte en mail i går aftes. Ingen svar indtil nu. Ser ud til at hun forbliver så ensomt som hun skriver hun er. Redigeret 14. Marts, 2016 af torbenb 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 14. Marts, 2016 Hej Skrev også i går og jeg har fået svar. Lidt kortfattede beskeder tilbage, men hun svarer da. Så må vi hvor det ender Hilsen Melkor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 14. Marts, 2016 Så var du mere heldig, lad os andre høre hvordan det gik ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 14. Marts, 2016 Melkor1973 skrev, for 3 timer siden: Hej Skrev også i går og jeg har fået svar. Lidt kortfattede beskeder tilbage, men hun svarer da. Så må vi hvor det ender Hilsen Melkor Så passer hendes beskeder i kortfattethed med hendes korte annonce. Ikke desto mindre har hun også vækket min interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 16. Marts, 2016 Hej igen Så har jeg fået skrevet ret mange (meget korte) beskeder frem og tilbage med hende. Vi skal mødes i morgen formiddag. Hun sender adressen kl 08 Hun vil ikke være med til telefonisk kontakt inden. Det virker lidt skummelt. Men jeg ser lige hvilken adresse hun sender i morgen og tager den der fra Hilsen Melkor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 16. Marts, 2016 Har også snakket lidt med hende. Men ser frem til Melkor's besøg og hvordan hun er som person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 17. Marts, 2016 Hun ændrer de ting man aftaler. "jeg sender adresse kl 08 i morgen tidligt" jeg rykker om morgenen "jeg sender kl 12" så slap min tålmodighed op og jeg aflyste, da det virkede utroværdigt. så for min del var det en nitte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 17. Marts, 2016 Jeg har været der et par gange Hun tilbyder lidt af hvert, men vist mest kærestesex. Hun gør det fra sin egen adresse, og virker sød og naturlig. For mit vedkommende gav hun både kys og super fransk med i prisen, og mine små kinky tilbøjeligheder (som jeg ikke nævner her) var hun også med på. Hun giver ihvertfald mig en følelse af at hun gør det fordi hun synes det er sjovt og frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 21. Marts, 2016 Lyder helt fint. Jeg tænkte på der er flere som har været forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 7. April, 2016 Ville også gerne vide lidt mere;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 12. Maj, 2016 Nogen det har været sammen med utro Julie formeligt? Kan hun anbefales? https://annoncelight.dk/showad/202717 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg